ZUH "MEGA-POL" to prężnie rozwijająca się firma o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizująca się w wyburzeniach obiektów wraz z przygotowaniem terenu pod nową inwestycję, robotach ziemnych, demontażach oraz handlu złomem.
Więcej informacji o firmie: www.mega-pol.com
Dyrektor do pozyskiwania i realizacji kontraktów
Miejsce pracy: woj.
śląskie
Zadania:
- Nadzór nad działem ofertowanie i realizacji
- Pozyskiwanie kontraktów
- Wycena prac wyburzeniowych oraz robót ziemnych,
- Sporządzanie budżetów projektów, harmonogramów oraz kontrola ich wykonania
- Analiza zapytań ofertowych oraz rynku branżowego pod kątem planowanych inwestycji,
- Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty,
- Przeprowadzanie wizji lokalnych i przedstawianie oferty firmy,
- Bieżące monitorowanie przebiegu projektu pod kątem zakładanych terminów i budżetu
- Odpowiedzialność za proces kontraktowania podwykonawców i dostawców materiałów i usług,
- Negocjowanie umów z podwykonawcami, kontrola budżetu inwestycji oraz rozliczanie dostawców towarów i usług,
- Nadzór nad realizacją projektu zgodnie z obowiązującymi standardami oraz harmonogramem,
- Przygotowywanie raportów, zestawień i opracowań dla Zarządu,
- Optymalizacja procesów,
- Koordynacja współpracy z urzędami i instytucjami w zakresie uzyskiwania niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień w ramach prowadzonych kontraktów i projektów,
- Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników, delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania.
- kalkulacji pod zapytania ofertowe,
- Wyszukiwanie firm podwykonawczych oraz przygotowywanie materiałów do realizacji,
- Administrowanie dokumentacji projektowej,
- Nadzorowanie procesu przygotowania zlecenia do realizacji,
- Kontakt z klientem w celu doprecyzowania oferty,
- Współpraca z Kierownikami Budów, Inżynierami i Koordynatorem projektu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe budowlane (m.in. inż)
- Znajomość programów CAD, Norma, Pakietu MS Office;
- Znajomość rysunku technicznego, biegłe czytanie i analiza dokumentacji projektowej
- Umiejętność wyceny robót
- Doświadczenie w pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku,
- Doświadczenie w zakresie planowania, nadzorowania i realizacji projektów inwestycyjnych,
- Umiejętność planowania i koordynowania zasobów ludzkich, rzeczowych i finansowych w trakcie całego procesu realizacji inwestycji,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i umiejętność rozwiązywaniu bieżących problemów,
- Bardzo dobre umiejętności analityczne i komunikacyjne;
- Umiejętność efektywnego zarządzania podległym zespołem,
- Prawo jazdy kat. B.;
Oferujemy:
- Pracę w szybko rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku;
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B i atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji.
- Ubezpieczenie medyczne.
- Samochód firmowy