Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Dysponent / Specjalista ds. Help Desku Merytorycznego
PKO Bank Polski
Lublin
specjalista junior / mid / senior
umowa o pracę / na zastępstwo
95 dni temu
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Dysponent / Specjalista ds. Help Desku Merytorycznego
umowa na zastępstwo
Centrum Obsługi i Operacji

(Lublin)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • wspierasz sprzedaż produktów Banku i Grupy Kapitałowej,
  • pomagasz pracownikom oddziałów w stosowaniu procedur bankowych w związku z obsługą klientów,
  • podejmujesz kontakty z doradcami za pośrednictwem komunikatora, maila.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • bardzo dobrze znasz rynek kapitałowy w Polsce,
  • znasz ryzyko produktów inwestycyjnych,
  • z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
  • jesteś osobą dyspozycyjną i gotową do pracy w systemie zmianowym,
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office (w szczególności Excel).
Twoim dodatkowym atutem będzie:
  • licencja Maklera Papierów Wartościowych,
  • kwalifikacja CFA a także dyplomy i certyfikaty związane z obsługą produktów inwestycyjnych,
  • wiedza i umiejętności w zakresie obsługi klientów oraz sprzedawców Funduszy PKO, oraz wsparcia pracowników realizujących czynności dot. TFI,
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów w zakresie obsługi produktów inwestycyjnych.

pko, bank, bp

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?

Jesteśmy największym w Polsce i regionie bankiem. Sami tworzymy, rozwijamy i zabezpieczamy nasze systemy oraz produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Mamy najlepszą mobilną aplikację na świecie - IKO. Z sukcesem wdrożyliśmy technologię blockchain oraz AI-chatbot. Współpracujemy ze środowiskiem startupów poprzez program Let's Fintech with PKO Bank Polski. Należymy do grona najlepszych pracodawców z certyfikatem TOP EMPLOYER.

Kontynuujemy drogę cyfrowej transformacji przekształcając się w PKO Bank Przyszłości!

Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim

Krok Aplikacja na stanowisko
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Informacja zwrotna