W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Dla międzynarodowego producenta z branży FMCG non-food - jednego z czołowych, globalnych producentów w swojej kategorii - poszukuję osoby na stanowisko Brand Managera, odpowiedzialnego za kompleksowe zarządzanie marką oraz tworzenie komunikacji marketingowej 360 stopni na rynkach lokalnym & CEE.
Informacje o kliencie
Moim Klientem jest międzynarodowy koncern z branży FMCG non-food - jeden z czołowych, globalnych graczy w swojej kategorii. W związku z rozwojem struktur, Klient poszukuje brand managera, który swoimi samodzielnością, proaktywnością, chęcią do nauki, pewnością siebie, "can do" attitude najlepiej wpisze się w dynamikę pracy zespołu oraz kulturę organizacyjną firmy. Z uwagi na mnogość międzynarodowych projektów i pracę na sąsiadujących rynkach, kluczowe - oprócz co najmniej 3-letniego doświadczenia w marketingu 360 stopni - są biegły angielski oraz ciekawość rynków poza Polską.
Opis stanowiska
Do obowiązków Brand Managera należeć będą:
- Zdobycie wiedzy eksperckiej w przedmiocie brandu i jego konsumentów, samego rynku i konkurencji;
- Pozyskanie szczegółowej wiedzy na temat rynków Europy Środkowo-Wschodniej i na jej podstawie budowanie strategii wsparcia sprzedaży i marketingu w poszczególnych krajach, w tym implementowanie globalnej/EU strategii na podległych rynkach;
- Zarządzanie portfolio produktowym, w tym rekomendowanie linii produktowych na dany kraj;
- Tworzenie kampanii 360 stopni oraz adaptowanie kampanii globalnych na rynkach lokalnych;
- Inicjowanie, rozwijanie, implementacja strategii promocyjno-marketingowych (kampanie konsumenckie, promocje w punktach sprzedaży, działania PR);
- Analiza efektywności kampanii i raportowanie wyników;
- Ścisła współpraca z działami sprzedaży i retail activation pod kątem profitowości produktów i aktywacji w punktach sprzedaży;
- Współpraca z działem digital i rozwijanie funkcjonalności na stronach;
- Odpowiedzialność za budżet marketingowy;
- Monitorowanie planu mediowego vs. analiza stocku i dostępności produktów;
- Monitorowanie oraz coaching w odniesieniu do pracy młodszej części zespołu.
Profil kandydata
Od idealnego Kandydata oczekuje się:
- wykształcenia wyższego (najchętniej z obszaru biznesu lub marketingu);
- min. 3-letniego doświadczenia zawodowego w marketingu, doświadczeni Junior Brand Managerowie mile widziani;
- doświadczenia w budowaniu strategii, wdrażaniu i egzekucji kampanii marketingowych 360 stopni (ATL, BTL & digital);
- udokumentowanej pracy na portfolio produktowym (rekomendacje linii produktowych na podległych rynkach);
- doświadczenia w zarządzaniu projektami, w tym mile widziane zarządzanie projektami międzynarodowymi;
- współpracy z agencjami w ujęciu 360 stopni (efektywne briefowanie i koordynowanie prac agencji);
- otwartości na ścisłą współpracę międzydziałową;
- umiejętności ewaluacji efektywności planów/ działań;
- brania odpowiedzialności za markę jako całość;
- biegłej znajomości języka angielskiego.
Oferujemy
Klient oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- prywatną opiekę medyczną;
- kartę sportową;
- elastyczne godziny pracy;
- niezbędne narzędzia pracy;
- zniżki na produkty.
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.