Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Back Office Specialist (Chat, E-Mail)

Convergys

Lublin

152 dni temu

Convergys - jesteśmy amerykańską korporacją, zajmujemy się zarządzaniem relacjami z klientami, zatrudniamy 125 tysięcy osób w ponad 150 contact centers znajdujących się w 31 krajach.

 

Obecnie do swojego oddziału w Lublinie w związku z rozwojem nowej linii biznesowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Back Office Specialist (Chat, E-Mail)
Miejsce pracy: Lublin
Obowiązki:
  • Kontakt z klientami poprzez aplikację (chat, E-mail)

  • Rejestracja zgłoszeń od klientów i budowanie z nimi właściwych relacji

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń

  • Sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów

  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klientów

Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi

  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta

  • Pozytywne nastawienie do pracy

  • Biegłość w obsłudze sprzętów elektronicznych

  • Umiejętność szybkiego pisania

  • Szybkość reagowania

Oferta:
  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Bogaty pakiet socjalny

  • Szkolenia przygotowujące do pracy

To jeszcze nie koniec korzyści…
Dodatkowo gwarantujemy
KLAUZULA DLA KANDYDATÓW

Informacje, które możesz przekazać Convergys International Sp z o.o. w związku z Twoją aplikacją o zatrudnienie zostaną wykorzystane przez Convergys International Sp z o.o. aby ocenić, czy istnieją potencjalne oferty pracy obecnie dostępne w naszych lokalnych oddziałach. Na podstawie poniższej zgody, zachowamy Twoje dane przez kolejne dwa lata, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą w sprawie potencjalnych przyszłych ofert pracy w jednym z naszych oddziałów lub w jednym z naszych oddziałów w UE.

Zgoda na przyszłe oferty pracy: „Tak, wyrażam zgodę aby Convergys International Sp z o.o. zachowało moje dane osobowe wprowadzone w aplikacji, jak również wszelkie dodatkowe dane dotyczące aplikacji, które przekazuję w związku z moim wnioskiem o zatrudnienie na dwa kolejne lata w celu zidentyfikowania ofert pracy w Convergys International Sp z o.o. lub w dowolnym oddziale firmy Convergys International Sp z o.o. w UE, które pasują do moich kwalifikacji i chcę otrzymać informację pocztą elektroniczną lub telefonicznie o otwarciu ofert pracy.”

Convergys International Sp z o.o. znajduje się przy Al. Wojska Polskiego 62 70-470 Szczecin (biuro w Szczecinie), ul. T. Szeligowskiego 6c 20-883 Lublin (biuro w Lublinie). Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie z przyszłym skutkiem, wysyłając wiadomość e-mail na adres DataProtection.Compliance@Convergys.com. Wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem.

Listę oddziałów Convergys International Sp z o.o. oraz dalsze informacje na temat zbierania, przetwarzania i wykorzystywania danych przez Convergys można znaleźć w „Komunikacie o ochronie danych rekrutacyjnych” dostępnym w Convergys International Sp. z o.o.

Poznaj

Convergys

Stream International jest międzynarodowym liderem w dynamicznie rozwijającej się branży telefonicznej obsługi klienta. To specjalista w dostarczaniu najwyższej jakości wsparcia technicznego globalnym liderom rynku technologii informatycznych, elektroniki komunikacyjnej oraz komunikacji. Dzięki stale rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi wspracia w zakresie outsourcingu, firma Stream ciągle się rozwija. Z naszą wiedzą techniczną wspieramy ponad 2000 producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego. Stream International, które posiada 24 oddziałów w 14 krajach na całym świecie, prowadzi tzw. Customer Interaction Centers (Centrum Obsługi Klienta). Grupa zatrudnia łącznie ok. 11 tys. osób

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (772)
Wałbrzych (49)
Legnica (125)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (201)
Toruń (143)
Lubelskie:
Lublin (243)
Chełm (45)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (1020)
Tarnów (78)
Nowy Sącz (57)
Mazowieckie:
Warszawa (2144)
Radom (193)
Płock (75)
Opolskie:
Opole (248)
Nysa (100)
Podkarpackie:
Rzeszów (148)
Przemyśl (35)
Podlaskie:
Białystok (145)
Suwałki (39)
Łomża (39)
Pomorskie:
Gdańsk (478)
Gdynia (227)
Słupsk (68)
Śląskie:
Katowice (583)
Częstochowa (195)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (162)
Elbląg (111)
Ełk (53)
Wielkopolskie:
Poznań (633)
Kalisz (97)
Konin (53)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (353)
Koszalin (104)
Kołobrzeg (51)
Auchan (95)
Tesco (237)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (15)
STRABAG (3)
ABB (92)
Accenture (258)
Luxoft (122)
PKO BP (396)
KPMG (34)
Orange (33)
IKEA (10)
Budimex (23)

Rekrutują z Praca.pl