Ogłoszenie numer: 960321, z dnia 2016-01-29
HR Line Magdalena Kozłowska
Dla naszego Klienta, fińskiej korporacji, światowego lidera branży dźwignicowej obsługującej Klientów z przemysłu wytwórczego oraz stocznie i porty oferując systemy transportu bliskiego oraz usługi serwisu.
W związku z rozwojem działalności i obsługą serwisową nowych kontrahentów poszukujemy dwóch profesjonalnych kandydatów na stanowisko:
Elektryk / Technik Urządzeń Dźwignicowych - Serwis Mobilny
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska
Praca w serwisie mobilnym polega na konserwacji/przeglądach/modernizacjach urządzeń transportu bliskiego u naszych klientów. Nie jest to praca w delegacji, pracujemy od poniedziałku do piątku z określonym harmonogramem zadań do wykonania, w zespołach dwuosobowych, na ściśle wyznaczonym obszarze działania. Para serwisowa ma do dyspozycji samochód służbowy z pełnym wyposażeniem.
Najważniejsze zadania:
- Prowadzenie okresowych przeglądów urządzeń dźwignicowych.
- Usuwanie awarii urządzeń na terenie firmy Klienta.
- Doradztwo techniczne dla klientów w obszarze stosowanych rozwiązań i produktów.
- Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług.
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientem.
- Współpraca z zespołem sprzedaży serwisu oraz działami administracyjnymi.
- Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
Wymagania
Efektywna realizacja wymienionych powyżej zadań wymaga:
- Wykształcenia min. średniego w kierunku elektrycznym – wymaganie konieczne.
- Doświadczenia w usuwaniu awarii i prac przy urządzeniach napędowych ( silniki 3-fazowe, przemienniki ) oraz układach sterowniczych.
- Doświadczenia w pracy na wysokościach i sprawności fizycznej.
- Uprawnienia SEP do pomiarów - aktualne.
- Nastawienia na realizację celów, odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywane zadania.
- Samodzielności oraz doskonałych zdolności planowania i organizacji własnej pracy.
- Prawa jazdy kategorii B i gotowości do pracy w terenie.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w organizacji o wysokich standardach działania.
- Umowa o pracę, płatne nadgodziny.
- Przeszkolenie w zakresie wiedzy o produkcie i wsparcie ze strony firmy.
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon.