Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji...
Twoimi zadaniami będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja dokumentacji a także przekierowanie do odpowiednich oddziałów Banku; wysyłka oraz rejestracja korespondencji wychodzącej; archiwizacja dokumentacji; Jeśli posiadasz: średnie wykształcenie (minimum)...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
23 godz.
Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
LUX MED Sp. z o.o.Toruń, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 73
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Twoje zadania: prowadzenie przeglądów technicznych, umawianie serwisów, bieżące utrzymanie infrastruktury budynkowej, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne; rozliczanie mediów, uczestnictwo w realizacji zadań remontowych, likwidacja awarii elementów budowlanych, instalacji i urządzeń;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Opis stanowiska: konsultowanie klientów w sprawach dotyczących rejestracji osób prawnych; sporządzanie i składanie dokumentów klientów do odpowiednich urzędów; zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami prawa RP; monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczącego...
Zadania: edycja Centralnej Bazy Zakupów - archiwizacja propozycji podzlecenia; edycja Centralnego Rejestru Umów -archiwizacja i rozsyłanie podpisanych umów i zleceń opracowywanie i uaktualnianie wyniku finansowego otrzymywanego w toku realizacji kontraktów; tworzenie i aktualizowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska: Profesjonalne zarządzanie korespondencją firmy; Administracja umów z partnerami i współpraca z firmami zewnętrznymi; Kompetentna obsługa systemów księgowych i wsparcie dla księgowości; Efektywne archiwizowanie dokumentacji; Operacyjne wsparcie biurowe dla innych działów...
McKinsey & Company is one of the world’s premier management consulting firms. In our new support model some support services are provided by our colleagues in our globally operating Shared Service Centers. One such location is Poznań, established in 2011, with over 800 employees, providing services in the fields of Assistant Support, Finance, Human Resources and Business Presentations to McKinsey colleagues in the EMEA region.
Business Administrator
What you'll do:
Provide administrative support to specialized consulting teams by applying business related processes, programs and tools
Cultivate, analyze and report on a variety of key metrics
Coordinate meeting and conference planning
Craft, edit and circulate internal communications
Manage internal knowledge and data repositories
Qualifications:
BA degree
Fluent English
Strong knowledge of MS Excel and PowerPoint
1-3 years of administrative experience
Quality mindset and attention to detail
Strong problem solving skills including analytical thinking and practical judgement
What you'll benefit from:
Full-time employment contract
Development opportunity
Private medical and dental insurance
Annual bonus
Relocation package (T&Cs apply)
Multisport card, lunch allowance, cinema tickets and more
Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji...
Twoimi zadaniami będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja dokumentacji a także przekierowanie do odpowiednich oddziałów Banku; wysyłka oraz rejestracja korespondencji wychodzącej; archiwizacja dokumentacji; Jeśli posiadasz: średnie wykształcenie (minimum)...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
23 godz.
Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
LUX MED Sp. z o.o.Toruń, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 73
praca stacjonarna
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Twoje zadania: prowadzenie przeglądów technicznych, umawianie serwisów, bieżące utrzymanie infrastruktury budynkowej, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne; rozliczanie mediów, uczestnictwo w realizacji zadań remontowych, likwidacja awarii elementów budowlanych, instalacji i urządzeń;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Opis stanowiska: konsultowanie klientów w sprawach dotyczących rejestracji osób prawnych; sporządzanie i składanie dokumentów klientów do odpowiednich urzędów; zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami prawa RP; monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczącego...
Zadania: edycja Centralnej Bazy Zakupów - archiwizacja propozycji podzlecenia; edycja Centralnego Rejestru Umów -archiwizacja i rozsyłanie podpisanych umów i zleceń opracowywanie i uaktualnianie wyniku finansowego otrzymywanego w toku realizacji kontraktów; tworzenie i aktualizowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska: Profesjonalne zarządzanie korespondencją firmy; Administracja umów z partnerami i współpraca z firmami zewnętrznymi; Kompetentna obsługa systemów księgowych i wsparcie dla księgowości; Efektywne archiwizowanie dokumentacji; Operacyjne wsparcie biurowe dla innych działów...