Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Kraków, Lesser Poland
Nr ref.: 104149_1628594057
Miejsce pracy: ul. Komandosów 1/6, 32-085 Modlniczka
Co oferujemy:
- pracę w systemie hybrydowym, stacjonarnym lub zdalnym,
- w godzinach 8-16.
Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego zapewnia:
- najwyższą jakość obsługi Klientów Strategicznych biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej;
- efektywną i zgodną ze standardami obsługę operacyjną Klienta Strategicznego, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie;
- odpowiada za proponowanie i wdrażanie rozwiązań do zdiagnozowanych przyczyn źródłowych;
- dąży do zapewnienia najwyższej satysfakcji Klienta Dedykowanego w kontakcie z DB Schenker.
Zakres zadań
- obsługa zleceń przyjmowanych od Klientów Strategicznych zgodnie z procedurami;
- obsługa zapytań i spraw Klientów Strategicznych;
- raportowanie na potrzeby Klientów Strategicznych przypisanych do obsługi;
- nadzór i realizacja KPI uzgodnionych z Klientem;
- usprawnianie procesu obsługi poprzez:
- realizację działań zapobiegających odchyleniom
- poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność obsługi
- współpraca z innymi zespołami w zakresie:
- skutecznego pozyskiwania i zapewnienia niezbędnych informacji;
- dzielenia się wiedzą i dobrymi praktykami.
Oczekiwania wobec Kandydata (wymagane):
- umiejętności komunikacyjne i nastawienie na potrzeby Klienta;
- aktywne poszukiwanie potrzebnych informacji;
- znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym;
- samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- umiejętność swobodne posługiwanie się pakietem MS Office;
- wykształcenie min. średnie;
- zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności;
- odporność na stres.
Oczekiwania wobec Kandydata (mile widziane):
- doświadczenie w obsłudze Klienta.
Nasza oferta:
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Szlachetna Paczka, Zielony Czas Pomagania),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.