Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy (B2B - konieczna własna działalność) Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami!...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
Obsługa pacjentów w punkcie pobrań oraz dbanie o sprawną organizację gabinetów; Nadzór nad magazynem materiałów medycznych i pomieszczeniem sterylizacji; Codzienna współpraca z personelem pielęgniarskim i administracyjnym;
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem oraz po pracy, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), sterylizację narzędzi i materiałów, dbałość o powierzoną dokumentację medyczną, udział w szkoleniach...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
10 godz.
Twoim głównym obowiązkiem będzie pomoc w opiece nad Pacjentami, czyli: wspieranie personelu medycznego w opiece nad pacjentami, pobieranie krwi oraz wykonywanie testów diagnostycznych do oznaczenia, asystowanie w gabinetach zabiegowych, informowanie pacjenta o przygotowaniach do zabiegu,...
Zakres obowiązków: praca środowiskowa z rodziną, dziećmi i młodzieżą w miejscu zamieszkania pacjenta lub w miejscu realizacji obowiązku edukacyjnego czy też w społeczności lokalnej, współpraca z zespołem psychologów i psychoterapeutów.
ISS PolskaSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa na zastępstwo pełny etat
12 godz.
Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów; udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym; obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu eNova. Prowadzenie ewidencji ryczałtowych oraz Książki Przychodów i Rozchodów (KPiR). Uzgadnianie rejestrów VAT i sporządzanie plików JPK_V7. Aktywny udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT).
asystent / praktykant/stażysta umowa zlecenie tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Wsparcie działu księgowości w bieżących zadaniach. Pomoc w przygotowaniu deklaracji i zestawień.
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem sklepu; udział w inwentaryzacjach; wspieranie zespołu w pracy na...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Organizowanie pracy biura i zapewnienie sprawnego przepływu dokumentów oraz informacji. Obsługa korespondencji oraz przyjmowanie i realizacja połączeń telefonicznych. Nadzorowanie obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Współpraca z zespołami wewnętrznymi w zakresie...
ISS PolskaSprawdzona firmaWrocław
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu
14 godz.
Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z...
Obowiązki: Prowadzenie programu praktyk i staży, w tym przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych, Wspieranie procesów on/offboardingowych, Koordynowanie targów pracy oraz działań Employer Branding'owych, Współpraca ze szkołami, uczelniami wyższymi oraz organizacjami studenckimi, Obsługa...
specjalista junior / mid / asystent / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Poszukujemy osoby, która lubi pracę z klientem i dobrze czuje się w środowisku sprzedażowym. W tej roli będziesz aktywnie reprezentować markę sklepu, dbać o obsługę klienta, wspierać sprzedaż i budować pozytywne doświadczenia zakupowe. Na miejscu czeka energiczny zespół, intensywne...
JustGYMPoznań, ul. Szwajcarska 14
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B część etatu
16 godz.
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Co będziesz robić? zaopatrywać biuro i kontaktować się z dostawcami; organizować spotkania, konferencje, delegacje i targi; przygotowywać stanowiska dla nowych pracowników; pomagać przy fakturach i ofertach handlowych; tłumaczyć dokumenty z/na angielski; prowadzić stronę WWW firmy i...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
Apator SAŁódź, ul. Wólczańska 125
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Czym będziesz się zajmować? współpraca z działami handlowymi oraz technicznymi w zakresie tworzenia kalkulacji do ofert handlowych; rozpoznawanie wstępne projektów; tworzenie dokumentacji technicznej i montażowej; tworzenie zestawień materiałowych BOM; tworzenie dokumentacji powykonawczej...
specjalista mid / senior / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
OPIS STANOWISKA: Prace związane z przygotowaniem dokumentacji projektowej w zakresie branży budowlanej pod nadzorem doświadczonego projektanta Sporządzanie prostych obliczeń konstrukcyjnych Opracowywanie modeli 3D oraz rysunków wykonawczych i warsztatowych Weryfikacja dokumentacji technicznej...
Aplikuj, jeśli posiadasz: wykształcenie medyczne na kierunku pielęgniarstwa (licencjat lub tytuł magistra), tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa epidemiologicznego, aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds....
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat
17 godz.
