Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa

16 godz. temu


Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.



Do biura obsługi klienta sieci kin poszukujemy


Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Obsługa Klientów - udzielanie informacji droga telefoniczna oraz mailową na temat: repertuaru, promocji, rozwiązywanie reklamacji w tym kontakt z Decision Maker kin w celu wyjaśnienia wątpliwych sytuacji, przeprowadzanie ankiety satysfakcji na koniec rozmowy z Klientem.

 

Wymagania:
  • dyspozycyjność do pracy minimum 80h/miesięcznie
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • zaangażowanie i chęć do pracy
  • brak wad wymowy
Oferujemy:
  • stałą pracę
  • elastyczne godziny pracy (10:00 - 22:00) dostosujemy grafik do Ciebie
  • świetną lokalizację w Centrum Warszawy
  • miłą atmosferę
  • benefity
  • atrakcyjne wynagrodzenie

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

 Aplikuj teraz 

.

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aplikujesz na ogłoszenie

Załącz pliki do aplikacji

Rozmiar pliku 15MB | Akceptowalne typy plików

- Wymagane pola

Administratorem danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o..

Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Usługodawcę w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych Pracodawcy Praca.pl Sp. z o.o. jest Administratorem jego danych osobowych.

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (776)
Wałbrzych (50)
Legnica (95)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (169)
Toruń (110)
Lubelskie:
Lublin (197)
Chełm (30)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (828)
Tarnów (48)
Nowy Sącz (39)
Mazowieckie:
Warszawa (1868)
Radom (150)
Płock (42)
Opolskie:
Opole (162)
Nysa (58)
Podkarpackie:
Rzeszów (121)
Przemyśl (33)
Podlaskie:
Białystok (117)
Suwałki (40)
Łomża (31)
Pomorskie:
Gdańsk (423)
Gdynia (183)
Słupsk (74)
Śląskie:
Katowice (519)
Częstochowa (150)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (128)
Elbląg (73)
Ełk (48)
Wielkopolskie:
Poznań (548)
Kalisz (66)
Konin (53)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (340)
Koszalin (92)
Kołobrzeg (46)
Auchan (96)
Tesco (130)
Inditex (51)
OBI (33)
PKP (0)
STRABAG (4)
ABB (102)
Accenture (246)
Carrefour (153)
PKO BP (301)
KPMG (46)
Orange (21)
IKEA (20)
Budimex (16)

Rekrutują z Praca.pl