Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności (https://www.wppmedia.com/pages/privacy-policy), aby uzyskać więcej informacji o tym, jak przetwarzamy Twoje dane. Chociaż doceniamy wszystkie otrzymane aplikacje, skontaktujemy się tylko z kandydatami wybranymi do rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Specjalista ds. kampanii programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, zakup i bieżące monitorowanie kampanii programmatic. Współtworzenie strategii komunikacyjnych oraz analizowanie wyników działań reklamowych. Optymalizacja kampanii w oparciu o dane i wyniki. Opracowywanie raportów i rekomendacji dla klientów. Wsparcie w przygotowywaniu...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii w Mediach Społecznościowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii w Mediach Społecznościowych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii w Mediach Społecznościowych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
  • Planer Mediów

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Media Buyer Pomorskie
Doradca Klienta RMF MAXXX

Doradca Klienta RMF MAXXX

Grupa RMF Sp. z o.o., Sp. k.
pomorskie, Gdańsk, Słupsk
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1523 dni temu

Grupa RMF to spółka, której podstawowym przedmiotem działalności operacyjnej jest sprzedaż czasu i powierzchni reklamowej oraz produktów oferowanych przez m.in. RMF FM, RMF CLASSIC,
RMF MAXXX, RMF ON, RADIO GRA.

 

Poszukujemy kandydatów do Zespołu Sprzedaży Grupy RMF na stanowisko:

Doradca Klienta RMF MAXXX
Miejsce pracy: Gdańsk, Słupsk

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA/Y ZA:

  • pozyskiwanie reklamodawców
  • realizację planów sprzedażowych
  • rozwijanie relacji z dotychczasowymi Klientami
  • planowanie, proponowanie efektywnych kampanii
  • opiekę nad kampaniami reklamowymi w trakcie ich realizacji
  • sporządzanie na bieżące potrzeby klienta, analiz mediowych, aktywności konkurencji w oparciu o dostępne dane Kantar Media
  • przygotowywanie analiz słuchalności w oparciu o dostępne dane Radio Track
  • monitoring rynku pod kątem nowych reklamodawców

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:

  • znajomości rynku mediów oraz wiedzy marketingowej
  • minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży B2B
  • umiejętności logicznego i analitycznego myślenia
  • znajomości pakietu MS Office (głównie XLS, PPT)
  • komunikatywności, odporności na stres
  • kreatywności i dyscypliny pracy
  • prawo jazdy kat. B

CO OFERUJEMY:

  • pracę w największej komercyjnej grupie radiowej w Polsce
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez ukierunkowane szkolenia
  • współpracę z profesjonalistami po raz czwarty z rzędu wyróżnionymi w rankingu branżowego miesięcznika „Media & Marketing Polska", tytułem Najlepszego Biura Reklamy Radiowej Roku 2020.
  • wysoką kulturę organizacyjną ceniącą otwartość oraz samodzielne myślenie
  • wynagrodzenie wprost proporcjonalnego do realizacji przyjętych celów

Prosimy o dopisanie klauzuli: Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na potrzeby realizacji procesu rekrutacji dla tej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Grupa RMF Sp. z o.o. sp. k. w okresie 1 roku od momentu ich przesłania, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.”

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty!

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności (https://www.wppmedia.com/pages/privacy-policy), aby uzyskać więcej informacji o tym, jak przetwarzamy Twoje dane. Chociaż doceniamy wszystkie otrzymane aplikacje, skontaktujemy się tylko z kandydatami wybranymi do rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Specjalista ds. kampanii programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, zakup i bieżące monitorowanie kampanii programmatic. Współtworzenie strategii komunikacyjnych oraz analizowanie wyników działań reklamowych. Optymalizacja kampanii w oparciu o dane i wyniki. Opracowywanie raportów i rekomendacji dla klientów. Wsparcie w przygotowywaniu...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii w Mediach Społecznościowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii w Mediach Społecznościowych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii w Mediach Społecznościowych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
  • Planer Mediów

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...