Doradca Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Kraków, Wadowice

4 dni temu

Placówka Bankowa

Doradca Klienta
Miejsce pracy: Kraków, Wadowice
Twoja rola
  • odpowiadasz za realizację indywidualnych i zespołowych celów biznesowych
  • zarządzasz przypisanym portfelem Klientów detalicznych
  • obsługujesz operacje i transakcje gotówkowe w placówce bankowej
  • nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji
  • trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów
  • sprzedajesz produkty bankowości detalicznej
  • dbasz o wysokie standardy obsługi Klienta
Twój zespół:

Będziesz pracować w zespole doradców w placówce bankowej. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować dyrektorowi placówki. W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.

Twoje doświadczenie i umiejętności
  • masz min. rok doświadczenia w sprzedaży w placówce bankowej
  • umiesz pozyskiwać nowych klientów i budować z nimi długotrwałe relacje
  • znasz produkty bankowości detalicznej i osiągasz sukcesy sprzedażowe
  • potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu
  • efektywnie współpracujesz w zespole
  • masz wykształcenie minimum średnie

Skontaktuj się z nami LINK

 

 

W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Rabatowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj” lub wysłanie dokumentów aplikacyjnych z podanym symb. ref. w temacie e-maila na adres rekrutacja@credit-agricole.pl.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Poznaj

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Nie wymagamy doświadczenia w branży bankowej. Dla nas ważne jest, że jesteś specjalistą w swojej dziedzinie i chcesz się uczyć nowych rzeczy! Bank Credit Agricole należy do międzynarodowej grupy finansowej działającej na terenie 50 krajów na całym świecie. W Polsce zatrudniamy 4500 pracowników. Jesteśmy Bankiem Uniwersalnym oferujemy klientom indywidualnym, małym i średnim firmom, rolnikom oraz korporacjom kompleksową ofertę produktów i usług bankowych. Nasze działania koncentrujemy na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze.

Proces rekrutacji

Przygotuj się i daj się poznać!

Rozmowa kwalifikacyjna jest ważnym elementem procesu, przed tym jednak warto się do niej dobrze przygotować.

Poznaj organizację – postaraj się zebrać jak najwięcej informacji na temat firmy. Jeśli aplikujesz do placówki bankowej – zapoznaj się z ofertą produktową, jeśli aplikujesz do marketingu – przejrzyj ostatnie kreacje przygotowane przez firmę,

Poznaj ogłoszenie – z ogłoszenia możesz wyczytać co najmniej kilka pytań, które może zadać Ci rekruter,

Poznaj siebie – przypomnij sobie wszystkie Twoje sukcesy, doświadczenia, usystematyzuj informacje o sobie,

Przed rozmową – zaplanuj na spokojnie dojazd na rozmowę, po co niepotrzebnie stresować się ewentualnym spóźnieniem :)

Pozytywne nastawienie przede wszystkim!

KrokAnaliza aplikacji
KrokTesty umiejętności
KrokRozmowa z rekruterem
KrokWitamy na pokładzie