Dyspozytor

Siedziba Schenker Sp. z o.o.:

Modlniczka (pow. krakowski), Kraków

1 dzień temu

Dyspozytor
Miejsce pracy: Modlniczka (pow. krakowski), Kraków
Nr ref.: D/2020/07/Modlniczka

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Rola Dyspozytora w DB Schenker polega na zapewnianiu Klientom: realizacji zleceń transportowych, kompleksowej informacji o przesyłce, jak również wsparcia w rozwiązywaniu problemów związanych z odbiorem lub dostawą towaru.


Będziesz odpowiedzialny za:
  • Koordynacja bieżącej realizacji usług transportowych poprzez zapewnienie dostępności niezbędnego taboru oraz optymalne wykorzystanie floty,
  • Zapewnienie jakości usług świadczonych klientom poprzez wysokiej jakości współpracę operacyjną z przewoźnikami i kurierami,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych klientów z uwzględnieniem standardów jakościowych DB Schenker,
  • Uczestnictwo w budowaniu kultury Lean,
  • Bieżąca obsługa listów przewozowych w systemie DB Schenker,
  • Identyfikowanie potrzeb jakościowych i operacyjnych klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań.
Oczekiwania wobec kandydatów:
  • Znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Otwartość na pracę w systemie trzyzmianowym,
  • Efektywne zarządzanie czasem, zasobami i sprzętem,
  • Odpowiedzialność za swoje działania i ich rezultaty,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Szybkie działanie z związku z nieoczekiwanymi wydarzeniami,
  • Dostarczanie informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób,
  • Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji, a także z partnerami zewnętrznymi,
  • Doświadczenie w branży TSL lub na podobnym stanowisku.
Oferujemy:


Warunki pracy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Miejsce pracy: ul. Komandosów 1/6, 32-085 Modlniczka, Polska
  • Praca na 3 zmiany (weekendy wolne),
  • Kompleksowy program szkoleniowy wprowadzający w zakres obowiązków,

Kultura i rozwój:

  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach firmowych,
  • Możliwość organizacji lub wzięcia udziału w akcjach: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń, pełnienie dodatkowych funkcji w Oddziale
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do edukacji po przepracowanym roku (studia podyplomowe, szkolenia, kursy),
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji: rekrutacje wewnętrzne pozwalają wielu naszym pracownikom zdobywać nowe doświadczenia zarówno w strukturach DB Schenker w Polsce, jak i w oddziałach naszej firmy za granicą.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Dwukrotnie wyższy niż ustawowy dodatek za pracę w godzinach nocnych,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover oraz karty Multisport
  • Możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego oraz ubezpieczenia na życie
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia za polecenie znajomych do pracy.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania.

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokSelekcja aplikacji
KrokPrzesłanie CV
KrokWeryfikacja CV przez dział HR
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie z przełożonym
KrokWitaj w DB Schenker!