Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Obecnie dla naszego klienta - firmy produkcyjnej z branży FMCG, poszukujemy osób na stanowisko:
- wykonywanie prac naprawczych i remontowych oraz przeglądów okresowych pod katem automatyki przemysłowej,
- programowanie maszyn (sterowniki siemens 7) oraz optymalizowanie procesów poprzez korekty programowe w działających systemach sterowania,
- rekomendowanie zmian, pisanie instrukcji i wprowadzanie modyfikacji,
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami i obowiązującymi standardami oraz dostarczanie niezbędnych danych do raportów,
- uczestniczenie w projektach technicznych oraz przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa oraz higieny i dyscypliny pracy na własnym stanowisku pracy.
- min. 2-3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej w dziale utrzymania ruchu,
- wykształcenie średnie techniczne o profilu elektrycznym lub elektronicznym,
- znajomość sterowników przemysłowych Siemens S7 i zagadnień z zakresu automatyki przemysłowej,
- doświadczenie w eksploatacji rozdzielni SN i NN oraz znajomość napędów (silniki synchroniczne i asynchroniczne, falowników itp) i znajomość urządzeń kontrolno-pomiarowych,
- uprawnienia SEP pow. 1 kV oraz predyspozycje do pracy na wysokości powyżej 3 m.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na stabilnych warunkach,
- pracę w międzynarodowej firmie z realnymi możliwościami rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe),
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia,
- możliwość rozwoju kompetencji poprzez współpracę z doświadczonymi pracownikami.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.