Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent / Asystentka projektanta budowlanego, konstruktora - geotechnika

    PalGeo Sp. Z o.o. Sp. k.   lubelskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa, Mokotów
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Analiza dokumentacji przetargowej, Przygotowywanie kalkulacji i ofert technicznych, Kontakt z klientem, Wykonywanie obliczeń geotechnicznych, Przygotowanie rysunków technicznych rozwiązań geotechnicznych,
  • Pracownik Działu Handlowego

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. - przygotowywanie dokumentów importowych...
  • Asystent / Asystentka ds. HR – płatny staż w dziale HR

    PO Lighting Poland Sp. z o. o.   Niemce, k. Lublina    praca hybrydowa / stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; Wsparcie w procesach onboardingu i offboardingu pracowników; Pomoc w obsłudze benefitów pracowniczych; Bieżący kontakt z pracownikami w zakresie obsługi kadrowej; Wsparcie w zakresie działań employer brandingu i...
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Puławy    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizcyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowowanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizcyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowowanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Opiekun / Opiekunka Osób Starszych

    DOREAFAMILIE   lubelskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    pracownik fizyczny  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    TWOJE ZADANIA Dzięki nam doświadczysz dobrego połączenia różnorodności i rutyny i zawsze będziesz mieć możliwość wniesienia swojego pomysłu. Jeśli coś nie wyjdzie, wspieramy się i dotyczy to całej DOREAFAMILIE. Ważne jest, aby jakość naszej pracy była odpowiednia.
  • Asystent Administracyjno - Księgowy

    BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
  • Personal assistant to the manager with the Polish language

    Adventure World Tours   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
  • Asystent / Asystentka Działu Wsparcia Biznesu

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Administracyjne wsparcie Działu (obieg dokumentacji marketingowej, przygotowywanie prostych draftów umów, wprowadzanie zapotrzebowań i zamówień itp.) Wsparcie Specjalistów w codziennej pracy, w ramach organizacji projektów konferencyjnych dedykowanych konkretnym liniom...
Zobacz więcej ofert pracy

Assistant Regulatory Affairs

Mangold Jobeu sp. z o. o.
lubelskie
praca stacjonarna
1888 dni temu

Mangold Jobeu sp. z o. o. jest działającą na rynku europejskim  Agencją Pracy Tymczasowej oraz Pośrednictwa Pracy, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1249

 

Dla jednego z naszych klientów w Stuttgart szukamy od zaraz

Assistant Regulatory Affairs

Region wykonywanej pracy: Niemcy

 

Opis stanowiska pracy:

  • Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa oraz ochrony środowiska w zakresie produktów
  • Opracowywanie kwestionariuszy zgodności (Compliance) oraz zapytań w zakresie składników, surowców itp.
  • Potwierdzanie zgodności produktów z przepisami i wytycznymi
  • System numerów produktów (12-cyfrowy), utrzymanie materiału (w ramach EMEA Sheetfed Marketing)
  • Tworzenie dokumentów dotyczących wszystkich oznakowań ekologicznych i powiązana z tym komunikacja ze zleceniodawcami i urzędami
  • Tworzenie CoA dla HAWA oraz CoC dla urzędów celnych i komunikacja z organami zlecającymi oraz z dostawcami
  • Utrzymywanie bazy danych Access

Wymagania:


Kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie chemii
  • Znajomość produktów oraz wykorzystywanych surowców
  • Znajomość metod pracy w branży poligraficznej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego
Oferujemy:
  • wynagrodzenie: od 2500 EUR netto + opłacone mieszkanie
  • umowę o pracę na pełen etat w dobrej niemieckiej firmie
  • pomoc przy zakwaterowaniu
  • ubezpieczenie i gwarancję odprowadzania składek                                   
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji  
  • atrakcyjne wynagrodzenie                                                                                       
  • umowę o pracę na warunkach niemieckich
Zgoda na elektroniczne przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018.1000 z dnia 2018.05.24).

Zgoda / brak zgody

* Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłego procesu rekrutacji w okresie 1 roku od dnia złożenia aplikacji. Zgoda / brak zgody

* Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

Przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) zobowiązują nas do przekazania Państwu informacji na temat sposobu, w jaki przetwarzamy Państwa dane.

1. Administratorem danych jest Mangold Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Chabrowa 22D/24, 81-079 Gdynia zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000780132 tel.:786864190, adres e-mail: biuro@mangold.pl
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – Pan Daniel Banaszkiewicz, numer tel.: +48 786864190, adres email: biuro@mangold.pl
3. Twoje dane osobowe wykorzystywane są w celu:
1. rekrutacji, tj. w procesach wyszukiwania odpowiednich kandydatów i pośrednictwach pracy w naszej Spółce lub przekazania informacji o kandydatach naszym klientom,
2. prowadzenia obsługi płacowo-kadrowo i zarządzania personelem oraz w celu związanym z prowadzeniem rozrachunków z firmami trzecimi (np. faktury od dostawców).
4. Jaki jest cel zbierania danych:
1. opierając się na zgodzie na przetwarzanie danych osobowych udzielonej w systemie bądź w formie pisemnego oświadczenia, albo
2. jest to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jesteś lub jest to konieczne do podjęcia działań poprzedzających zawarcie takiej umowy, na Twój wniosek – w takim przypadku udzielenie informacji nie jest obowiązkowe, ale jest konieczne do tego, aby umowa mogła być zawarta i wykonywana, albo
3. jest to niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego administratorze danych osobowych, bądź
4. przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Mangold.pl sp. z o. o. lub podmiot trzeci.
5. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące cofnięcia zgody, usunięcia/modyfikację/sprostowanie danych należy zgłaszać na adres administratora danych lub na adres mailowy: biuro@mangold.pl
6. Twoje dane osobowe mogą zostać ujawnione: podmiotom z naszej grupy kapitałowej; naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy w ramach pośrednictwa pracy. Do Twoich danych mogą też mieć dostęp nasi podwykonawcy (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, informatyczne.
7. Nie będziemy wykorzystywać Twoich danych osobowych dla celów innych niż wyżej wskazane bez uprzedniego poinformowania i, jeśli przepisy prawa tego wymagają, uzyskania Twojej zgody. Jednocześnie dokładamy szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewniamy, aby dane te były: przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą;
1. zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
2. adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
3. prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane; podejmujemy działania, aby dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane;
4. przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów;
5. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem
8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
9. Okres przechowywania danych Zapewniamy, że Twoje dane osobowe nie będą przechowywane przez okres dłuższy niż wymagany przepisami prawa. Przykładowo podajemy, że Twoje dane pozyskane w celu zawarcia i realizacji umowy przechowujemy i przetwarzamy przez okres trwania umowy, aż do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z tytułu zawartych umów lub do wygaśnięcia obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa. Prawo wymaga od nas, aby dane dotyczące pracownika były przechowywane przez 50 lat. Informacje o kandydacie wskazane w formularzu są dostępne w naszej bazie danych przez maksymalnie 2 lata od daty ich wprowadzenia do bazy.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowe.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent / Asystentka projektanta budowlanego, konstruktora - geotechnika

    PalGeo Sp. Z o.o. Sp. k.   lubelskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa, Mokotów
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Analiza dokumentacji przetargowej, Przygotowywanie kalkulacji i ofert technicznych, Kontakt z klientem, Wykonywanie obliczeń geotechnicznych, Przygotowanie rysunków technicznych rozwiązań geotechnicznych,
  • Pracownik Działu Handlowego

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. - przygotowywanie dokumentów importowych...
  • Asystent / Asystentka ds. HR – płatny staż w dziale HR

    PO Lighting Poland Sp. z o. o.   Niemce, k. Lublina    praca hybrydowa / stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; Wsparcie w procesach onboardingu i offboardingu pracowników; Pomoc w obsłudze benefitów pracowniczych; Bieżący kontakt z pracownikami w zakresie obsługi kadrowej; Wsparcie w zakresie działań employer brandingu i...
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Puławy    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizcyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowowanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizcyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowowanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Opiekun / Opiekunka Osób Starszych

    DOREAFAMILIE   lubelskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    pracownik fizyczny  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    TWOJE ZADANIA Dzięki nam doświadczysz dobrego połączenia różnorodności i rutyny i zawsze będziesz mieć możliwość wniesienia swojego pomysłu. Jeśli coś nie wyjdzie, wspieramy się i dotyczy to całej DOREAFAMILIE. Ważne jest, aby jakość naszej pracy była odpowiednia.
  • Asystent Administracyjno - Księgowy

    BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
  • Personal assistant to the manager with the Polish language

    Adventure World Tours   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
  • Asystent / Asystentka Działu Wsparcia Biznesu

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Administracyjne wsparcie Działu (obieg dokumentacji marketingowej, przygotowywanie prostych draftów umów, wprowadzanie zapotrzebowań i zamówień itp.) Wsparcie Specjalistów w codziennej pracy, w ramach organizacji projektów konferencyjnych dedykowanych konkretnym liniom...