Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 237

  • Współpracownik ds. Wsparcia Działu Obsługi Darczyńców

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Prowadzenie rozmów telefonicznych z Darczyńcami w celu budowanie z nimi długotrwałych relacji (połączenie wychodzące o charakterze powitalnym w programie) Informowanie Darczyńców o działaniach organizacji i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących darowizn; Wsparcie przy...
  • Doradca Klienta

    GRUPA PZU   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
  •  
  • Key Account Manager w Zespole Handlowym Public

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces sprzedaży do kluczowych klientów z obszaru Administracji Publicznej; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii MyBenefit oraz Karty MultiLife;...
  • Specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności: udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów/przedsięwzięć i rozwiązywania umów o dofinansowanie lub umów o objęcie przedsięwzięcia...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa, ul. Konstancińska 2/U6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Doradczyni / Doradca Klienta

    Santander Bank Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    MOC naszej pracy: wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych; budowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych; zapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii; realizacja...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa, ul. Okrzei 34    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Doradczyni / Doradca Biznesowy

    Santander Bank Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    MOC naszej pracy: wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowych; budowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientów; zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych...
  • Mobilny Doradca Klienta

    GRUPA PZU   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Budowa i rozwój portfela klientów w terenie – pozyskiwanie nowych klientów; Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów Indywidualnych oraz MSP w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU;...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,...
  • Handlowiec

    Andrzej Bednarek Husar-lift   Warszawa, Ursus, Blisko przystanek autobusowy, PKP    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Pozyskiwanie nowych Klientów również w terenie; Obsługa nowych Klientów i istniejących; Prowadzenie negocjacji handlowych; Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o zapotrzebowanie Klienta; Utrzymywanie relacji Klientami; Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy (konstrukcji,...
  • Specjalista ds. Sprzedaży B2B

    Ikuchnia   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Czym będziesz się na co dzień zajmować? pozyskiwanie nowych partnerów w Twoim regionie i okolicach; telefonicznie umawianie indywidualnych spotkań z obsługą stołówek szkolnych (tzn. intendenci, ajenci i firmy cateringowe) prezentowanie podczas spotkań, w jaki sposób aplikacja iKuchnia...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;
  • Sales Assistant / Asystent Sprzedaży

    Insta Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy, ul. Instalatorów 23    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 6 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Główne zadania, które będziesz realizować: wspieranie działu sprzedaży w codziennych operacjach i obsłudze klientów; obsługa zamówień, przygotowywanie ofert handlowych, raportów, podsumować oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej; opieka posprzedażowa, zapewniająca wysoki poziom...
  • MONNARI TRADE S.A.   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Salon Monnari Praca od zaraz Praca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczenia
  • Przedstawiciel Handlowy ds. Handlu Detalicznego

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...
  • Specjalista / Specjalstka ds. sprzedaży i dozownika farb

    Limestone Group   Warszawa, ul. Kamionkowska 1, Praga    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Obowiązki: Kolorystyka materiałów na dozowniku da farb Udział w realizacji obiektów Serwis i wsparcie techniczne istniejących klientów Prowadzenie prezentacji Kogo szukamy: Fajny sprzedawca w naszym salonie, który ma już doświadczenie w doradzaniu klientom (co najmniej 1 rok) i specjalista...
  • Sales Agent / Representative

    DECO CENTER SRL   Warszawa    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Do you have experience to work as an agent for a brand in your market, have you worked or collaborate as an agent/sales representative to B2B clients for a (new) brand in your market based on commission? Do you have an portofolio or a network of business to introduce Mendola fabrics curtains in...
  • Handlowiec

    Eco-Tech   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie dobrych, długofalowych relacji z klientami. Przygotowywanie ofert. Wykonywanie strategii handlowej firmy. Wpływanie na rozwój przedsiębiorstwa poprzez swoje nowatorskie pomysły.
  • Specjalista

    Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    1 dni
  • Specjalista

    Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    1 dni
  • Starszy specjalista

    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    2 dni
  • Główny specjalista

    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
  • Inspektor

    Komenda Stołeczna Policji w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
  • Starszy specjalista

    Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)
    2 dni
  • Referendarz

    Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    3 dni
  • Specjalista

    Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    4 dni
  • Główny specjalista

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    7 dni
  • Specjalista

    Komenda Stołeczna Policji w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    8 dni
  • Specjalista ds wsparcia w biurze sprzedaży

    Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie   Warszawa    praca stacjonarna
    2 dni

