Najnowsze oferty pracy

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds.Technicznych w Dziale Wsparcia Technicznego i Przetargów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Konsultant ds. wsparcia klientów i produktów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska wsparcie klientów krajowych i zagranicznych w zakresie obsługi technicznej i licencyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych we współpracy z działem R&D i działem produktu; przygotowywanie materiałów edukacyjnych i promocyjnych, w tym instrukcji i prezentacji; prowadzenie...
  • Specjalista ds. obsługi technicznej klientów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych; współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego; opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji,...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
Zobacz więcej ofert pracy

Cloud Customer Technical Support Specialist

Experis
wielkopolskie
praca stacjonarna
3826 dni temu

Experis™ is the global leader in professional resourcing and project-based workforce solutions. We accelerate organizations’ growth by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT, Finance & Accounting, Engineering and Healthcare to precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve.

Cloud Customer Technical Support Specialist

Job Description
  • Provide great customer service
  • Work on 1st/ 2nd line support for cloud products and services
  • Resolve technical problems in the areas of networking, virtualization and cloud solutions
  • Follow defined processes and maintain supporting tools
Requirements
  • English spoken and written at B2 level minimum (C1 would be an advance).
  • Flexibility for 24/7 shift work.
  • Team work skills.
  • Interest in Cloud technology and willingness to develop in this area.
  • Any certificates from below would be desirable:
  • VMware

VCA – Data Center Virtualization fundamentals.

VCP5 – install, deploy, scale and manage VMware vSphere environments (vCenter Server, ESXi, vCloud, vSphere Networking, vSphere Storage, Virtual Machines, vApps, Troubleshooting).
VCP Cloud – on top of VCP5 (vCloud Director, vCloud Connector, vShield, vCAC).
VCP Desktop – install, configure, manage VMware View & Horizon View.

  • Cisco

CCNA Routing and Switching. Routers & switches, Cisco IOS, vLANs, ACLs.
CCNA Data Centre. Basic router & switch operations, Nexus 1000v, 2000 & 5000 series switches, ACE                   appliance.

  • EMC

EMC ISA – information storage infrastructure in classic and virtual environments

  • The position will be located in Bydgoszcz
Offer

We offer work in international environment, a competitive salary package, relocation bonus (according to the internal procedures), private medical care, life and disability insurance. Interesting trainings and professional development programmes also available.

If you are interested in this offer please send your application by clicking Apply button.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by a ManpowerGroup Sp. z.o.o. for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2014, pos. 1182). I hereby consent to the disclosure of my personal data to other entities of the Manpower group and potential employers for the purpose of the recruitment process. I have the right to access to my data and correct them."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds.Technicznych w Dziale Wsparcia Technicznego i Przetargów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Konsultant ds. wsparcia klientów i produktów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska wsparcie klientów krajowych i zagranicznych w zakresie obsługi technicznej i licencyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych we współpracy z działem R&D i działem produktu; przygotowywanie materiałów edukacyjnych i promocyjnych, w tym instrukcji i prezentacji; prowadzenie...
  • Specjalista ds. obsługi technicznej klientów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych; współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego; opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji,...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...