asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
asystent pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
asystent pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
Koordynacja i nadzór nad transportem oraz procesami logistycznymi, Optymalizacja tras i kosztów transportu w tym negocjacje stawek transportowych z firmami transportowymi i spedycjami, Wystawianie dokumentów handlowych i transportowych, Obsługa klienta, Przygotowywanie raportów i zestawień...
asystent kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
JustGYMPoznań, ul. Szwajcarska 14
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B część etatu
5 dni
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
Headhunters Sp. z o.o., która figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 10079, to zespół wyspecjalizowanych i doświadczonych pracowników. Zajmujemy się zarówno rekrutacją stałą, jak i pracą tymczasową. Centrala Headhunters mieści się w Szczecinie, a oddziały w Poznaniu, Katowicach i Gdańsku. Działamy na terenie całego kraju.
Więcej o nas na www.hdhunters.com Znajdź nas na Facebook’u!
Asystent działu blacharsko - lakierniczego
Miejsce pracy: Komorniki k. Poznania
Obowiązki:
przyjmowanie zgłaszanych szkód,
informowanie klientów o stanie naprawy,
doradztwo w sprawie szkód,
nadzór nad blacharnią,
kontakt z ubezpieczelniami,
wydawanie samochodu zastępczego.
Wymagania:
mile widziane wykształcenie kierunkowe,
prawo jazdy kat. B,
znajomość branży blacharsko - lakierniczej,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
znajomość programu Audatex będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
umowę o pacę bezpośrednio z pracodawcą,
pierwszy miesiąc – umowę zlecenie,
pracę od zaraz,
niezbędne narzędzia pracy,
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię,
możliwość negocjacji wynagrodzenia,
pracę od poniedziałku do piątku oraz co drugą sobotę,
niezbędne szkolenia branżowe,
możliwość rozwoju zawodowego, a także awansu w strukturze firmy.
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
asystent pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
asystent pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
Koordynacja i nadzór nad transportem oraz procesami logistycznymi, Optymalizacja tras i kosztów transportu w tym negocjacje stawek transportowych z firmami transportowymi i spedycjami, Wystawianie dokumentów handlowych i transportowych, Obsługa klienta, Przygotowywanie raportów i zestawień...
asystent kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
JustGYMPoznań, ul. Szwajcarska 14
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B część etatu
5 dni
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.