Netto to firma, którą wyróżnia wyjątkowe podejście do wartości takich jak uczciwość, szacunek i wiarygodność. Jako pracodawca dbamy o atmosferę w miejscu pracy, stawiamy na partnerstwo, wzajemną życzliwość i otwartą komunikację. W naszej firmie obowiązuje zasada otwartych drzwi, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”, nie tworzymy podziałów na „dyrektorów i całą resztę”. W Netto jesteśmy ze sobą na dobre i złe, dzieląc wspólne radości, świętując sukcesy i niosąc pomoc w trudnych momentach. Nasi pracownicy tworzą zgrane zespoły, w których humor, uśmiech, pasja i zaangażowanie są codziennością. Cenisz to samo? Chcesz pracować z fajnymi ludźmi? Dołącz do nas!
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Co możemy Ci zaproponować?
- Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Nie masz samochodu? Nie szkodzi!
-
Oferujemy możliwość przejazdu do i z pracy busem pracowniczym.
- ze Stargardu – około 20 minut,
- ze Szczecina – około 30 minut.
Naszym pracownikom zapewniamy także:
- Możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego na atrakcyjnych warunkach,
- Za symboliczną opłatą umożliwiamy wynajęcie pracowniczego mieszkania letniskowego w Karpaczu,
- Nagrody jubileuszowe,
- Bony świąteczne,
- Mikołajkowe paczki dla Twoich dzieci,
- Firmową kantynę, w której codziennie otrzymasz niedrogi i smaczny posiłek, częściowo dofinansowany przez Netto,
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego,
- Zajęcia integracyjno – sportowe organizowane w Netto Arenie.
Profil kandydata:
- Posiadanie wiedzy z zakresu sprzętu komputerowego,
- Znajomość systemów operacyjnych MS Windows i aplikacji biurowych MS Office,
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz chęci do poznawania nowych technologii IT,
- Umiejętność komunikowania się z pracownikami z różnych szczebli organizacji,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyznaczania priorytetów oraz dobre zorganizowanie,
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:
- Obsługa klientów wewnętrznych w ramach Helpdesk IT,
- Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników zgodnie z przyjętymi standardami,
- Współpraca w kilkuosobowym zespole IT,
- Udział w projektach informatycznych.