Position purpose Within Cemex Global Development areas, the Business Evolution Services (BES) team is responsible for constant evolution of business processes by identifying and addressing business opportunities, priorities & requirements on a global scale and by continuously defining and...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat
17 godz.
Position purpose The Global R&D department is a core team inside Cemex Innovation Holding based in Switzerland. The aim of the team involves research and development of new products and solutions for the different challenges Cemex has as a key global player in the construction industry as well as...
Opis stanowiska: Podstawowa analiza przyczyn oraz wyjaśnienie incydentów bezpieczeństwa; Przygotowywanie raportów dotyczących incydentów IT; Monitorowanie dostępnych źródeł informacji w poszukiwaniu potencjalnych zagrożeń; Wsparcie w aktualizacji procedur i dokumentacji; Wsparcie...
Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany dyplom opiekuna medycznego - do współpracy zapraszamy osoby, które ukończyły szkołę i uzyskały dyplom po 1 września 2021 roku lub wcześniej, ale dodatkowo odbyły kurs...
asystent umowa o pracę pełny etat 7 500 - 8 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
zapewnianie terminowego zaopatrzenia budów i kontrola zużycia materiałów; prowadzenie dokumentacji inwestycji i monitorowanie kosztów; dobór dostawców oraz podwykonawców i ich późniejsze rozliczanie; przygotowywanie wytycznych projektowych dla zespołu; realizacja bieżących zadań...
praktykant/stażysta umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
18 godz.
Zakres obowiązków Wsparcie w opracowaniu i nadzór nad realizacją strategii marketingowej produktu/ grupy produktów, Wsparcie w przygotowaniu i wdrożeniu bieżących kampanii marketingowych, Wsparcie w analizie rynku oraz działań konkurencji, Wsparcie w monitorowaniu efektywności...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat
18 godz.
Position purpose The Global R&D department is a core team inside Cemex Innovation Holding based in Switzerland. The aim of the team involves research and development of new products and solutions for the different challenges Cemex has as a key global player in the construction industry as well as...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat
18 godz.
Position purpose Participate in collaborations within our multidisciplinary and multicultural Global R&D team to leverage the strength of Cemex technology across many different client-based arenas to produce Techno-Commercial concepts, ideas and prototypes that will conceptually contribute to...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat
18 godz.
Position purpose The Global Research and Development Department is a core team inside Cemex Innovation Holding (CIH) based in Switzerland. The aim of the team involves research and development of new products and technologies for the different challenges Cemex has as a key global player in the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 6 997 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
18 godz.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie rozwojem i utrzymaniem systemów informatycznych dla Spółek Fitness; Identyfikację potrzeb biznesowych i przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Współpracę z zespołami IT i dostawcami zewnętrznymi w zakresie wdrożeń,...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
19 godz.
udział w badaniu sprawozdań finansowych spółek i instytucji finansowych, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do audytu, realizacja podstawowych zadań audytorskich zgodnie z przyjętą metodologią, poznanie standardów i narzędzi stosowanych w rewizji finansowej,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska Reprezentowanie firmy przed urzędem skarbowym oraz podczas kontroli celno-skarbowych. Weryfikacja i obsługa dokumentacji niezbędnej do prowadzenia ewidencji składu podatkowego. Kompletowanie i weryfikacja dokumentów potwierdzających dostawę wyrobów akcyzowych ze składu...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Sporządzanie dokumentacji projektowej (obliczenia statyczne, rysunki szalunkowe i zbrojeniowe, opisy techniczne) dla budownictwa mieszkaniowego, użyteczności publicznej i przemysłowego (2D/3D). Koordynowanie prac związanych z dokumentacją rysunkową. Aktywny kontakt i współpraca z...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Nadzór pedagogiczny nad działalnością podległych szkół dla dorosłych, Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego, Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Wsparcie w bieżących działaniach Dyrektora ds. Kształcenia, Terminowe...
