Najnowsze oferty pracy

  • Promotorka perfum

    DEKRA Praca Sp. z o.o.   Warszawa, Westfield Arkadia    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  tymczasowa/dodatkowa   50,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Twoje zadania: Prezentacja i promocja luksusowych perfum w sklepie; Aplikacja zapachów klientom (tzw. “spraying”) Tworzenie miłej atmosfery i pozytywnego doświadczenia zakupowego;
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca Marki

IQFM Sp. z o.o.
pomorskie, Gdańsk Oliwa
praca stacjonarna
3049 dni temu

IQFM Ackermann - jesteśmy ekspertem w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi oraz w organizacji promocyjnych działań prosprzedażowych. Łączymy kompetencje sfer B2B i B2C oferując klientom możliwość zakupu całego procesu sprzedażowego w jednym miejscu.


Do projektów realizowanych dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Doradca Marki

Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa

Pełny etat
Typ umowy: Umowa zlecenie

Oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie
  • zapewniamy szkolenia które świetnie przygotują Cię do pracy
  • praca od poniedziałku do piątku po 8 godzin dziennie
  • solidne wynagrodzenie
  • system premiowy
  • tablet służbowy
Obowiązki:
  • aktywne promowanie produktów klienta
  • dokładanie towaru oraz dbanie o ekspozycję
  • raportowanie wyników swojej pracy
Oczekujemy:
  • komunikatywności i kultury osobistej
  • zdolności do szybkiego uczenia się
  • pozytywnego nastawienia
  • mile widziane osoby po szkole budowlanej
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Promotorka perfum

    DEKRA Praca Sp. z o.o.   Warszawa, Westfield Arkadia    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  tymczasowa/dodatkowa   50,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Twoje zadania: Prezentacja i promocja luksusowych perfum w sklepie; Aplikacja zapachów klientom (tzw. “spraying”) Tworzenie miłej atmosfery i pozytywnego doświadczenia zakupowego;