asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 godz.
udział w zadaniach administracyjnych wspierających prace zespołu kontrolnego, w tym monitorowanie dokumentów i przygotowywanie zestawień; pomoc w opracowywaniu materiałów do raportów z prowadzonych analiz; działanie zgodnie z wyznaczonymi procedurami i metodami pracy; angażowanie się w...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Twój zakres obowiązków Projektowanie podzespołów maszyn i oprzyrządowania produkcyjnego; Sporządzanie dokumentacji konstrukcyjnej prowadzonych projektów; Nadzór procesu wdrażania projektów; Współpraca z innymi działami; Kooperacja z wykonawcami podzespołów;
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
Wsparcie kierownika kontraktu przy realizacji projektów inwestycyjnych. Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej oraz pracach komisji przetargowych. Pozyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji. Współudział w tworzeniu harmonogramów...
Wsparcie kierownika kontraktu przy realizacji projektów inwestycyjnych. Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej oraz pracach komisji przetargowych. Pozyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji. Współudział w tworzeniu harmonogramów...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Co będziesz robił(a) w ramach Twoich obowiązków: przygotowywał(a) i prowadził(a) zabiegi hemodializy; sprawował(a) opiekę nad pacjentami stacji dializ; prowadził(a) dokumentację medyczną; edukował(a) pacjentów i promował zdrowy tryb życia.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków: Wykonywanie zabiegów hemodializy zgodnie z procedurami, Opieka nad pacjentami przed, w trakcie i po dializie, Prowadzenie dokumentacji medycznej, Edukowanie pacjentów w zakresie zdrowego stylu życia.
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres obowiązków: wykonywanie pomiarów zgodnie z procedurami obowiązującymi w laboratorium, opracowywanie wyników pomiarów, sprawowanie nadzoru nad wyposażeniem pomiarowym, uczestniczenie w planowanych szkoleniach. Wymagania podstawowe: wykształcenie techniczne co najmniej średnie, a...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
2 godz.
Wsparcie kierownika kontraktu przy realizacji projektów inwestycyjnych. Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej oraz pracach komisji przetargowych. Pozyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji. Współudział w tworzeniu harmonogramów...
Wspieranie administracji środowiskami Windows i Linux. Konfigurowanie i monitorowanie serwerów oraz urządzeń sieciowych. Dbanie o prawidłowe działanie sprzętu i systemów. Pomoc w zarządzaniu zasobami IT i obsługa Helpdesku. Udział w projektach i zadaniach IT, które pozwolą Ci zdobywać...
Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany dyplom opiekuna medycznego - do współpracy zapraszamy osoby, które ukończyły szkołę i uzyskały dyplom po 1 września 2021 roku lub wcześniej, ale dodatkowo odbyły kurs...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 133 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Twoje zadania: zarządzanie treściami publikowanymi na stronie internetowej; redagowanie aktualności i współpraca przy tworzeniu materiałów informacyjnych; koordynacja publikacji z zespołem komunikacji i innymi działami; dbanie o dostępność cyfrową i poprawność treści; wysyłka...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 godz.
Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów....
Twoje zadania: pomoc w organizacji pracy Project Managerów (spotkania, korespondencja, dokumentacja projektowa), tworzenie raportów, prezentacji i zestawień, wprowadzanie danych do systemów projektowych, udział w spotkaniach i przygotowywanie notatek, współpraca z innymi działami firmy,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online Szukamy 2 pracowników
7 godz.
Zakres obowiązków: analiza danych technicznych i dokumentacji projektowej; wykonywanie obliczeń geotechnicznych; wsparcie przy opracowywaniu i weryfikacji dokumentacji geotechnicznej dla projektów drogowych; przygotowywanie planów badań geologicznych; bieżące wsparcie techniczne podczas...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Mokotów
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
7 godz.
prowadzenie recepcji oraz koordynacja codziennej obsługi biura; zarządzanie korespondencją, dokumentacją oraz wsparcie administracyjne zespołów; obsługa telefonów, systemów rezerwacji sal i przygotowanie spotkań; witanie gości, nadawanie przepustek i rejestrowanie wizyt; zamawianie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Wspieranie pracy handlowców w biurze i w terenie. Umawianie spotkań z potencjalnymi odbiorcami. Wprowadzanie zamówień i danych do systemu oraz generowanie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
24 godz.
