Najnowsze oferty pracy

  • Trener Sprzedaży w Call Center z językiem bułgarskim

    Confilogi Group sp. z o.o.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how; Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy; Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta; Realizacja zadań zgodnie z założonymi KPI;
  • Trener ds. Sprzedaży Telefonicznej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów; organizowanie i prowadzenie szkoleń merytorycznych oraz sprzedażowych; prowadzenie indywidualnych sesji coachingowych i monitorowanie efektywności pracy zespołu; ocena jakości i skuteczności rozmów telefonicznych; przygotowywanie i...
  • Trener Call Center / Coach call center

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie efektywności...
  • Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów; prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu; odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży; tworzenie, aktualizacja i...
Zobacz więcej ofert pracy

Trener

Contact Center Sp. z o.o.
Elbląg
praca stacjonarna
2541 dni temu


Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Jeśli jesteś osobą KREATYWNĄ, nie boisz się NOWYCH WYZWAŃ, chcesz się ROZWIJAĆ
-  weź udział w naszej rekrutacji !!!

Jeśli jesteś osobą KREATYWNĄ, nie boisz się NOWYCH WYZWAŃ, chcesz się ROZWIJAĆ - weź udział w naszej rekrutacji !!!


Trener

Miejsce pracy: Elbląg

Jako trener będziesz realizował zadania polegające na:

  • Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta
  • Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży
  • Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność pracy
  • Coachingu i menitoringu dla pracowników call-center
  • Doskonalenie umiejętności  pracowników firmy poprzez dostarczanie szkoleń sprzedażowych/produktowych/systemowych
  • Przygotowywanie i realizacja programów szkoleniowych zgodnie z trendami szkoleniowymi
    i potrzebami odbiorców
  • Dostarczanie wsadu merytorycznego do narzędzi/rozwiązań szkoleniowych

Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:

  • Umiejętności projektowania materiałów do  pigułek szkoleniowych, symulatorów, wsadu do szkoleń (potwierdzona praktyką),
  • Doświadczenia na stanowisku trenera/ szkoleniowca obszaru sprzedaży
  • Umiejętności prowadzenia szkoleń i warsztatów z tematyki sprzedaży i obsługi klienta
  • Umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi trenerskich
  • Kreatywności oraz umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań
  • Komunikatywności oraz umiejętności efektywnej pracy w zespole
  • Orientacji na osiąganie stawianych celów
  • Inicjatywy i zaangażowania w działaniu
  • Samodzielności, umiejętności organizowania i planowania pracy
  • Dobrej znajomości narzędzi MS Office
  • Entuzjazmu i zaangażowania w realizowane zadania
  • Elastyczności i bardzo dobrej organizacji pracy

W zamian otrzymasz:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • stałą, gwarantowaną  podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • opiekę medyczną w jednej z najbardziej znanych firm medycznych w Polsce
  • spotkania i niezapomniane wyjazdy integracyjne zespołowe oraz z Klientami firmy
  • bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram pracy  jest ustalany indywidualnie,
  • Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie, w siedzibie firmy w Elblągu.
  • Możliwość łączenia swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera
  • Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl
 

Podobne oferty

  • Trener Sprzedaży w Call Center z językiem bułgarskim

    Confilogi Group sp. z o.o.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how; Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy; Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta; Realizacja zadań zgodnie z założonymi KPI;
  • Trener ds. Sprzedaży Telefonicznej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów; organizowanie i prowadzenie szkoleń merytorycznych oraz sprzedażowych; prowadzenie indywidualnych sesji coachingowych i monitorowanie efektywności pracy zespołu; ocena jakości i skuteczności rozmów telefonicznych; przygotowywanie i...
  • Trener Call Center / Coach call center

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie efektywności...
  • Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów; prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu; odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży; tworzenie, aktualizacja i...