Back Office Specialist (Chat, E-Mail)

Convergys

Lublin

2 dni temu

Convergys - jesteśmy amerykańską korporacją, zajmujemy się zarządzaniem relacjami z klientami, zatrudniamy 125 tysięcy osób w ponad 150 contact centers znajdujących się w 31 krajach.

 

Obecnie do swojego oddziału w Lublinie w związku z rozwojem nowej linii biznesowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Back Office Specialist (Chat, E-Mail)
Miejsce pracy: Lublin
Obowiązki:
  • Kontakt z klientami poprzez aplikację (chat, E-mail)

  • Rejestracja zgłoszeń od klientów i budowanie z nimi właściwych relacji

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń

  • Sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów

  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klientów

Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi

  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta

  • Pozytywne nastawienie do pracy

  • Biegłość w obsłudze sprzętów elektronicznych

  • Umiejętność szybkiego pisania

  • Szybkość reagowania

Oferta:
  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Bogaty pakiet socjalny

  • Szkolenia przygotowujące do pracy

To jeszcze nie koniec korzyści…
Dodatkowo gwarantujemy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji

za pomocą przycisku

 

  

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Convergys International Sp. z o.o., al. Wojska Polskiego 62, 70-470 Szczecin, w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości – dla celów związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. po. 922 z późn. zm.)”

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aplikujesz na ogłoszenie

Załącz pliki do aplikacji

Rozmiar pliku 15MB | Akceptowalne typy plików

Dodatkowe informacje

- Wymagane pola

Rekrutują z Praca.pl