Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Michael Page
mazowieckie
praca stacjonarna
2426 dni temu
Brand Manager
Mazowieckie 33462/001_1554212258

W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.

Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.

Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.

Dla międzynarodowego producenta z branży FMCG non-food - jednego z czołowych, globalnych producentów w swojej kategorii - poszukuję osoby na stanowisko Brand Managera, odpowiedzialnego za kompleksowe zarządzanie marką oraz tworzenie komunikacji marketingowej 360 stopni na rynkach lokalnym & CEE.

Informacje o kliencie

Moim Klientem jest międzynarodowy koncern z branży FMCG non-food - jeden z czołowych, globalnych graczy w swojej kategorii. W związku z rozwojem struktur, Klient poszukuje brand managera, który swoimi samodzielnością, proaktywnością, chęcią do nauki, pewnością siebie, "can do" attitude najlepiej wpisze się w dynamikę pracy zespołu oraz kulturę organizacyjną firmy. Z uwagi na mnogość międzynarodowych projektów i pracę na sąsiadujących rynkach, kluczowe - oprócz co najmniej 3-letniego doświadczenia w marketingu 360 stopni - są biegły angielski oraz ciekawość rynków poza Polską.

Opis stanowiska

Do obowiązków Brand Managera należeć będą:

  • Zdobycie wiedzy eksperckiej w przedmiocie brandu i jego konsumentów, samego rynku i konkurencji;
  • Pozyskanie szczegółowej wiedzy na temat rynków Europy Środkowo-Wschodniej i na jej podstawie budowanie strategii wsparcia sprzedaży i marketingu w poszczególnych krajach, w tym implementowanie globalnej/EU strategii na podległych rynkach;
  • Zarządzanie portfolio produktowym, w tym rekomendowanie linii produktowych na dany kraj;
  • Tworzenie kampanii 360 stopni oraz adaptowanie kampanii globalnych na rynkach lokalnych;
  • Inicjowanie, rozwijanie, implementacja strategii promocyjno-marketingowych (kampanie konsumenckie, promocje w punktach sprzedaży, działania PR);
  • Analiza efektywności kampanii i raportowanie wyników;
  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży i retail activation pod kątem profitowości produktów i aktywacji w punktach sprzedaży;
  • Współpraca z działem digital i rozwijanie funkcjonalności na stronach;
  • Odpowiedzialność za budżet marketingowy;
  • Monitorowanie planu mediowego vs. analiza stocku i dostępności produktów;
  • Monitorowanie oraz coaching w odniesieniu do pracy młodszej części zespołu.

Profil kandydata

Od idealnego Kandydata oczekuje się:

  • wykształcenia wyższego (najchętniej z obszaru biznesu lub marketingu);
  • min. 3-letniego doświadczenia zawodowego w marketingu, doświadczeni Junior Brand Managerowie mile widziani;
  • doświadczenia w budowaniu strategii, wdrażaniu i egzekucji kampanii marketingowych 360 stopni (ATL, BTL & digital);
  • udokumentowanej pracy na portfolio produktowym (rekomendacje linii produktowych na podległych rynkach);
  • doświadczenia w zarządzaniu projektami, w tym mile widziane zarządzanie projektami międzynarodowymi;
  • współpracy z agencjami w ujęciu 360 stopni (efektywne briefowanie i koordynowanie prac agencji);
  • otwartości na ścisłą współpracę międzydziałową;
  • umiejętności ewaluacji efektywności planów/ działań;
  • brania odpowiedzialności za markę jako całość;
  • biegłej znajomości języka angielskiego.

Oferujemy

Klient oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • kartę sportową;
  • elastyczne godziny pracy;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • zniżki na produkty.

Brand Management/FMCG/Non-food/Marketing
Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.
Dlaczego Michael Page?
  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...