praktykant/stażysta umowa zlecenie część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków: wsparcie zespołu w analizowaniu przepisów dotyczących rynku medycznego i cyfrowych rozwiązań zdrowotnych; przygotowywanie krótkich zestawień prawnych i przeglądów orzecznictwa; modyfikowanie i opracowywanie projektów umów pod opieką osoby z uprawnieniami;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem oraz po pracy, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), sterylizację narzędzi i materiałów, dbałość o powierzoną dokumentację medyczną, udział w szkoleniach...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Na co dzień będziesz odpowiadać za: Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), Sterylizację narzędzi i materiałów, W ramach rozwoju możliwość pracy z doświadczonymi lekarzami z tytułem...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; Poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Przygotowywanie gabinetu stomatologicznego do pracy wraz z lekarzem; Asystowanie przy zabiegach w standardzie pracy na 4 ręce; Sterylizacja narzędzi i materiałów stomatologicznych; Możliwość udziału w zaawansowanych zabiegach z doświadczonymi specjalistami;
specjalista mid / junior / senior / asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / o staż/praktykę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: wsparcie w opracowywaniu dokumentacji projektowej dla przyłączy i sieci elektroenergetycznych; przygotowywanie rysunków i modeli w programach CAD; pozyskiwanie niezbędnych zgód administracyjnych i decyzji budowlanych; współpraca z projektantami i instytucjami w zakresie...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
2MKP Energia Sp. z o.o.Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
praca hybrydowa / stacjonarna
praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / o staż/praktykę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska pozyskiwanie umów cywilno-prawnych, decyzji lokalizacyjnych, decyzji na zajęcie pasa drogowego, uzgadniania tras sieci i przyłączy energetycznych, pozyskiwania prawa do terenu w postaci służebności przesyłu oraz w uzyskaniu decyzji pozwoleń na budowę lub zgłoszeń,...
Typowa praca asystenta lub asystentki obejmuje szereg zadań administracyjno-biurowych i jest wykonywana w wielu branżach wszędzie tam, gdzie funkcjonuje sekretariat, biuro zarządu czy dział administracyjny lub kadrowo-płacowy. Miejscem pracy może być np. biuro projektanta, startup, instytucja samorządowa czy dział biegłego rewidenta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku może być odpowiedzialna m.in. za prowadzenie kalendarza dyrektora, organizację spotkań biznesowych, przygotowywanie dokumentów finansowych jak faktury VAT, dokumentów kadrowych np. umów o pracę, opracowywanie raportów czy zarządzanie korespondencją. Asystenci bywają także zaangażowani w wyszukiwanie i przetwarzanie różnego rodzaju informacji, czuwanie nad właściwym obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych. Zakres obowiązków w pracy asystentki / asystenta może być naprawdę szeroki, a zadania w znacznym stopniu będą zależeć od specyfiki firmy.
Charakterystyka zawodu asystenta / asystentki
Śmiało można powiedzieć, że asystent (ang. assistant) to kluczowy pracownik w każdej firmie. To właśnie on (lub ona, gdyż zawód jest obecnie zdominowany przez kobiety) odpowiada za organizację i koordynację pracy w biurze. Asystent pełni funkcję łącznika między różnymi działami firmy, a także dostawcami i klientami. Zakres zadań na tym stanowisku może obejmować bieżącą obsługę sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu i pracowników czy zarządzanie bazą danych. Asystentka w miastach czy asystentka projektanta – bez względu na specyfikę działania, celem pracy tych osób jest wsparcie innych członków zespołu i kadry managerskiej.
Jak zostać asystentem / asystentką?
Pracodawcy cenią przede wszystkim osoby z odpowiednim wykształceniem i doświadczeniem na podobnych stanowiskach. Mile widziane są przede wszystkim ukończone studia na kierunkach związanych z administracją lub zarządzaniem. Warto dodać, że na stanowiska asystenckie chętnie przyjmowani są studenci. Swoją ścieżkę kariery można rozpocząć także bez wyższego wykształcenia, od razu po szkole średniej szukając pracy np. jako młodszy specjalista ds. administracji i rozliczeń. Wiele osób zdobywa doświadczenie przez zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, na przykład jako asystentka biegłego rewidenta. Warto jak najszybciej postarać się zdobyć choćby niewielki staż pracy, np. podejmując się zadań na pół czy część etatu. Warto pamiętać też, że obecnie obowiązki administracyjne można wykonywać często również zdalnie bądź hybrydowo.
Stanowisko asystenta / asystentki – predyspozycje zawodowe
Do predyspozycji zawodowych, które u asystentów wysoko cenią pracodawcy i rekruterzy, należą przede wszystkim umiejętność zarządzania dokumentami i kalendarzem, zdolność sprawnej koordynowanie pracy, umiejętność obsługi sekretariatu i sprzętu biurowego oraz posiadanie wiedzy o procesie archiwizacji dokumentów, prowadzenia teczek pracowniczych, tworzenia prostych dokumentów finansowych lub kadrowych. Liczy się też miła aparycja, komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy pod presją czasu i gotowość do pracy w godzinach nadliczbowych.
Jak wygląda praca asystenta / asystentki?
Praca asystenta i asystentki w dziale administracyjnym skupia się na bieżącej obsłudze biura, zarządzaniu kalendarzem i obsłudze urządzeń biurowych, połączeń telefonicznych oraz poczty. Może również obejmować koordynację pracy członków zarządu, a także chociażby współpracę z dostawcami i innymi kontrahentami. Asystentka biura w mniejszych firmach bywa także odpowiedzialna za rozliczanie wydatków służbowych oraz merytoryczne wsparcie księgowej. Co więcej, to właśnie asystent / asystentka informuje pracowników o ważnych, bieżących sprawach dotyczących funkcjonowania firmy, procesów kadrowych, kwestiach organizacyjnych czy związanych ze zmianą przepisów w prawie pracy.
Asystent / asystentka – co robi?
Do istotnych obowiązków asystenta należą:
zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu lub specjalistów,
bieżąca obsługa i koordynacja pracy w biurze, sekretariacie itp.,
kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej (w przypadku pracy w dziale HR),
ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów,
rozliczanie wydatków służbowych, diet,
obsługiwanie połączeń telefonicznych i poczty firmy,
zamawianie materiałów biurowych,
obsługiwanie spotkań,
dbanie o dobry wizerunek firmy,
przekazywanie pracownikom ważnych informacji organizacyjnych, kadrowych,
koordynowanie pracy i komunikacji między działami firmy, obiegu dokumentów itp.,
przeprowadzanie ankiet pracowniczych.
Asystentka działu administracyjnego i rozliczeń
Asystentka działu administracyjnego i rozliczeń jest odpowiedzialna za sprawną i szybką realizację zadań zleconych przez zarząd w zakresie zarówno administracji firmy, jak i rozliczania bieżących dokumentów finansowych, np. faktur. W zakresie kompetencji takie osoby leży też najczęściej prowadzenie dokumentacji kadrowej i finansowo-kadrowej pracowników, współpraca z księgowością oraz kontakty z kontrahentami przedsiębiorstwa.
Asystentka zarządu
Asystentka zarządu ma za zadanie wykonywanie poleceń kadry managerskiej, zarządu i kontrolę terminów toczących się spraw, a także zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu, bieżącą obsługę sekretariatu, współpracę z dostawcami, organizację podróży służbowych. Jest to odpowiedzialne stanowisko, a osoba je obejmująca ma na celu wsparcie zarządu i managerów w ich codziennej pracy.
Asystentka biura
Jak sama nazwa wskazuje, asystentka biura / asystent biura to ktoś odpowiedzialny za organizację pracy danego biura. Obowiązki na tym stanowisku obejmują np. tworzenie grafików, zarządzanie kalendarzem spotkań służbowych, tworzenie i kompletowanie dokumentów i obsługę urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, informowanie zarząd i pracowników o ważnych sprawach organizacyjnych i administracyjnych, dbanie o sprawny obieg dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej.
Asystent w dziale obsługi klienta
Celujesz w stanowisko asystenta ds. obsługi klienta? Zatem do Twoich zadań należeć będzie kontakt z klientami, rozwiązywanie ich problemów i odpowiadanie na pytania i wątpliwości, a także kierowanie klientów do odpowiednich działów firmy i specjalistów np. działu reklamacji, działu handlowego czy działu transportu.
Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości to często jedno z pierwszych stanowisk obejmowanych przez początkujące księgowe i księgowych. Osoba na tej posadzie pomaga głównemu księgowemu w codziennych obowiązkach. Jej zadania to na przykład sporządzanie i procesowanie dokumentów księgowych, rozliczanie wydatków służbowych. Asystent/ka może podnieść kwalifikacje na kursach księgowych i stać się samodzielnym pracownikiem działu księgowości czy chociażby fakturzystką / fakturzystą.
