Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Do biura obsługi klienta sieci kin poszukujemy
Obsługa Klientów - udzielanie informacji droga telefoniczna oraz mailową na temat: repertuaru, promocji, rozwiązywanie reklamacji w tym kontakt z Decision Maker kin w celu wyjaśnienia wątpliwych sytuacji, przeprowadzanie ankiety satysfakcji na koniec rozmowy z Klientem.
- dyspozycyjność do pracy minimum 80h/miesięcznie
- doświadczenie w obsłudze klienta
- zaangażowanie i chęć do pracy
- brak wad wymowy
- stałą pracę
- elastyczne godziny pracy (10:00 - 22:00) dostosujemy grafik do Ciebie
- świetną lokalizację w Centrum Warszawy
- miłą atmosferę
- benefity
- atrakcyjne wynagrodzenie
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.