CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; obsługa wewnętrznych spotkań; bieżąca współpraca z...
asystent umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZADANIA: prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych biura budowy; koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa klientów i gości podczas ich wizyty w siedzibie Firmy; odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji; prowadzenie dokumentacji biura, w tym...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów; współpraca z działem handlowym; kreowanie i promowanie wizerunku firmy; przygotowywanie zestawień i raportów; Wspieranie pracy handlowców w biurze i w terenie;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za: wyszukiwanie i ewidencjonowanie przetargów, obsługę platform zakupowych, przygotowywanie dokumentów formalnych do przetargów, dostarczanie dokumentów do urzędów, korespondencja z urzędami, analizę materiałów projektowych i...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz nadzór nad ich obiegiem Wspieranie innych pracowników w codziennych zadaniach administracyjnych Obsługa spotkań i konferencji biurowych Osobista i telefoniczna obsługa...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Opis stanowiska: Obowiązki osoby na tym stanowisku związane są ze wsparciem Regionalnego Kierownika Działu Serwisu w obsłudze klientów oraz organizacji Działu Serwisu w Warszawie. Zakres obowiązków: wsparcie w zakresie organizacyjnym działu serwisu, wsparcie w procesie ofertowania,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy przy różnorodnych projektach architektonicznych. Pracę w dynamicznym i kreatywnym środowisku, gdzie liczy się innowacyjność i nowatorskie podejście do projektowania. Zespół doświadczonych profesjonalistów, gotowych podzielić się...
W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; obsługa wewnętrznych spotkań; bieżąca współpraca z...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Your responsibilities: managing filing system; updating paperwork, maintaining documents; providing administrative support to ensure the efficient operation of the office; creating, maintaining, and entering information into databases; carrying out administrative duties such as filing, typing,...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat / część etatu aplikuj bez CV
4 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa bieżących projektów działu. Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów. Analiza danych rynkowych. Wsparcie w organizacji spotkań i prezentacji. Przeprowadzanie badań rynku i konkurencji. Udział w spotkaniach zespołowych i szkoleniach.
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat / część etatu
18 godz.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Tworzenie map procesów realizowanych w PKP S.A. z użyciem dedykowanych narzędzi (m.in. Microsoft Visio, Aris), Weryfikację prawidłowości realizacji wybranych procesów realizowanych w PKP S.A. na podstawie informacji zawartych w...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód. Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED. Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej. Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do likwidacji...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Mokotów, ul. Goszczyńskiego 1, Szpital Św. Elżbiety
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
20 godz.
Praca w Szpitalu Św. Elżbiety przy ulicy Goszczyńskiego 1 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Szpitalu, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych.
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Praga-Północ, ul. Szernera 3
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
20 godz.
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Szernera 3 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie oraz umowy o pracę. Twoją rolą będzie: bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej; Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych; Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP; Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową;
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu
21 godz.
Jakie zadania? Aktywne wsparcie Działu Sprzedaży B2B w realizacji bieżących zadań m.in.: obsługa CRM, bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, pomoc w organizacji kampanii sprzedażowych; Budowanie bazy klientów Umawianie spotkań z klientami biznesowymi Przygotowywanie ofert i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Twoją rolą będzie: koordynowane obsługi Pacjentów w zakresie wykonania specjalistycznych zabiegów stomatologicznych, umawianie zabiegów i wizyt oraz sporządzanie umów z Pacjentami, informowanie Pacjentów o specyfice oraz kosztach poszczególnych zabiegów, wsparcie Pacjentów w...
asystent umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Edukacja i wychowanie dzieci w wieku przedszkolnym; Planowanie, przygotowanie, prowadzenie zajęć; Przygotowanie i kreowanie otoczenia edukacyjnego, Kontakt z rodzicami; Dbanie o dobry wizerunek przedszkola.
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zapoznanie ze specyfiką pracy w Dziale Controllingu poprzez: przygotowywanie materiałów/raportów do analizy, wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach, poznanie zasad i uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, prognozowaniu i budżetowaniu, tworzenie dokumentacji wspierającej...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Opis stanowiska Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z dostawcami; Komunikacja z salonami i działami...
pracownik fizyczny pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
TWOJE ZADANIA Dzięki nam doświadczysz dobrego połączenia różnorodności i rutyny i zawsze będziesz mieć możliwość wniesienia swojego pomysłu. Jeśli coś nie wyjdzie, wspieramy się i dotyczy to całej DOREAFAMILIE. Ważne jest, aby jakość naszej pracy była odpowiednia.
METIBWrocław, Grota-Roweckiego 203
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kupca w prowadzonych projektach; Kontakt z dostawcami; Organizacja spotkań handlowych; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego - Kuchnie; Kompletacja i archiwizacja...