Koordynacja i zarządzanie codziennymi harmonogramami oraz organizacja kalendarza (efektywne gospodarowanie czasem). Przygotowywanie, redagowanie i archiwizowanie dokumentacji, w tym notatek ze spotkań i rejestrów wewnętrznych. Nadzorowanie logistyki związanej z podróżami służbowymi,...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
24 godz.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji zadań w ramach projektów inwestycyjnych: Prace na liniach kolejowych nr 140 i 169 na odcinku Orzesze Jaśkowice - Tychy, Prace na liniach kolejowych nr 179 na odcinku Tychy-Bieruń...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Zakres obowiązków Bieżący kontakt z klientami; Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów źródłowych (zgodność z przepisami) Weryfikacja poprawności obiegu dokumentów i zgodności z procedurami wewnętrznymi; Księgowanie wyciągów bankowych; Księgowanie dokumentów zakupowych;...
Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty przed rozpoczęciem zabiegów. Przygotowanie pacjenta do bezpiecznego i komfortowego przeprowadzenia zabiegu stomatologicznego. Aktywne asystowanie lekarzowi dentyście podczas całego procesu wykonywania zabiegów. Przygotowywanie,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 7 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Przygotowanie narzędzi i stanowiska pracy stomatologa. Asysta podczas zabiegów medycznych. Sterylizacja narzędzi, dezynfekcja stanowisk i sprzętu. Obsługa sprzętu diagnostycznego (RTG, CBCT). Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji medycznej. Rozliczanie wizyt i świadczeń medycznych....
Drozapol Profil SABydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie. Wprowadzanie do systemów firmowych dokumentacji magazynowo-handlowej. Opracowywanie materiałów marketingowych: grafiki, banery, blogi, ulotki. Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań AI w pionie handlowym...
Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
współpraca z poszczególnymi działami organizacji; bieżące wsparcie administracyjne Zarządu; wprowadzanie i kontrola dokumentów kosztowych (faktury) w systemie; obsługa zapotrzebowań biurowych i kontakt z dostawcami; prowadzenie ewidencji pojazdów służbowych; wsparcie procesu reklamacyjnego.
Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów; Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych; Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć; Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących działalności klubu; Czuwanie nad...
Opis stanowiska Przygotowywanie zgłoszeń dla Klienta dotyczących dokumentacji, materiałów, planów (ITP) i raportów z testów fabrycznych (FAT) Wspieranie procesu zakupowego poprzez tworzenie zapotrzebowań na materiały i usługi podwykonawców; Pomoc w tworzeniu cyklicznych raportów z...
asystent kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Kompleksowa obsługa administracyjna pracowników oraz dostawców. Obsługa i utrzymanie systemów oraz aplikacji biurowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i komunikacją między działami firmy. Codzienna obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, telefony). Sporządzanie i...
specjalista junior / mid / asystent / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
1 dni
Poszukujemy osoby, która lubi pracę z klientem i dobrze czuje się w środowisku sprzedażowym. W tej roli będziesz aktywnie reprezentować markę sklepu, dbać o obsługę klienta, wspierać sprzedaż i budować pozytywne doświadczenia zakupowe. Na miejscu czeka energiczny zespół, intensywne...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje Zadania Opieka: Całościowa pomoc osobom starszym i niepełnosprawnym. Wsparcie: Asystowanie przy codziennych czynnościach (karmienie, toaleta). Dyżury: Praca w systemie zmianowym, w tym dyżury nocne (od 19:00 do 07:00).
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja pism. Współpraca z...
ISS PolskaSprawdzona firmaGdańsk, Śródmieście
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa gości i klientów firmy (witanie, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich osób). Odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych oraz obsługa korespondencji (poczta, kurierzy, e-maile). Zarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych i organizacja...
Masz orzeczenie o niepełnosprawności (mile widziane) i szukasz możliwości rozwoju swoich umiejętności w dziedzinie copywritingu, social media i pozycjonowania? Zapewniamy płatny staż zdalny, który pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie w branży. Rekrutujemy kandydatów na następujące...
