Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Dyrektora Wykonawczego oraz Biura Marketingu

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA: Kompleksowe wsparcie administracyjne dla Dyrektora Wykonawczego, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, prezentacji i oficjalnej korespondencji. Pełnienie roli łącznika pomiędzy Dyrektorem Wykonawczym...
  • Asystent / Asystentka Zarządu i Projektów Marketingowych

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
  • Personal Assistant

    Lit Agency Limited   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjer, restauracje itp.)Wyszukiwanie i planowanie podróży (loty, hotele, wymagania wizowe)Znajdowanie mieszkań, siłowni lub usług na podstawie preferencji;Wyszukiwanie rzeczy do kupienia (np. meble, technologia)Robienie zakupów online, zamawianie artykułów...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Asystent Dyrektora Mazowieckie
ASYSTENTKA DYREKTORA CENTRALI ZAKUPÓW I LOGISTYKI

ASYSTENTKA DYREKTORA CENTRALI ZAKUPÓW I LOGISTYKI

Auchan Polska Sp. z o.o.
mazowieckie, Biuro Dyrekcji Generalnej w Piasecznie
praca stacjonarna
5140 dni temu

Dyrekcja Generalna

Auchan to koncern handlowy o międzynarodowym zasięgu.
Grupa obecna jest w 12 krajach świata, zatrudnia 243 tysiące współpracowników w 150 różnych zawodach. W Polsce jesteśmy już od 16 lat i obecnie zatrudniamy ponad 10 tysięcy pracowników.

Poszukujemy Kandydatek i Kandydatów do pracy na stanowisku:

ASYSTENTKA DYREKTORA CENTRALI ZAKUPÓW I LOGISTYKI

Miejsce pracy : Biuro Dyrekcji Generalnej w Piasecznie

Charakter pracy:

  • Wsparcie organizacyjno/administracyjne pracy Dyrektora Centrali Zakupów i Logistyki (organizowanie eventów, spotkań, wyjazdów służbowych),
  • Koordynacja procesu szkoleń w Centrali Zakupów,
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja,
  • Bieżące prowadzenie tłumaczeń dokumentacji.

Oczekujemy:

  • Biegłej znajomości języka francuskiego (i ewentualnie angielskiego) w mowie i piśmie,
  • Wiedzy z zakresu prawa handlowego,
  • Biegłej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Samodzielności, komunikatywności, umiejętności pracy w zespole,
  • Dokładności i obowiązkowości.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Realne szanse rozwoju zawodowego, a w przyszłości możliwość awansu,
  • Akcjonariat pracowniczy,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • Opiekę medyczną i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie do 5. 11. 2011 r. dokumentów
(list motywacyjny oraz życiorys) wraz z podpisanym poniższym oświadczeniem:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonego przez Auchan Polska Sp. z o. o. zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, (Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 z późniejszymi zmianami)."

 

Poznaj

Auchan Polska Sp. z o.o.

Auchan to wielkoformatowa sieć handlowa, w której od 27 lat proponujemy swoim klientom starannie wyselekcjonowaną ofertę, zapewniając im produkty dobre, zdrowe i lokalne.

W Auchan tworzymy wyjątkowe doświadczenia zakupowe naszych klientów oraz dbamy o przyjazną atmosferę wśród naszych pracowników i partnerów.

Dajemy możliwość rozwoju zawodowego w inspirującym otoczeniu oraz szansę na zdobycie cennych umiejętności.

Tworzymy atmosferę, w której szanujemy i doceniamy zaangażowanie każdego pracownika. Otwieramy drzwi do nowych wyzwań i możliwości, dając okazję do kreowania swojej ścieżki kariery.

Jeśli szukasz miejsca gdzie twoje pomysły są mile widziane, chcesz rozwijać się w przyjaznym środowisku i przyczynić się do sukcesu globalnej marki, to Auchan jest miejscem dla Ciebie.

Naszym pracownikom oferujemy bogaty pakiet benefitów:

dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie zniżki na firmowe produkty i usługi opieka stomatologiczna preferencyjne pożyczki parking dla pracowników dodatkowe świadczenia socjalne bony na święta dofinansowanie wypoczynku program rekomendacji pracowników dofinansowanie do posiłków akcjonariat pracowniczy wolontariat w godzinach pracy

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrektora Wykonawczego oraz Biura Marketingu

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA: Kompleksowe wsparcie administracyjne dla Dyrektora Wykonawczego, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, prezentacji i oficjalnej korespondencji. Pełnienie roli łącznika pomiędzy Dyrektorem Wykonawczym...
  • Asystent / Asystentka Zarządu i Projektów Marketingowych

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
  • Personal Assistant

    Lit Agency Limited   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjer, restauracje itp.)Wyszukiwanie i planowanie podróży (loty, hotele, wymagania wizowe)Znajdowanie mieszkań, siłowni lub usług na podstawie preferencji;Wyszukiwanie rzeczy do kupienia (np. meble, technologia)Robienie zakupów online, zamawianie artykułów...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...