Najnowsze oferty pracy

  • Referent w Wydziale Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy S.A.   Bydgoszcz    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista (mid)  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Młodszy specjalista ds. obsługi kancelaryjnej

    PKO Bank Polski   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Departament Prawny
  • Specjalista ds. Techniczno - Administracyjnych

    LUX MED Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania: prowadzenie przeglądów technicznych, umawianie serwisów, bieżące utrzymanie infrastruktury budynkowej, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne; rozliczanie mediów, uczestnictwo w realizacji zadań remontowych, likwidacja awarii elementów budowlanych, instalacji i urządzeń;...
  • Specjalista ds. administracji i przetargów publicznych

    Formanway   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie nowych ofert przetargowych z działu zamówień publicznych, w tym prowadzenie zestawień; Weryfikacja kryteriów uczestnictwa w danym przetargu oraz szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej formalnej; Przygotowywanie i dbałość o terminowe składanie...
  • Referent ds. Usług Dystrybucyjnych

    PGE Dystrybucja S.A.   Leżajsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie zagadnień związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, generowanie, weryfikacja oraz odpisywanie zleceń OT, udział w pracach związanych z odbiorami i kontrolą układów pomiarowo-rozliczeniowych, obsługa procesu...
  • Specjalista ds. NFZ

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Sporządzanie ofert w konkursach NFZ, na podwykonawstwo; Sporządzanie pism i odpowiedzi na komunikaty/pisma z NFZ; Regularne przeprowadzanie wewnętrznych audytów; Opracowywanie wewnętrznych procedur i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi spraw technicznych i spraw BHP

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw technicznych, gospodarczych i związanych z BHP i Ppoż. na Wydziale Inżynierii Środowiska. Zakres obowiązków: prowadzenie spraw gospodarczych (remonty, naprawy, przeglądy itp.), udział w planowaniu inwestycji i...
  • Administrator ds. inwentaryzacji i digitalizacji

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    na czas określony
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Specjalista ds. Administracyjnych Kujawsko-pomorskie
Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

Aon
kujawsko-pomorskie
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
13 dni temu
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions!
 
Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms of hybrid or fully virtual working arrangement.

Aon is in the business of better decisions

At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world.
As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.
Client Service Delivery Senior Administrator with Danish
woj. kujawsko-pomorskie
Nr ref.: 2022-60288/701042
What the day will look like

As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on the market!
 
The main activities include preparing renewal documents, performing calculations, preparing different kinds of reports and also:
  • communicating and collaborating with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team,
  • working on and preparing reports concerning current insurance market and processing documentation related to the chosen policies.
Skills and experience that will lead to success
  • Up to 6 months of experience in a similar role is useful, but we're much more interested in how quickly you can learn new skills,
  • Good English and Danish – at the least B2+ (on the CEFR scale) because you'll be using these languages every day when contacting others,
  • Good Excel skills – at least at an intermediate level because it's a key working tool,
  • Attention to details - you need to be able to keep track of lots of data and enjoy working at a fast pace.
How we support our colleagues
 
In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself.  We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working!
 
Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.
 
We provide individuals with disabilities reasonable accommodations to participate in the job application or interview process, to perform essential job functions, and to receive other benefits and privileges of employment in accordance with applicable law. Please contact us to request an accommodation on ReasonableAdjustments@Aon.com
 
Aon values an innovative, diverse workplace where all colleagues feel empowered to be their authentic selves. Aon is proud to be an equal opportunity workplace. 
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Referent w Wydziale Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy S.A.   Bydgoszcz    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista (mid)  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Młodszy specjalista ds. obsługi kancelaryjnej

    PKO Bank Polski   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Departament Prawny
  • Specjalista ds. Techniczno - Administracyjnych

    LUX MED Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania: prowadzenie przeglądów technicznych, umawianie serwisów, bieżące utrzymanie infrastruktury budynkowej, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne; rozliczanie mediów, uczestnictwo w realizacji zadań remontowych, likwidacja awarii elementów budowlanych, instalacji i urządzeń;...
  • Specjalista ds. administracji i przetargów publicznych

    Formanway   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie nowych ofert przetargowych z działu zamówień publicznych, w tym prowadzenie zestawień; Weryfikacja kryteriów uczestnictwa w danym przetargu oraz szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej formalnej; Przygotowywanie i dbałość o terminowe składanie...
  • Referent ds. Usług Dystrybucyjnych

    PGE Dystrybucja S.A.   Leżajsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie zagadnień związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, generowanie, weryfikacja oraz odpisywanie zleceń OT, udział w pracach związanych z odbiorami i kontrolą układów pomiarowo-rozliczeniowych, obsługa procesu...
  • Specjalista ds. NFZ

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Sporządzanie ofert w konkursach NFZ, na podwykonawstwo; Sporządzanie pism i odpowiedzi na komunikaty/pisma z NFZ; Regularne przeprowadzanie wewnętrznych audytów; Opracowywanie wewnętrznych procedur i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi spraw technicznych i spraw BHP

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw technicznych, gospodarczych i związanych z BHP i Ppoż. na Wydziale Inżynierii Środowiska. Zakres obowiązków: prowadzenie spraw gospodarczych (remonty, naprawy, przeglądy itp.), udział w planowaniu inwestycji i...
  • Administrator ds. inwentaryzacji i digitalizacji

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    na czas określony