Zakres obowiązków tworzenie i recenzja treści marketingowych; zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW; obsługa narzędzi AI;
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat
1 dni
Position purpose Within Cemex Global Development areas, the Business Evolution Services (BES) team is responsible for constant evolution of business processes by identifying and addressing business opportunities, priorities & requirements on a global scale and by continuously defining and...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat
1 dni
Position purpose The Global Research and Development Department is a core team inside Cemex Innovation Holding (CIH) based in Switzerland. The aim of the team involves research and development of new products and technologies for the different challenges Cemex has as a key global player in the...
KDL TechnologiesKlaudyn, Przystanek autobusowy 100 metrów od wejścia. Gwarantowane miejsce parkingowe pod firmą.
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 5 000 - 5 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Szukamy osoby do precyzyjnych prac manualnych. Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że na tym stanowisku najlepiej sprawdzają się osoby dokładne, cierpliwe i posiadające zmysł estetyczny. Na czym polega ta praca? Jest to samodzielne stanowisko siedzące, wymagające skupienia. Twoim...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków realizowanie prac administracyjnych, które wspierają Dział Audytu (m.in. potwierdzanie sald rozrachunków, monitorowanie dokumentacji projektowej oraz; pomoc w formułowaniu sprawozdań z badania) wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującą w firmie metodologią i...
Tomasz Kociełek Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "PUMA"
Jędrzejów
aplikuj bez CV
19 godz.
Praca Asystent / Asystentka
Typowa praca asystenta lub asystentki obejmuje szereg zadań administracyjno-biurowych i jest wykonywana w wielu branżach wszędzie tam, gdzie funkcjonuje sekretariat, biuro zarządu czy dział administracyjny lub kadrowo-płacowy. Miejscem pracy może być np. biuro projektanta, startup, instytucja samorządowa czy dział biegłego rewidenta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku może być odpowiedzialna m.in. za prowadzenie kalendarza dyrektora, organizację spotkań biznesowych, przygotowywanie dokumentów finansowych jak faktury VAT, dokumentów kadrowych np. umów o pracę, opracowywanie raportów czy zarządzanie korespondencją. Asystenci bywają także zaangażowani w wyszukiwanie i przetwarzanie różnego rodzaju informacji, czuwanie nad właściwym obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych. Zakres obowiązków w pracy asystentki / asystenta może być naprawdę szeroki, a zadania w znacznym stopniu będą zależeć od specyfiki firmy.
Charakterystyka zawodu asystenta / asystentki
Śmiało można powiedzieć, że asystent (ang. assistant) to kluczowy pracownik w każdej firmie. To właśnie on (lub ona, gdyż zawód jest obecnie zdominowany przez kobiety) odpowiada za organizację i koordynację pracy w biurze. Asystent pełni funkcję łącznika między różnymi działami firmy, a także dostawcami i klientami. Zakres zadań na tym stanowisku może obejmować bieżącą obsługę sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu i pracowników czy zarządzanie bazą danych. Asystentka w miastach czy asystentka projektanta – bez względu na specyfikę działania, celem pracy tych osób jest wsparcie innych członków zespołu i kadry managerskiej.
Jak zostać asystentem / asystentką?
Pracodawcy cenią przede wszystkim osoby z odpowiednim wykształceniem i doświadczeniem na podobnych stanowiskach. Mile widziane są przede wszystkim ukończone studia na kierunkach związanych z administracją lub zarządzaniem. Warto dodać, że na stanowiska asystenckie chętnie przyjmowani są studenci. Swoją ścieżkę kariery można rozpocząć także bez wyższego wykształcenia, od razu po szkole średniej szukając pracy np. jako młodszy specjalista ds. administracji i rozliczeń. Wiele osób zdobywa doświadczenie przez zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, na przykład jako asystentka biegłego rewidenta. Warto jak najszybciej postarać się zdobyć choćby niewielki staż pracy, np. podejmując się zadań na pół czy część etatu. Warto pamiętać też, że obecnie obowiązki administracyjne można wykonywać często również zdalnie bądź hybrydowo.
