Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    2 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Konsultant projektu księgowość

    Soneta Sp. z o.o.   Kraków, ul. Wadowicka 8A    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: współtworzenie nowych funkcji: zbieranie oczekiwań, współprojektowanie, testowanie oprogramowania; wsparcie partnerów handlowych firmy oraz klientów w zakresie obsługi oraz konfiguracji modułu enova365 księgowość; przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do...
  • Konsultant projektu CRM

    Soneta Sp. z o.o.   Kraków, ul. Wadowicka 8A    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia merytorycznego/technicznego sieci partnerskiej systemu ERP enova365; prowadzanie analiz systemowych i tworzenie dokumentacji funkcjonalnej; uczestnictwo w rozbudowywaniu i testowaniu nowych rozwiązań aplikacji; przygotowywanie raportów i analiz; udział w...
  • Konsultant projektu (księgowość)

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: współtworzenie nowych funkcji; wsparcie partnerów handlowych firmy oraz klientów w zakresie obsługi oraz konfiguracji; przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do systemu; prowadzenie prezentacji i szkoleń;
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
  • Senior Super User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? Support during implementation of the WMS system in the warehouse; Providing IT support for end users of the WMS system (advise, problem-solving); Provide assistance to users of the operation system and installed software; Supporting business projects and implementing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Konsultant ds. IT Małopolskie
Desktop Analyst/Consultant with French

Desktop Analyst/Consultant with French

Capgemini
małopolskie, Katowice
praca stacjonarna
1367 dni temu
Desktop Analyst/Consultant with French
Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online

 
 
About us

Capgemini’s Cloud Infrastructure Services unit is a global team of technology experts and domain specialists that helps businesses from all around the world extract maximum business value from their IT investment and facilitates their journeys to the cloud.
In addition to facilitating journeys to the cloud, we support businesses by providing services such as helpdesk services (human and AI powered), network access and maintenance, hosting and maintaining applications, IT operations and much more. We do all this in 24 languages from 4 locations in Poland.
Join our global team and be part of technology transformation.
Group IT Global Support delivers best-in-class, end-to-end user support through multiple channels to improve response and resolution time, assists users in making the best use of technology at work and resolving any IT issues they face, effectively. Leverages technology to improve user experience as the custodian of Group IT services delivered within Capgemini.
 
 
 
Who are we looking for?
  • Team player with ability to work under pressure
  • Fluency in English and French mandatory
  • Flexible to work in Shifts (24x7)
  • Must be able to learn and support new and quickly-changing technologies
  • Familiarity with a wide range of standard office automation products
  • Sound demonstrated knowledge of Service Desk procedures and process
  • Ability to prioritize workload to best meet customer requirements

 
What will you do?
  • Deliver service and support to end-users using and operating automated call distribution phone software, via remote connection or over the Internet
  • Provide helpdesk support and resolve problems to the end user’s satisfaction
  • Monitor and respond quickly and effectively to requests received through the IT helpdesk
  • Monitor Service Desk for tickets assigned to the queue and process first-in first-out based on priority
  • Gather customer’s information and determine the issue by evaluating and analyzing the symptoms
  • Diagnose and resolve technical hardware and software issues involving internet connectivity, email clients etc.
  • Knowledge of commonly-used concepts, practices, and procedures for end user technical support
  • Identify and escalate priority issues per Client specifications
  • Perform advanced troubleshooting and Redirect problems to appropriate resource
  • Registering an incident and / or Service Request reported via email /phone in the ITSM Tool
  • Responsible for the calls and emails
  • Tracks the progress of  owned Service Call during entire lifecycle (from start to end, register to close) to ensure that it is resolved within the agreed Service Level Agreement (SLA) and updates Service Call records if necessary

 
What we offer?

Atmosphere
  • Working with great people and in legendary atmosphere
  • No formal dress code
  • Annual family picnics
  • Unforgettable integrational events
  • Employee volunteering opportunities and interesting CSR projects
  • We value and respect diversity in terms of gender, nationality, roles, age, interests
  • Internal celebration initiatives: Children's Day, St. Nicholas Day and many more
  • Supporting employees' hobbies: Business Run, e-sport games, basketball, volleyball

 
Development
  • Development in expert or leader competencies
  • Broad training offer with possible co-funding
  • Access to MIT Sloan Management Review Polska knowledge base
  • Introduction plan for new employees and Buddy Initiative
  • A wide range of instructor-led and e-learning trainings
  • Co-financing for post-graduate studies and courses
  • Many companies under one roof / internal headhunters
  • Internal development events: conferences, meetings, communities
  • Education First platform for learning English online

 
 

Benefits
  • Bonuses, including those for new employees recommendation
  • Additional life insurance
  • Access to MyAudiobooks - Entertainment and personal growth in audio version
  • Attractive package of extra benefits of your choosing (fitness, gym, cinema, etc.)
  • Disability inclusion, assistive technologies, reasonable accommodations
  • Stay Well helpline to support the emotional and mental aspects of well-being
  • Private medical care for you and your family
  • Bicycle parking and carpooling options
  • Free coffee, water, milk and wide range of teas
  • Anti-smog plants in offices
  • Car leasing
About us

 
Capgemini’s Cloud Infrastructure Services unit is a global team of technology experts and domain specialists that helps businesses from all around the world extract maximum business value from their IT investment and facilitates their journeys to the cloud.
In addition to facilitating journeys to the cloud, we support businesses by providing services such as helpdesk services (human and AI powered), network access and maintenance, hosting and maintaining applications, IT operations and much more. We do all this in 24 languages from 4 locations in Poland.
Join our global team and be part of technology transformation. 


 

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN
 

Podobne oferty

  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    2 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Konsultant projektu księgowość

    Soneta Sp. z o.o.   Kraków, ul. Wadowicka 8A    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: współtworzenie nowych funkcji: zbieranie oczekiwań, współprojektowanie, testowanie oprogramowania; wsparcie partnerów handlowych firmy oraz klientów w zakresie obsługi oraz konfiguracji modułu enova365 księgowość; przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do...
  • Konsultant projektu CRM

    Soneta Sp. z o.o.   Kraków, ul. Wadowicka 8A    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia merytorycznego/technicznego sieci partnerskiej systemu ERP enova365; prowadzanie analiz systemowych i tworzenie dokumentacji funkcjonalnej; uczestnictwo w rozbudowywaniu i testowaniu nowych rozwiązań aplikacji; przygotowywanie raportów i analiz; udział w...
  • Konsultant projektu (księgowość)

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: współtworzenie nowych funkcji; wsparcie partnerów handlowych firmy oraz klientów w zakresie obsługi oraz konfiguracji; przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do systemu; prowadzenie prezentacji i szkoleń;
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
  • Senior Super User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? Support during implementation of the WMS system in the warehouse; Providing IT support for end users of the WMS system (advise, problem-solving); Provide assistance to users of the operation system and installed software; Supporting business projects and implementing...