- Ogłoszenie nr: 158424
- Data ukazania się ogłoszenia: 08 marca 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Pile
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw prezydialnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Pile ul. Bydgoska 113 64-920 Piła
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań i teren woj. wielkopolskiego
- Komisariat Policji w Wyrzysku ul. Kościuszki 17 89-300 Wyrzysk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa kancelaryjno-biurowa Komisariatu Policji w Wyrzysku i podległych Posterunków Policji w zakresie: sagregowania i rejestrowania korespondencji; wydawanie korespondencji dla pracowników zgodnie z dekretacją Komandanta Komisariatu Policji w Wyrzysku; wysyłanie korespondencji wytworzonej w Komisariacie Policji w Wyrzysku
- dokumentowanie obiegu korespondencji poprzez prowadzenie właściwych dzienników i rejestrów
- ewidencja obecności, urlopów i zwolnień lekarskich pracowników Komisariatu Policji w Wyrzysku
- prowadzenie terminarza spraw zleconych przez inne jednostki
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką mandatową KP Wyrzysk zgodnie z obowiązującymi przepisami
- prowadzenie ewidencji grafików służb oraz nadgodzin policjantów i pracowników cywilnych
- przygotowywanie akt archiwalnych wytworzonych w Komisariacie Policji w Wyrzysku i przekazywanie do składnicy akt
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
charakter pracy: biurowa przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
charakter pracy: biurowa przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- dokumenty powinny być w zamkniętych kopertach z adnotacją powołującą się na nurer ogłoszenia BIP
- poświadczenie bezpieczeństwa,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- samodzielność,
- odpowiedzialność i terminowść
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów