Asystent Biegłego Rewidenta (m/f)

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK

Katowice Brynów

17 dni temu

PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.


MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.


Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.


Nasz Klient jest firmą doradczą, świadczącą usługi audytorskie, księgowe oraz usługi doradztwa podatkowego w szerokim zakresie w większości dla podmiotów z kapitałem pochodzącym z Regionu D-A-CH. Firma zatrudnia ponad 100 pracowników, należy do prestiżowych stowarzyszeń w Europie i jest częścią grupy kapitałowej o zasięgu międzynarodowym. Nadal jednak pozostaje firmą rodzinną w której dobra atmosfera pracy odgrywa dużą rolę. Pracownik jest doceniany i szanowany.

W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy do biura w Katowicach, Brynowie osoby na stanowisko:

Asystent Biegłego Rewidenta (m/f)
Miejsce pracy: Katowice Brynów
Numer referencyjny: AR/AD/KAT
Kluczowe zadania i obowiązki:
  • uczestnictwo w przeglądzie i badaniu sprawozdań finansowych oraz innych projektach tzw. audytorskich realizowanych przez biegłych rewidentów;
  • wsparcie biegłego rewidenta w sporządzaniu dokumentacji rewizyjnej zgodnie z obowiązującymi standardami badania;
  • prace o charakterze biurowym w dziale audytu, wyjazdy do Klienta w ograniczonym stopniu na terenie Śląska;
Wymagania:
  • mile widziane wykształcenie wyższe; z zakresu rachunkowości, finansów lub rewizji finansowej;
  • dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel oraz umiejętność analitycznego myślenia;
  • doświadczenie w pracy w audycie finansowym lub w księgowości;
  • dyspozycyjność pod kątem podróży służbowych;
  • wysoki poziom kultury osobistej oraz komunikatywność;
  • wysoka organizacja i uporządkowanie pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • wskazana szybkość przyswajania nowej wiedzy.
Poniższe stanowić będą dodatkowy atut:
  • umiejętność realizacji zadań w czasie;
  • znajomość języków obcych (j. angielski / j. niemiecki);
  • prawo jazdy (kategoria B);
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością używania języka niemieckiego i/ lub języka angielskiego na co dzień w pracy z Klientem
  • Stabilne zatrudnienie
  • Rozwój kompetencji i zakresu zadań
  • Miłą atmosferę pracy
  • Możliwość awansu
  • Umowę o pracę i benefity.
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Poznaj

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

Poznaj stanowisko: Asystent / Asystentka 
Praca jako asystent polega na realizowaniu zadań zleconych przez pracowników działu. Są to zazwyczaj proste, ale często czasochłonne czynności. Ich zakres zależy tak naprawdę od branży firmy oraz działu. Inaczej będzie wyglądać codzienna praca asystenta w firmie informatycznej, a inaczej w dziale obsługi klienta dużej sieci sklepów. W pierwszym przypadku kandydat do pracy musi wykazać się techniczną wiedzą a w drugim ...
Praca Asystent / Asystentka