Stanowisko asystenta / asystentki – predyspozycje zawodowe
Do predyspozycji zawodowych, które u asystentów wysoko cenią pracodawcy i rekruterzy, należą przede wszystkim umiejętność zarządzania dokumentami i kalendarzem, zdolność sprawnej koordynowanie pracy, umiejętność obsługi sekretariatu i sprzętu biurowego oraz posiadanie wiedzy o procesie archiwizacji dokumentów, prowadzenia teczek pracowniczych, tworzenia prostych dokumentów finansowych lub kadrowych. Liczy się też miła aparycja, komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy pod presją czasu i gotowość do pracy w godzinach nadliczbowych.
Jak wygląda praca asystenta / asystentki?
Praca asystenta i asystentki w dziale administracyjnym skupia się na bieżącej obsłudze biura, zarządzaniu kalendarzem i obsłudze urządzeń biurowych, połączeń telefonicznych oraz poczty. Może również obejmować koordynację pracy członków zarządu, a także chociażby współpracę z dostawcami i innymi kontrahentami. Asystentka biura w mniejszych firmach bywa także odpowiedzialna za rozliczanie wydatków służbowych oraz merytoryczne wsparcie księgowej. Co więcej, to właśnie asystent / asystentka informuje pracowników o ważnych, bieżących sprawach dotyczących funkcjonowania firmy, procesów kadrowych, kwestiach organizacyjnych czy związanych ze zmianą przepisów w prawie pracy.
Asystent / asystentka – co robi?
Do istotnych obowiązków asystenta należą:
zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu lub specjalistów,
bieżąca obsługa i koordynacja pracy w biurze, sekretariacie itp.,
kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej (w przypadku pracy w dziale HR),
ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów,
rozliczanie wydatków służbowych, diet,
obsługiwanie połączeń telefonicznych i poczty firmy,
zamawianie materiałów biurowych,
obsługiwanie spotkań,
dbanie o dobry wizerunek firmy,
przekazywanie pracownikom ważnych informacji organizacyjnych, kadrowych,
koordynowanie pracy i komunikacji między działami firmy, obiegu dokumentów itp.,
przeprowadzanie ankiet pracowniczych.
Asystentka działu administracyjnego i rozliczeń
Asystentka działu administracyjnego i rozliczeń jest odpowiedzialna za sprawną i szybką realizację zadań zleconych przez zarząd w zakresie zarówno administracji firmy, jak i rozliczania bieżących dokumentów finansowych, np. faktur. W zakresie kompetencji takie osoby leży też najczęściej prowadzenie dokumentacji kadrowej i finansowo-kadrowej pracowników, współpraca z księgowością oraz kontakty z kontrahentami przedsiębiorstwa.
Asystentka zarządu
Asystentka zarządu ma za zadanie wykonywanie poleceń kadry managerskiej, zarządu i kontrolę terminów toczących się spraw, a także zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu, bieżącą obsługę sekretariatu, współpracę z dostawcami, organizację podróży służbowych. Jest to odpowiedzialne stanowisko, a osoba je obejmująca ma na celu wsparcie zarządu i managerów w ich codziennej pracy.
Asystentka biura
Jak sama nazwa wskazuje, asystentka biura / asystent biura to ktoś odpowiedzialny za organizację pracy danego biura. Obowiązki na tym stanowisku obejmują np. tworzenie grafików, zarządzanie kalendarzem spotkań służbowych, tworzenie i kompletowanie dokumentów i obsługę urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, informowanie zarząd i pracowników o ważnych sprawach organizacyjnych i administracyjnych, dbanie o sprawny obieg dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej.
Asystent w dziale obsługi klienta
Celujesz w stanowisko asystenta ds. obsługi klienta? Zatem do Twoich zadań należeć będzie kontakt z klientami, rozwiązywanie ich problemów i odpowiadanie na pytania i wątpliwości, a także kierowanie klientów do odpowiednich działów firmy i specjalistów np. działu reklamacji, działu handlowego czy działu transportu.
Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości to często jedno z pierwszych stanowisk obejmowanych przez początkujące księgowe i księgowych. Osoba na tej posadzie pomaga głównemu księgowemu w codziennych obowiązkach. Jej zadania to na przykład sporządzanie i procesowanie dokumentów księgowych, rozliczanie wydatków służbowych. Asystent/ka może podnieść kwalifikacje na kursach księgowych i stać się samodzielnym pracownikiem działu księgowości czy chociażby fakturzystką / fakturzystą.
