Pierwsza Apteka Niezapominajka powstała w 2001 roku. Obecnie Apteki Niezapominajka to kilka niezależnych firm działających pod wspólną nazwą. Mocna pozycja firmy na rynku farmaceutycznym oraz jej intensywny rozwój dostarczają nowych, stabilnych miejsc pracy. Tworzymy warunki rozwoju dla wszystkich Pracowników. Oferujemy im partnerską współpracę opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy zapraszamy do Naszego Zespołu oferując możliwość rozwoju zawodowego.
Asystent / Asystentka ds. Księgowości
Miejsce pracy: Kraków, ul. Jasnogórska 71
ZAKRES ZADAŃ:
- wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu ENOVA,
- bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym,
- wsparcie działu księgowego (z wykorzystaniem elektronicznej archiwizacji i obiegu dokumentów),
- podstawowa znajomość zagadnień kadrowo-płacowych,
- prowadzenie i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,
- wykonywanie podstawowych czynności księgowych.
WYMAGANIA:
- wykształcenie kierunkowe (księgowość, rachunkowość, finanse),
- podstawowa wiedza z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości,
- znajomość programu ENOVA będzie mocnym atutem,
- chęć doskonalenia swoich umiejętności,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę, w godzinach 8-16,
- wsparcie w rozwoju zawodowym,
- uczestnictwo w nowoczesnym podejściu do organizacji finansów firmy opartym na elektronicznych procesach księgowych (Enova, Kamsoft),
- dofinansowanie do pakietu sportowego.