Praca w nowym centrum stomatologicznym LUX MED Stomatologia. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie kierunkowe, udokumentowanie min. roczne doświadczenie, wiedza z zakresu higienizacji i sterylizacji sprzętu medycznego, ukończone dodatkowe kursy specjalistyczne będą...
Twoją rolą będzie: bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka...
asystent / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Opis stanowiska Zarządzanie procesem produkcyjnym Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego; Zarządzanie przygotowaniem technologicznym produkcji; Opracowanie i nadzór nad realizacją planów produkcyjnych; Zarządzanie zespołem pracowników produkcji; Utrzymania ruchu i...
igus Sp. z o.o.Warszawa, ul. Działkowa 121C
praca stacjonarna
praktykant/stażysta umowa zlecenie pełny etat
22 godz.
Opis stanowiska: Poznanie procesu od otrzymania zamówienia, produkcję elementów, po kontrolę jakości, fakturowanie, pakowanie i wysyłkę do klienta, Poznanie i uczestnictwo w procesie zakupowym, organizacji transportu, planowania dostaw oraz obsługi klienta, Poznanie kulis pracy w różnych...
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych i tworzenie ofert planowanie i realizacja...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat
23 godz.
Główne zadania: czynne asystowanie przy zabiegach ortodontycznych, przygotowywanie gabinetów do pracy z Pacjentem, prowadzenie dokumentacji medycznej, przygotowanie i sterylizacja narzędzi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie minimum średnie - kierunkowe, dyplom potwierdzający...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat
23 godz.
Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
About the job: If you find yourself passionate about digging into processes and interested in picking up a career in international environment, then you’ve came to the right place! Specifically, you will: Create and maintain material master data in SAP. Create and maintain vendors and customer...
Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom opiekuna medycznego. Proponujemy współpracę w punkcie pobrań w Centrum Medycznym LUX MED ul. Klimczaka 1 Praca od poniedziałku do soboty w niepełnym wymiarze godzin. Zapraszamy do aplikowania już dziś! Porozmawiajmy o współpracy! Nasze...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Miejsce pracy: Szczecińska 17, 54-517 Wrocław Twoje przyszłe zadania: udział w rocznym przeszkoleniu z zakresu obsługi produktów, wzorcowania i sprzedaży, wsparcie działu sprzedaży i serwisu poprzez aktywne doradztwo techniczne, wykonywanie wzorcowań jako pracownik laboratorium...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Czekają na Ciebie zadania, które być może już doskonale znasz: asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), przygotowywanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, przestrzeganie standardów, procedur wewnętrznych, prowadzenie dokumentacji medycznej.
specjalista (mid) / asystent umowa zlecenie część etatu
1 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), Sterylizację narzędzi i materiałów.
Główne zadania: czynne asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowywanie gabinetu do pracy z Pacjentem, prowadzenie dokumentacji medycznej, przygotowanie i sterylizacja narzędzi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie mi. średnie kierunkowe, dyplom potwierdzający uzyskanie...
Praca w Centrum LUX MED Diagnostyka przy ul. Tischnera 8 w Krakowie. Praca w wymiarze około 120 godzin miesięcznie - głównie w weekendy. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Diagnostycznym, umawianie Pacjentów na...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
Typowa praca asystenta lub asystentki obejmuje szereg zadań administracyjno-biurowych i jest wykonywana w wielu branżach wszędzie tam, gdzie funkcjonuje sekretariat, biuro zarządu czy dział administracyjny lub kadrowo-płacowy. Miejscem pracy może być np. biuro projektanta, startup, instytucja samorządowa czy dział biegłego rewidenta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku może być odpowiedzialna m.in. za prowadzenie kalendarza dyrektora, organizację spotkań biznesowych, przygotowywanie dokumentów finansowych jak faktury VAT, dokumentów kadrowych np. umów o pracę, opracowywanie raportów czy zarządzanie korespondencją. Asystenci bywają także zaangażowani w wyszukiwanie i przetwarzanie różnego rodzaju informacji, czuwanie nad właściwym obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych. Zakres obowiązków w pracy asystentki / asystenta może być naprawdę szeroki, a zadania w znacznym stopniu będą zależeć od specyfiki firmy.
Charakterystyka zawodu asystenta / asystentki
Śmiało można powiedzieć, że asystent (ang. assistant) to kluczowy pracownik w każdej firmie. To właśnie on (lub ona, gdyż zawód jest obecnie zdominowany przez kobiety) odpowiada za organizację i koordynację pracy w biurze. Asystent pełni funkcję łącznika między różnymi działami firmy, a także dostawcami i klientami. Zakres zadań na tym stanowisku może obejmować bieżącą obsługę sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu i pracowników czy zarządzanie bazą danych. Asystentka w miastach czy asystentka projektanta – bez względu na specyfikę działania, celem pracy tych osób jest wsparcie innych członków zespołu i kadry managerskiej.
Jak zostać asystentem / asystentką?
Pracodawcy cenią przede wszystkim osoby z odpowiednim wykształceniem i doświadczeniem na podobnych stanowiskach. Mile widziane są przede wszystkim ukończone studia na kierunkach związanych z administracją lub zarządzaniem. Warto dodać, że na stanowiska asystenckie chętnie przyjmowani są studenci. Swoją ścieżkę kariery można rozpocząć także bez wyższego wykształcenia, od razu po szkole średniej szukając pracy np. jako młodszy specjalista ds. administracji i rozliczeń. Wiele osób zdobywa doświadczenie przez zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, na przykład jako asystentka biegłego rewidenta. Warto jak najszybciej postarać się zdobyć choćby niewielki staż pracy, np. podejmując się zadań na pół czy część etatu. Warto pamiętać też, że obecnie obowiązki administracyjne można wykonywać często również zdalnie bądź hybrydowo.
Stanowisko asystenta / asystentki – predyspozycje zawodowe
Do predyspozycji zawodowych, które u asystentów wysoko cenią pracodawcy i rekruterzy, należą przede wszystkim umiejętność zarządzania dokumentami i kalendarzem, zdolność sprawnej koordynowanie pracy, umiejętność obsługi sekretariatu i sprzętu biurowego oraz posiadanie wiedzy o procesie archiwizacji dokumentów, prowadzenia teczek pracowniczych, tworzenia prostych dokumentów finansowych lub kadrowych. Liczy się też miła aparycja, komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy pod presją czasu i gotowość do pracy w godzinach nadliczbowych.
Jak wygląda praca asystenta / asystentki?
Praca asystenta i asystentki w dziale administracyjnym skupia się na bieżącej obsłudze biura, zarządzaniu kalendarzem i obsłudze urządzeń biurowych, połączeń telefonicznych oraz poczty. Może również obejmować koordynację pracy członków zarządu, a także chociażby współpracę z dostawcami i innymi kontrahentami. Asystentka biura w mniejszych firmach bywa także odpowiedzialna za rozliczanie wydatków służbowych oraz merytoryczne wsparcie księgowej. Co więcej, to właśnie asystent / asystentka informuje pracowników o ważnych, bieżących sprawach dotyczących funkcjonowania firmy, procesów kadrowych, kwestiach organizacyjnych czy związanych ze zmianą przepisów w prawie pracy.
Asystent / asystentka – co robi?
Do istotnych obowiązków asystenta należą:
zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu lub specjalistów,
bieżąca obsługa i koordynacja pracy w biurze, sekretariacie itp.,
kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej (w przypadku pracy w dziale HR),
ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów,
rozliczanie wydatków służbowych, diet,
obsługiwanie połączeń telefonicznych i poczty firmy,
zamawianie materiałów biurowych,
obsługiwanie spotkań,
dbanie o dobry wizerunek firmy,
przekazywanie pracownikom ważnych informacji organizacyjnych, kadrowych,
koordynowanie pracy i komunikacji między działami firmy, obiegu dokumentów itp.,
przeprowadzanie ankiet pracowniczych.
Asystentka działu administracyjnego i rozliczeń
Asystentka działu administracyjnego i rozliczeń jest odpowiedzialna za sprawną i szybką realizację zadań zleconych przez zarząd w zakresie zarówno administracji firmy, jak i rozliczania bieżących dokumentów finansowych, np. faktur. W zakresie kompetencji takie osoby leży też najczęściej prowadzenie dokumentacji kadrowej i finansowo-kadrowej pracowników, współpraca z księgowością oraz kontakty z kontrahentami przedsiębiorstwa.
Asystentka zarządu
Asystentka zarządu ma za zadanie wykonywanie poleceń kadry managerskiej, zarządu i kontrolę terminów toczących się spraw, a także zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu, bieżącą obsługę sekretariatu, współpracę z dostawcami, organizację podróży służbowych. Jest to odpowiedzialne stanowisko, a osoba je obejmująca ma na celu wsparcie zarządu i managerów w ich codziennej pracy.
Asystentka biura
Jak sama nazwa wskazuje, asystentka biura / asystent biura to ktoś odpowiedzialny za organizację pracy danego biura. Obowiązki na tym stanowisku obejmują np. tworzenie grafików, zarządzanie kalendarzem spotkań służbowych, tworzenie i kompletowanie dokumentów i obsługę urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, informowanie zarząd i pracowników o ważnych sprawach organizacyjnych i administracyjnych, dbanie o sprawny obieg dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej.