Asystent działu HR i rekrutacji
Asystent działu rekrutacji i HR pomaga w codziennych zadaniach rekruterom i innym pracownikom tegoż działu. Podstawowe obowiązki zawodowe osoby na tym stanowisku to tworzenie ogłoszeń o pracę i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych bądź kontakt z firmą prowadzącą rekrutacje, prowadzenie bazy danych pracowników i wsparcie w administracji personalnej w innych codziennych zadaniach.
Asystentka sprzedaży
Asystentka ds. sprzedaży, jak sugeruje nazwa, wspiera dział sprzedaży. Oprócz tego, że często zajmuje się zadaniami organizacyjnymi i administracyjnymi, nierzadko samodzielnie podejmuje czynności związane z obsługą klienta, składaniem zamówień czy chociażby sporządzaniem raportów sprzedaży.
Asystentka ds. zamówień
Asystentka ds. zamówień to osoba odpowiedzialna za prowadzenie i aktualizowanie bazy zamówień firmy. Pracownik na tym stanowisku prowadzi współpracę z dostawcami i samodzielnie realizuje zamówienia zgodnie z zasadami firmy i przeznaczonym na ten cel budżetem. Asystent / asystentka szuka także możliwości optymalizacji kosztów zamówień i nowoczesnych produktów / rozwiązań.
Ile zarabia asystent / asystentka / pracownik biurowy?
Pensja asystenta zależy od wielu czynników, takich jak wielkość firmy, rodzaj stanowiska, staż pracy czy wykształcenie. Średnie zarobki na stanowisku asystenta wynoszą około 4500-5500 zł brutto miesięcznie. Jak podanie Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń mediana płac miesięcznych brutto w przypadku poszczególnych stanowisk wynosi:
asystent w dziale administracji – 4530 zł,
asystent biura obsługi klienta – 5000 zł,
asystentka działu handlowego – 5040 zł,
asystentka zarządu – 5480 zł.
Praca jako asystent / asystentka – warunki zatrudnienia, dostępne umowy, system czasu pracy
Warunki zatrudnienia na stanowisku asystenta mogą różnić się w zależności od firmy, działu, w jakim pracuje dana osoba, a także jej doświadczenia i umiejętności. Typowo jest to praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach np. 8:00-16:00, z możliwością zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, rzadziej w ramach wykonywania pracy na umowie zlecenie lub umowie o dzieło. Asystenci mogą liczyć na różne benefity np. prywatną opiekę medyczną, służbowy telefon i laptop.
Najnowsze oferty pracy dla asystenta / asystentki
Jeśli interesuje Cię praca biurowa, regularnie najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl. Pamiętaj, żeby ustawić Job Alert dla zawodu asystenta / asystentki. Wykorzystaj też filtry wyszukiwarki, żeby szybko dotrzeć do ogłoszeń dotyczących pracy w Twojej okolicy! Kiedy znajdziesz atrakcyjną ofertę pracy, nie wahaj się i zaaplikuj! Kto wie, może to właśnie w danej firmie poszukiwana jest na stanowisko osoba z Twoimi umiejętnościami i doświadczeniem?
FAQ: Praca asystenta / asystentki – najczęściej zadawane pytania:
Co to jest stanowisko asystenta / asystentki i z czym jest związane?
Asystent / asystentka to osoba, która pomaga w realizacji zadań i projektów innemu pracownikowi, zespołowi czy np. kadrze managerskiej bądź zarządowi firmy. Opis stanowiska może być różny w zależności od sektora i firmy, ale często obejmuje zarządzanie terminarzami, pomoc w planowaniu spotkań i organizowaniu wyjazdów służbowych, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, a czasami również obsługę klienta.
Ile zarabia asytetent / asystentka?
Typowe zarobki osób na stanowiskach asystenckich wahają się od 4500 do 5500 zł brutto miesięcznie. Osoby z dłuższym stażem pracy, a także w dużych firmach zwykle zarabiają więcej. Na atrakcyjne wynagrodzenie mogą liczyć w szczególności asystencji z językiem angielskim lub innym językiem obcym.