Asystent działu HR i rekrutacji
Asystent działu rekrutacji i HR pomaga w codziennych zadaniach rekruterom i innym pracownikom tegoż działu. Podstawowe obowiązki zawodowe osoby na tym stanowisku to tworzenie ogłoszeń o pracę i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych bądź kontakt z firmą prowadzącą rekrutacje, prowadzenie bazy danych pracowników i wsparcie w administracji personalnej w innych codziennych zadaniach.
Asystentka sprzedaży
Asystentka ds. sprzedaży, jak sugeruje nazwa, wspiera dział sprzedaży. Oprócz tego, że często zajmuje się zadaniami organizacyjnymi i administracyjnymi, nierzadko samodzielnie podejmuje czynności związane z obsługą klienta, składaniem zamówień czy chociażby sporządzaniem raportów sprzedaży.
Asystentka ds. zamówień
Asystentka ds. zamówień to osoba odpowiedzialna za prowadzenie i aktualizowanie bazy zamówień firmy. Pracownik na tym stanowisku prowadzi współpracę z dostawcami i samodzielnie realizuje zamówienia zgodnie z zasadami firmy i przeznaczonym na ten cel budżetem. Asystent / asystentka szuka także możliwości optymalizacji kosztów zamówień i nowoczesnych produktów / rozwiązań.
Ile zarabia asystent / asystentka / pracownik biurowy?
Pensja asystenta zależy od wielu czynników, takich jak wielkość firmy, rodzaj stanowiska, staż pracy czy wykształcenie. Średnie zarobki na stanowisku asystenta wynoszą około 4500-5500 zł brutto miesięcznie. Jak podanie Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń mediana płac miesięcznych brutto w przypadku poszczególnych stanowisk wynosi:
asystent w dziale administracji – 4530 zł,
asystent biura obsługi klienta – 5000 zł,
asystentka działu handlowego – 5040 zł,
asystentka zarządu – 5480 zł.
Praca jako asystent / asystentka – warunki zatrudnienia, dostępne umowy, system czasu pracy
Warunki zatrudnienia na stanowisku asystenta mogą różnić się w zależności od firmy, działu, w jakim pracuje dana osoba, a także jej doświadczenia i umiejętności. Typowo jest to praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach np. 8:00-16:00, z możliwością zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, rzadziej w ramach wykonywania pracy na umowie zlecenie lub umowie o dzieło. Asystenci mogą liczyć na różne benefity np. prywatną opiekę medyczną, służbowy telefon i laptop.
Najnowsze oferty pracy dla asystenta / asystentki
Jeśli interesuje Cię praca biurowa, regularnie najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl. Pamiętaj, żeby ustawić Job Alert dla zawodu asystenta / asystentki. Wykorzystaj też filtry wyszukiwarki, żeby szybko dotrzeć do ogłoszeń dotyczących pracy w Twojej okolicy! Kiedy znajdziesz atrakcyjną ofertę pracy, nie wahaj się i zaaplikuj! Kto wie, może to właśnie w danej firmie poszukiwana jest na stanowisko osoba z Twoimi umiejętnościami i doświadczeniem?
FAQ: Praca asystenta / asystentki – najczęściej zadawane pytania:
Co to jest stanowisko asystenta / asystentki i z czym jest związane?
Asystent / asystentka to osoba, która pomaga w realizacji zadań i projektów innemu pracownikowi, zespołowi czy np. kadrze managerskiej bądź zarządowi firmy. Opis stanowiska może być różny w zależności od sektora i firmy, ale często obejmuje zarządzanie terminarzami, pomoc w planowaniu spotkań i organizowaniu wyjazdów służbowych, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, a czasami również obsługę klienta.
Ile zarabia asytetent / asystentka?
Typowe zarobki osób na stanowiskach asystenckich wahają się od 4500 do 5500 zł brutto miesięcznie. Osoby z dłuższym stażem pracy, a także w dużych firmach zwykle zarabiają więcej. Na atrakcyjne wynagrodzenie mogą liczyć w szczególności asystencji z językiem angielskim lub innym językiem obcym.