Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: BYD/294/08/2016
Główne zadania:
• pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych oraz aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank i Grupę Kapitałową Banku
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami korporacyjnymi
• stosowanie przyjętych w Banku standardów jakości obsługi klientów
• przyjmowanie i weryfikacja wniosków, dokumentów oraz informacji związanych z obsługą klienta oraz zapewnianie ich kompletności, autentyczności i aktualności
• negocjowanie warunków sprzedaży produktów, z uwzględnieniem optymalizacji współpracy z klientem
• realizacja wyznaczonych zadań sprzedażowych
• maksymalizacja zysku w zakresie obsługiwanego portfela klientów, przy zachowaniu akceptowalnego poziomu ryzyka Banku
• prezentacja materiałów na posiedzeniu właściwego komitetu kredytowego, podejmowanie decyzji oraz podpisywanie umów zgodnie z posiadanymi kompetencjami
• uczestniczenie w restrukturyzacji wierzytelności trudnych, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego
• minimum 2-letniego doświadczenia w obsłudze klienta korporacyjnego
• wiedzy z zakresu oferty produktowej dla segmentu klienta korporacyjnego
• umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i tworzenia z nimi właściwych relacji
• znajomości technik sprzedaży produktów i usług bankowych
• znajomość zagadnień z zakresu finansowania przedsiębiorstw
• znajomość lokalnego rynku przedsiębiorstw
• prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń