Swipe left or right
to go to next or previous job

Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta

Media Markt Polska Sp. z o.o.

Lublin

11 days ago

Chcesz mieć ciekawą pracę, w której nigdy się nie nudzisz? Ważna jest dla Ciebie atmosfera i ludzie, z którymi pracujesz? Świetnie się składa bo aktualnie do naszego sklepu MEDIAMARKT - Lublin ul. Tomasza Zana 31 poszukujemy osoby na stanowisko:

Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska:
  • Bezpośrednia obsługa klientów związana z rozwiązywaniem trudnych, nietypowych spraw klienckich
  • Bieżąca analiza wskaźników w zakresie obsługi klienta oraz definiowanie działań mających na celu poprawę wyników
  • Praca ze wszystkimi pracownikami sklepu nad poprawą doświadczeń klientów i stałe upewnianie się, że wszystkie zespoły w sklepie są zarządzane w stronę poprawy doświadczeń klientów i zapewnienie najlepszej obsługi klienta
  • Dbanie o wszechstronność pracowników w kontakcie z klientem oraz motywowanie zespołu do realizacji wyznaczonych celów
  • Określanie potrzeb szkoleniowych a także prowadzenie szkoleń z customer experience dla pracowników, włączając pracowników zewnętrznych – promotorzy i pracownicy firmy Santander
  • Nadzór nad prawidłowym działaniem Działu Obsługi Klienta, w tym procesów kasowych (raporty kasowe, utargi, wyjaśnianie różnic kasowych), punktu informacyjnego i serwisu oraz nadzór nad systemem zamówień internetowych CMS
  • Efektywne współuczestniczenie w realizacji dynamiki wzrostu sprzedaży produktów i usług oraz osiąganej marży.Rozwój sprzedaży Internetowej
  • Spotkania z pracownikami firm zewnętrznych w celu przedstawienia strategii Customer Experience, omówienia ewentualnych obszarów do poprawy, które wpływają na obniżenie satysfakcji klientów, ustalenie i wdrożenie planu naprawczego w celu poprawy doświadczeń klientów

Szukamy osób:
  • Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (produkty i/lub usługi)
  • Skoncentrowanych na kliencie i odpowiadaniu na jego potrzeby
  • Posiadających umiejętność budowania dynamicznego i dobrze współpracującego zespołu
  • Mających zdolności negocjacyjne i dobrą komunikację nastawiona na realizację celów
  • Mającą zdolności analityczne (analiza danych, raportowanie), bardzo dobrą znajomość pakietu Office, w szczególności Excela
  • Które wykazują się znajomością prawa pracy i ewidencji czasu pracy

Oferujemy:
  • Przyjazną atmosferę, niepowtarzalny zespół
  • Od pierwszego dnia umowę o pracę - wynagrodzenie zawsze na czas (do 29 każdego miesiąca na koncie)
  • Elastyczny grafik pracy, który znasz miesiąc wcześniej
  • Pakiet benefitów (prywatna bezpłatna opieka medyczna, karta sportowa lub żywieniowa, dodatek na Święta, ubezpieczenie grupowe)
  • Dodatki rodzinne: z okazji zawarcia związku małżeńskiego oraz z okazji narodzin dziecka
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Premie uzależnione od zrealizowanych celów sprzedażowych
Administratorem danych jest Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody umieszczonej poniżej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięci ich przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.

Get to know the position: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Kierownik ds. Obsługi Klienta Job Kierownik ds. Obsługi Klienta

Search jobs by:

Dolnośląskie:
Wrocław (774)
Wałbrzych (46)
Legnica (128)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (267)
Toruń (139)
Lubelskie:
Lublin (266)
Chełm (56)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (910)
Tarnów (92)
Nowy Sącz (79)
Mazowieckie:
Warszawa (2178)
Radom (171)
Płock (89)
Opolskie:
Opole (236)
Nysa (75)
Podkarpackie:
Rzeszów (176)
Przemyśl (47)
Podlaskie:
Białystok (124)
Suwałki (43)
Łomża (31)
Pomorskie:
Gdańsk (462)
Gdynia (237)
Słupsk (70)
Śląskie:
Katowice (585)
Częstochowa (184)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (173)
Elbląg (136)
Ełk (54)
Wielkopolskie:
Poznań (667)
Kalisz (93)
Konin (65)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (310)
Koszalin (116)
Kołobrzeg (47)
Auchan (135)
Tesco (147)
Inditex (61)
Leroy Merlin (170)
Bricoman (16)
STRABAG (11)
ABB (34)
Accenture (106)
Carrefour (125)
PKO BP (361)
PwC (12)
KPMG (25)
Orange (96)
IKEA (56)
Budimex (18)

Hiring on praca.pl