Asystent w dziale obsługi klienta
Celujesz w stanowisko asystenta ds. obsługi klienta? Zatem do Twoich zadań należeć będzie kontakt z klientami, rozwiązywanie ich problemów i odpowiadanie na pytania i wątpliwości, a także kierowanie klientów do odpowiednich działów firmy i specjalistów np. działu reklamacji, działu handlowego czy działu transportu.
Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości to często jedno z pierwszych stanowisk obejmowanych przez początkujące księgowe i księgowych. Osoba na tej posadzie pomaga głównemu księgowemu w codziennych obowiązkach. Jej zadania to na przykład sporządzanie i procesowanie dokumentów księgowych, rozliczanie wydatków służbowych. Asystent/ka może podnieść kwalifikacje na kursach księgowych i stać się samodzielnym pracownikiem działu księgowości czy chociażby fakturzystką / fakturzystą.
Asystent działu HR i rekrutacji
Asystent działu rekrutacji i HR pomaga w codziennych zadaniach rekruterom i innym pracownikom tegoż działu. Podstawowe obowiązki zawodowe osoby na tym stanowisku to tworzenie ogłoszeń o pracę i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych bądź kontakt z firmą prowadzącą rekrutacje, prowadzenie bazy danych pracowników i wsparcie w administracji personalnej w innych codziennych zadaniach.
Asystentka sprzedaży
Asystentka ds. sprzedaży, jak sugeruje nazwa, wspiera dział sprzedaży. Oprócz tego, że często zajmuje się zadaniami organizacyjnymi i administracyjnymi, nierzadko samodzielnie podejmuje czynności związane z obsługą klienta, składaniem zamówień czy chociażby sporządzaniem raportów sprzedaży.
Asystentka ds. zamówień
Asystentka ds. zamówień to osoba odpowiedzialna za prowadzenie i aktualizowanie bazy zamówień firmy. Pracownik na tym stanowisku prowadzi współpracę z dostawcami i samodzielnie realizuje zamówienia zgodnie z zasadami firmy i przeznaczonym na ten cel budżetem. Asystent / asystentka szuka także możliwości optymalizacji kosztów zamówień i nowoczesnych produktów / rozwiązań.
Ile zarabia asystent / asystentka / pracownik biurowy?
Pensja asystenta zależy od wielu czynników, takich jak wielkość firmy, rodzaj stanowiska, staż pracy czy wykształcenie. Średnie zarobki na stanowisku asystenta wynoszą około 4500-5500 zł brutto miesięcznie. Jak podanie Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń mediana płac miesięcznych brutto w przypadku poszczególnych stanowisk wynosi:
asystent w dziale administracji – 4530 zł,
asystent biura obsługi klienta – 5000 zł,
asystentka działu handlowego – 5040 zł,
asystentka zarządu – 5480 zł.
Praca jako asystent / asystentka – warunki zatrudnienia, dostępne umowy, system czasu pracy
Warunki zatrudnienia na stanowisku asystenta mogą różnić się w zależności od firmy, działu, w jakim pracuje dana osoba, a także jej doświadczenia i umiejętności. Typowo jest to praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach np. 8:00-16:00, z możliwością zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, rzadziej w ramach wykonywania pracy na umowie zlecenie lub umowie o dzieło. Asystenci mogą liczyć na różne benefity np. prywatną opiekę medyczną, służbowy telefon i laptop.
Najnowsze oferty pracy dla asystenta / asystentki
Jeśli interesuje Cię praca biurowa, regularnie najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl. Pamiętaj, żeby ustawić Job Alert dla zawodu asystenta / asystentki. Wykorzystaj też filtry wyszukiwarki, żeby szybko dotrzeć do ogłoszeń dotyczących pracy w Twojej okolicy! Kiedy znajdziesz atrakcyjną ofertę pracy, nie wahaj się i zaaplikuj! Kto wie, może to właśnie w danej firmie poszukiwana jest na stanowisko osoba z Twoimi umiejętnościami i doświadczeniem?
FAQ: Praca asystenta / asystentki – najczęściej zadawane pytania:
Co to jest stanowisko asystenta / asystentki i z czym jest związane?
Asystent / asystentka to osoba, która pomaga w realizacji zadań i projektów innemu pracownikowi, zespołowi czy np. kadrze managerskiej bądź zarządowi firmy. Opis stanowiska może być różny w zależności od sektora i firmy, ale często obejmuje zarządzanie terminarzami, pomoc w planowaniu spotkań i organizowaniu wyjazdów służbowych, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, a czasami również obsługę klienta.
Ile zarabia asytetent / asystentka?
Typowe zarobki osób na stanowiskach asystenckich wahają się od 4500 do 5500 zł brutto miesięcznie. Osoby z dłuższym stażem pracy, a także w dużych firmach zwykle zarabiają więcej. Na atrakcyjne wynagrodzenie mogą liczyć w szczególności asystencji z językiem angielskim lub innym językiem obcym.