relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Zakres obowiązków Codzienne sprawdzanie zgodności pomiędzy systemami operacyjnymi; Inwentaryzacja surowców i kodów bazowych w systemie; Wykonywanie kalkulacji kosztów produkcyjnych; Udział w procesie zamykania miesiąca; Przygotowywanie cyklicznych raportów dla innych działów firmy;...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Do obowiązków Kontrolera Finansowego należeć będzie: Nadzorowanie procesu budżetowanie, Tworzenie prognoz, raportów i analizy płynności dla Zarządu, Monitorowanie finansów Generalnego Wykonawstwa oraz planowanej rentowności projektów, Współpraca z księgowością i okresowa...
Główne zadania: przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, obejmujących m.in. weryfikację wykonania zakresu rzeczowego projektu, kontrolę wydatkowania środków publicznych, stosowania przepisów prawa i realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie;...
Opis stanowiska Weryfikacja, konsolidacja i analiza zarządczych danych finansowych spółek zagranicznych i polskich, Bezpośrednia, stała współpraca z Managerami spółek w zakresie analizy wyników finansowych oraz budżetowania, Aktywny udział w przygotowywaniu rocznych budżetów spółek,...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
About the department: The Procurement Performance Management (PPM) team aims to introduce and maintain key metrics in procurement area to maximize value, efficiency, and cost management throughout the procurement cycle. PPM fulfill management reporting requirements and supports Global Procurement...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Credit Controller with Spanish
Praca Stała
Nr Ref.: CCU/049/OQQ
Zadania:
Carrying out complex transactions, customer risk assessment and credit checks
Collection of receivables andensuring clean balances in accounts receivable
Participating in process andtools development projects
Acting as an active part of theservice team delivering timely, accurate and effective services
Wymagania:
Work experience in receivables related accounting tasks, credit risk management and collection
Fluency in English and Spanish. Skills in one or more of the other European languages are considered an asset
Solution oriented and problem solving mindset and analytical skills
Strong team working, collaboration and communication & presentation skills
Positive attitude andflexibility, interest towards new assignments
Oferujemy:
Private medical care
Life insurance
Multisport card
Opportunity to develop career path
Modern and friendly work environment with open door policy
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Zakres obowiązków Codzienne sprawdzanie zgodności pomiędzy systemami operacyjnymi; Inwentaryzacja surowców i kodów bazowych w systemie; Wykonywanie kalkulacji kosztów produkcyjnych; Udział w procesie zamykania miesiąca; Przygotowywanie cyklicznych raportów dla innych działów firmy;...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Do obowiązków Kontrolera Finansowego należeć będzie: Nadzorowanie procesu budżetowanie, Tworzenie prognoz, raportów i analizy płynności dla Zarządu, Monitorowanie finansów Generalnego Wykonawstwa oraz planowanej rentowności projektów, Współpraca z księgowością i okresowa...
Główne zadania: przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, obejmujących m.in. weryfikację wykonania zakresu rzeczowego projektu, kontrolę wydatkowania środków publicznych, stosowania przepisów prawa i realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie;...
Opis stanowiska Weryfikacja, konsolidacja i analiza zarządczych danych finansowych spółek zagranicznych i polskich, Bezpośrednia, stała współpraca z Managerami spółek w zakresie analizy wyników finansowych oraz budżetowania, Aktywny udział w przygotowywaniu rocznych budżetów spółek,...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
About the department: The Procurement Performance Management (PPM) team aims to introduce and maintain key metrics in procurement area to maximize value, efficiency, and cost management throughout the procurement cycle. PPM fulfill management reporting requirements and supports Global Procurement...