Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
Wspieranie działu w przygotowywaniu ofert handlowych oraz w realizacji zadań i projektów, Wsparcie przy generowaniu leadów sprzedażowych, Opieka nad systemem CRM (kontakty, szanse sprzedaży, zlecenia) Zarządzanie dokumentacją handlową (oferty, kontrakty, zamówienia), Współpraca z innymi...
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; przygotowywanie wizualizacji z logo klienta; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska praca na bazie Klientów oraz realizacja standardów sprzedaży, dbałość o osiąganie wysokiej jakości oraz efektywności procesu obsługi klienta, współpraca wewnętrzna z Doradcami Serwisowymi oraz z dostawcami zewnętrznymi, wsparcie doradców serwisowych w zakresie obsługi...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
Twoje zadania: Wsparcie działu sprzedaży i marketingu w codziennych działaniach; Aktualizacja i zarządzanie bazą danych klientów w CRM; Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Monitorowanie trendów rynkowych; Ścisła współpraca z innymi...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
kontakt telefoniczny z klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów; obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży; współpraca z działem handlowym; kreowanie i promowanie wizerunku firmy; przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów;...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu telefonicznej i e-mailowej obsługi Klienta; Wsparcie Klienta w przypadku problemów z zakupionym towarem; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń.
Asystent działu handlowego ze znajomością języka angielskiego
Asystent działu handlowego ze znajomością języka angielskiego
Planika Sp. z o.o.
Bydgoszcz, Brzoza, Bydgoszcz, Toruń
praca stacjonarna
2758 dni temu
Jesteśmy światowym liderem branży biokominków z ponad 15-letnim doświadczeniem. Współpracujemy z architektami w ponad 80 krajach na całym świecie.
Praca u nas to szansa na dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań i technologii oraz ciągłe zdobywanie nowych doświadczeń poprzez uczestnictwo w unikalnych projektach międzynarodowych. Stawiamy zarówno na osoby z ciekawym bagażem doświadczeń i wysokim poziomem kompetencji, jak również na studentów i absolwentów, którzy dopiero wkraczają na rynek pracy. Ważna jest dla nas znajomość co najmniej jednego języka obcego, chęć rozwoju, zaangażowanie oraz sumienność.
W związku z intensywnym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent działu handlowego ze znajomością języka angielskiego
Miejsce pracy: Brzoza, Bydgoszcz, Toruń
Zakres obowiązków
aktywne poszukiwanie nowych klientów zagranicznych (sprzedaż B2B);
realizacja planów sprzedaży;
monitorowanie sytuacji rynkowej.
Wymagania
bardzo dobra znajomość j. angielskiego (warunek konieczny – prowadzenie rozmów oraz korespondencji z klientami zagranicznymi);
mile widziana znajomość drugiego języka obcego
mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta;
łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z klientami;
orientacja na wyniki i determinacja w osiąganiu celów;
wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i organizacyjne;
znajomość pakietu Microsoft Office;
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
elastyczne godziny, możliwość pogodzenie pracy z nauką,
pomoc w organizacji dojazdu,
pracę w międzynarodowej firmie, która gwarantuje wykorzystywanie języków obcych;
ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu;
bardzo dobrą atmosferę w pracy, dzięki ludziom, z którymi tworzymy nasz zespół.
Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
Wspieranie działu w przygotowywaniu ofert handlowych oraz w realizacji zadań i projektów, Wsparcie przy generowaniu leadów sprzedażowych, Opieka nad systemem CRM (kontakty, szanse sprzedaży, zlecenia) Zarządzanie dokumentacją handlową (oferty, kontrakty, zamówienia), Współpraca z innymi...
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; przygotowywanie wizualizacji z logo klienta; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska praca na bazie Klientów oraz realizacja standardów sprzedaży, dbałość o osiąganie wysokiej jakości oraz efektywności procesu obsługi klienta, współpraca wewnętrzna z Doradcami Serwisowymi oraz z dostawcami zewnętrznymi, wsparcie doradców serwisowych w zakresie obsługi...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
Twoje zadania: Wsparcie działu sprzedaży i marketingu w codziennych działaniach; Aktualizacja i zarządzanie bazą danych klientów w CRM; Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Monitorowanie trendów rynkowych; Ścisła współpraca z innymi...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
kontakt telefoniczny z klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów; obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży; współpraca z działem handlowym; kreowanie i promowanie wizerunku firmy; przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów;...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu telefonicznej i e-mailowej obsługi Klienta; Wsparcie Klienta w przypadku problemów z zakupionym towarem; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń.