Function - Operations
With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.
Inviting applications for the role of a Content Reviewer with Spanish
- Review content and provide resolution based on prescribed guidelines
- Provide resolution to maintain standards of quality
- Recognize trends and patterns and raise issues timely
- Provide insights to help improve the support to the users
- Maintain a thorough understanding of process and policies
- Provide excellent customer service to our customers
- Very good knowledge of Spanish, min. C1
- Communicative level of English
- Bachelor degree
- Personal culture and deal with the client properly
- High motivation and ability to learn
Preferred qualifications:
- Effective probing skills and analyzing / understanding skills
- Problem solving skills with customer centric approach
- Willingness to work on a flexible schedule (potential weekend shift work)
- Ability to work with content that can be egregious in nature, on a day to day basis
- Opportunity to work in a new&dynamic team in our Lisbon office
- Attractive salary
- Stable job offer - employment contract
- Various trainings (initiating, soft skills)
- Possibly of development
- Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, Lunch pass card, additional vacation days, biking policy)
Poznaj
Genpact PL
Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!