specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności: wsparcie administracyjne w zakresie zarządzania portfelem projektów, tłumaczenie tekstów, dokumentacji i korespondencji na / z języka angielskiego; przygotowywanie dokumentacji, bieżąca komunikacja z klientami i...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
For our international Client in Poznań/Warszawa OR Szczecin, we are currently looking for an:
Assistant in administration and accounting department with European languages / Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Włocławek
Nr Ref.: JO-1805-408727 IK3527
Responsibilities:
Assisting with day to day operations of the department;
Providing accounting and administrative support to Project Teams or Individual Business Consultant;
Translations;
Organization of business trips, accommodation, transport and different events;
Processing documentation and preparing reports relating to personnel activities;
Supporting team in everyday activities.
Requirements:
Fluent ONE of the following: German, French, Portuguese, Swedish, Norwegian, Dutch or Danish;
Good English;
Previous experience in administrative/customer care area - as an asset;
Analytical thinking and good organizational skills;
Ability to work in fast-changing environment;
Interpersonal skills – communicative team player will be a great part of the department.
The Client offers:
Opportunity to develop skills in the international organization;
Attractive salary and wide compensation package;
Great work atmosphere;
Possibility for further promotions and career path development;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności: wsparcie administracyjne w zakresie zarządzania portfelem projektów, tłumaczenie tekstów, dokumentacji i korespondencji na / z języka angielskiego; przygotowywanie dokumentacji, bieżąca komunikacja z klientami i...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...