Luxury Travel zajmuje się sprzedażą ofert wakacyjnych dla osób o wysokich dochodach. Firma istnieje 15 lat na rynku i posiada renomę jako najbardziej luksusowe biuro podróży w Polsce.
Biuro Luxury Travel, to pionier oraz największy operator turystyki luksusowej w Polsce.
Do swojego biura w Warszawie poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
- Przygotowanie opisów hoteli wg wytycznych (kompilacja tekstu z danych przesłanych przez hotel bądź dostępnych na stronie internetowej hotelu). Opis podstawowy ma minimum 2000 znaków, każdy opis powinien być przygotowany w językach angielskim oraz polskim, również każdy powinien mieć przygotowaną wersję skróconą do 1400 znaków. Przykłady sa dostępne na życzenie.
- W razie potrzeby uwzględnienie uwag hotelu do opisu.
- Przesłanie przygotowanych opisów do korekty językowo-stylistycznej i akceptacja poprawek.
- Umiejętność podawania informacji w ciekawy sposób.
- Znajomość języka angielskiego - produkcja tekstu pisanego na poziomie co najmniej C1.
- Doświadczenie w tłumaczeniu tekstów z języka angielskiego na język polski.
- Zainteresowanie turystyką i podróżami.
Pracując w pełnym wymiarze pracy optymalna prędkość wykonania to 30 hoteli tygodniowo (około 130 miesięcznie).
Proponowana stawka bazowa: 40 zł netto za przygotowany opis.
Na ten moment prognozujemy potrzebę w wykonaniu opisów do około 300-400 hoteli.
Zatrudnienie na umowę o dzieło.
W przypadku zainteresowania i gotowości wykonać przykładowe opisy dla dwóch hoteli, prosimy o kontakt.