Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Obsługi Firm

    T-Mobile Polska S.A.   Kraków, Galeria Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Kraków, CH Bonarka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Kraków, Galeria Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Doradca klienta - bankowość

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
  • Doradca klienta - bankowość

    Praca.pl Sp. z o.o.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
  • Doradca klienta - bankowość

    Praca.pl Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca Osobisty

Centrum Bankowości Bezpośredniej Agencja Zatrudnienia
małopolskie, Kraków, Sucha Beskidzka, Tarnów
praca stacjonarna
1708 dni temu

Czy wiesz, że Bank Pekao S.A.:

  • został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.
  • jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
  • zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employers. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Doradca Osobisty
w Banku Pekao S.A.
Pion Bankowości Detalicznej
Miejsce pracy: Kraków, Sucha Beskidzka, Tarnów
Zadania:
  • Wysokiej jakości kompleksowa obsługa Klientów Zamożnych w zakresie produktów oferowanych przez Bank
  • Rozwój portfela przypisanych Klientów pod względem jakościowym i ilościowym, monitorowanie jego struktury i efektywne planowanie działań wobec Klientów
  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku
  • Monitorowanie efektywności sprzedażowej oraz realizacji wykonywanych zadań
Oczekiwania:
  • Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz minimum pół roku doświadczenia w sprzedaży funduszy inwestycyjnych (udokumentowane)
  • Wiedza z zakresu finansów, bankowości i nowoczesnych instrumentów finansowych
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
  • Znajomość technik sprzedaży
  • Umiejętność szybkiego przystosowywania się do nowych warunków pracy oraz zaangażowanie i determinacja do osiągania bardzo dobrych wyników sprzedażowych
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Otwartość na wyzwania i odnajdywanie się w dynamicznym środowisku pracy
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność w działaniu, komunikatywność, dobra organizacja pracy, odporność na stres i presję czasu
Oferujemy:
  • Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych

„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (…) („RODO”) niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, w tym przedłożonego życiorysu zawodowego, przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako administratora danych, w ramach:

  • aktualnego postępowania rekrutacyjnego,

w zakresie i celach określonych w klauzuli informacyjnej udostępnionej przez ww. administratora danych osobowych.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, w tym przedłożonego życiorysu zawodowego, do Banku Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 53/5 („Bank”), na rzecz którego prowadzone jest postępowanie rekrutacyjne, w zakresie i celach określonych w ww. klauzuli informacyjnej.

Ponadto, podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie w celach marketingowych, związanych z wysyłaniem informacji marketingowych, w szczególności poprzez możliwość wysłania gadżetów promocyjnych”.

"Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (…) („RODO”) niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, w tym przedłożonego życiorysu zawodowego, przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako administratora danych, w ramach:

  • przyszłych postępowań rekrutacyjnych,

w zakresie i celach określonych w klauzuli informacyjnej udostępnionej przez ww. administratora danych osobowych.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, w tym przedłożonego życiorysu zawodowego, do Banku Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 53/5 („Bank”), na rzecz którego prowadzone jest postępowanie rekrutacyjne, w zakresie i celach określonych w ww. klauzuli informacyjnej.

Ponadto, podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie w celach marketingowych, związanych z wysyłaniem informacji marketingowych, w szczególności poprzez możliwość wysłania gadżetów promocyjnych."


Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Spółka Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: iod@cbb.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Centrum Bankowości Bezpośredniej będzie przetwarzała Państwa dane osobowe w celach związanych z:

1) prowadzeniem i administrowaniem procesami rekrutacyjnymi z Państwa udziałem, w tym otrzymywania informacji o ofertach pracy lub współpracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Kodeksem Pracy, w zakresie danych osobowych w tych przepisach wskazanych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) i/lub

2) przesyłaniem informacji handlowej za pośrednictwem poczty elektronicznej - w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) i/lub

3) podjęciu kontaktu za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego - w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Każda z powyższych zgód może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Dane osobowe kandydatów do pracy w Banku Pekao SA będą przetwarzane w celu przeprowadzenia pierwszego etapu rekrutacji – pozyskania CV oraz selekcji kandydatów.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcą Państwa danych osobowych będą:

1) Bank Pekao SA w przypadku pozytywnego zakończenia pierwszego etapu rekrutacji i wyrażenia zgody na udostępnienie Państwa danych do Banku Pekao SA, który stanie się wówczas odrębnym administratorem Państwa danych osobowych. Przed wyrażaniem zgody na udostępnienie danych do Banku Pekao SA otrzymają Państwo informację dotyczącą sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych przez Bank Pekao SA,

2) podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnych umów współpracy, w szczególności w zakresie usług doradczych oraz wsparcia informatycznego i teleinformatycznego.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przetwarzane przez 12 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) prawo do usunięcia danych osobowych;

5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

Poznaj

Pekao Direct Sp. z o.o.

#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Obsługi Firm

    T-Mobile Polska S.A.   Kraków, Galeria Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Kraków, CH Bonarka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Kraków, Galeria Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Doradca klienta - bankowość

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
  • Doradca klienta - bankowość

    Praca.pl Sp. z o.o.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
  • Doradca klienta - bankowość

    Praca.pl Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.