Praca Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukasz nowej pracy w Warszawie lub w woj. mazowieckim, blisko stolicy? Zwróć uwagę na oferty dotyczące pracy w dziale obsługi klienta / customer service. Stołeczni pracodawcy stale poszukują kandydatów na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Aktualne oferty pracy dotyczą m.in. pracy zdalnej, niemniej jeśli wolisz przychodzić do biura lub pracować hybrydowo, także nie powinieneś / nie powinnaś mieć dużych trudności ze znalezieniem posady. W pracy specjalisty ds. obsługi klienta to stanowisko sprawdzą się osoby ambitne, które cechują się samodzielnością oraz wielozadaniowością. Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, odporną na stres i chcesz się rozwijać w obszarze pracy z klientem, zacznij wyszukiwać najnowsze ogłoszenia w naszym serwisie i dołącz do zespołu customer service w jednej z warszawskich firm. 

Charakterystyka zawodu specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie

Specjalista ds. obsługi klienta to pracownik pełniący ważną rolę w obsłudze i zapewnieniu satysfakcji klientów przedsiębiorstwa. Praca skupia się na komunikacji z klientami, odpowiadaniu na ich pytania, rozwiązywaniu problemów, kierowaniu do właściwych działów firmy i ogólnym zdaniu o jak najlepsze doświadczenie klientów. W swojej codziennej pracy specjaliści ds. obsługi klienta mają bezpośredni lub pośredni kontakt z klientami (e-mail, chat, telefon). Jest to także praca biurowa: pracownicy często korzystają z narzędzi MS Office, przetwarzają dane osobowe, aktualizują bazy danych klientów i zajmują się przygotowywaniem raportów. Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada zwykle przed kierownikiem działu ds. obsługi klienta. W wielu firmach panuje przejrzysta hierarchia, dzięki czemu osoba na niższym szczeblu może jasno wytyczyć swoją ścieżkę zawodową, doszkalać się i podnosić kwalifikacje, pracując na własny awans. W stolicy, mieście w znacznym stopniu międzynarodowym, liczą się szczególnie kompetencje językowe. Rozchwytywani są np. specjaliści ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim, a coraz częściej także duńskim czy koreańskim.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta w Warszawie?

Żeby zdobyć pracę specjalisty ds. obsługi klienta, nie zawsze konieczne jest posiadanie wykształcenia wyższego, często wystarczy dyplom szkoły średniej. Atutami są ukończone kursy z technik sprzedażowych i negocjacyjnych, a także certyfikaty potwierdzające kompetencje językowe. W niektórych rekrutacjach stałych pracodawcy dają kandydatom zadanie do wykonania, np. odegranie scenki, w której konsultant musi pomóc tzw. trudnemu klientowi. Kandydat powinien mieć też kompetencje w zakresie obsługi komputera, ponieważ na co dzień prowadzi także różnego rodzaju ewidencje np. dotyczące zamówień, reklamacji czy zadowolenia z obsługi i wprowadza dane na temat klientów do systemu. Pracodawcy preferują osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku, niemniej nie wahaj się aplikować nawet wówczas, gdy dopiero zaczynasz karierę w dziedzinie obsługi klienta. 

Stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie – predyspozycje zawodowe

W pracy liczą się przede wszystkim rozbudowane zdolności komunikacyjne, a także umiejętność rozwiązywania problemów klientów, wysoka kultura osobista, opanowanie, odporność na stres, empatia, elastyczność i asertywność. Jeśli Twoim miejscem pracy będzie domowe biuro, bardzo ważna jest także umiejętność samodzielnej organizacji swojej pracy i wysoka motywacja. 

Specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – co robi?

Specjalista ds. obsługi klienta ma przede wszystkim za zadanie obsługę klientów. Pod tym szerokim pojęciem kryje się m.in. udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów dotyczących korzystania z usług firmy, przyjmowanie reklamacji i pomaganie w różnego rodzaju sprawach. Kolejnym obowiązkiem zawodowym pracownika jest przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klientów.

Pracownik obsługi klienta biznesowego w Warszawie

Pracownik obsługi klienta biznesowego to odpowiedzialne stanowisko. Zwykle obejmują je osoby posiadające już pewien staż pracy jako specjaliści ds. obsługi klientów indywidualnych. Opiekun klienta biznesowego musi być biegły w identyfikacji potrzeb klienta, cechować się empatią, wysoką kulturą osobistą, ale też być osobą charyzmatyczną i potrafiącą prowadzić negocjacje na wysokim szczeblu. Tak jak inne posady w dziale obsługi klienta, to stanowisko także wymaga znajomości MS Office i umiejętności przetwarzania danych osobowych.

Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta Warszawa

Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta to posada często obejmowana przez studentów, uczniów i osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę zawodową w dziedzinie obsługi klienta lub w sprzedaży. Głównym zadaniem młodszego specjalisty ds. obsługi klienta na infolinii jest udzielanie informacji, pozyskiwanie klientów, umawianie spotkań, przyjmowanie zapytań i reklamacji, kierowanie do innych działów czy przeprowadzanie ankiet zadowolenia klienta.

Doradca klienta z językiem ukraińskim Warszawa

W Warszawie coraz częściej można również znaleźć oferty pracy kierowane do doradców klienta z językiem ukraińskim, co ma związek z napływem ludności ukraińskiej do Polski, szczególnie do stolicy. W związki z tym w wielu firmach pojawiły się usługi skierowane bezpośrednio do obywateli Ukrainy i klientów ukraińskojęzycznych i rosyjskojęzycznych.

Pracownik wsparcia sprzedaży i reklamacji

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i pracownik działu reklamacji w Warszawie to osoby zajmujące się obsługą klientów, pomaganiem w rozwiązywaniu problemów oraz udzielaniem wsparcia w procesie sprzedaży i reklamacji oraz zwrotów. Często jest to jedno stanowisko pracy. Praca bywa wykonywana zdalnie, za pomocą systemów komputerowych i telefonu.

Ile zarabia doradca klienta w Warszawie?

Specjaliści ds. obsługi klienta w lokalizacji Warszawa mogą otrzymywać konkurencyjne wynagrodzenie, niemniej stawki zależą np. od stażu pracy, zakresu obowiązków i umiejętności pracownika. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana miesięcznej pensji tego pracownika wynosi 5140 zł brutto w przypadku samodzielnego stanowiska, 4600 zł brutto dla juniora i 5870 zł brutto dla starszego specjalisty.

Praca w dziale obsługi klienta w Warszawie – warunki zatrudnienia

Praca w dziale obsługi klienta w Warszawie może być pierwszym krokiem w kierunku błyskotliwej kariery w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży. Firmy oferują różnego rodzaju formy zatrudnienia, w tym umowy o pracę, zlecenia, bądź umowy o dzieło, a nawet umowy b2b. Pracownicy często pracują w systemie prowizyjnym. Czas pracy może obejmować 5 dni w tygodniu w godzinach pracy biura (pełen etat) lub być elastyczny. 

Specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – perspektywy zawodowe

Rozpoczynając pracę jako specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie, otwierają się przed Tobą szerokie perspektywy zawodowe. Stanowisko to bowiem często stanowi punkt wyjścia do kariery w obszarze obsługi klienta, w dziale sprzedaży albo marketingu. Warto się starać! Osoby z dużym doświadczeniem i odnoszące największe sukcesy mają szansę na awans na stanowiska kierownicze.

Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie

Jeśli szukasz pracy jako specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie, przede wszystkim często przeglądaj najnowsze oferty pracy na Praca.pl. Masz spore szanse na szybkie znalezienie posady, nawet jeśli nie masz doświadczenia w branży. Kogo szukają pracodawcy? Przede wszystkim osób otwartych, chcących się rozwijać, gotowych do intensywnej pracy na infolinii bądź w świadczeniu wsparcia klientom bezpośrednio w placówce firmy. Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera, czytaj opisy stanowisk, wykorzystaj też nasz Kreator CV Online do stworzenia życiorysu zawodowego. Gotowe CV możesz wgrać na swoje konto kandydata i jeszcze szybciej aplikować na wybrane stanowiska. 

Praca specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie kompetencje są wymagane od kandydatów na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie?

Kandydaci do pracy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta powinni posiadać dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność rozwiązywania problemów klientów, cechować się wysoką kulturą osobistą i odpornością na stres. Wymaga się także umiejętności posługiwania się komputerem, a niekiedy kryterium stanowią kompetencje w zakresie posługiwania się wybranym językiem obcym. Dodatkowym atutem jest doświadczenie w obszarze obsługi klienta, niemniej wiele firm jest otwartych na kandydatów bez wcześniejszego doświadczenia, gotowych nauczyć się zawodu.

  • Jakie korzyści i perspektywy rozwoju zawodowego oferuje stanowisko opiekuna klienta w Warszawie?

Pracownik często ma szerokie możliwości rozwoju zawodowego i poprowadzenia swojej kariery w różnych kierunkach. Najbardziej skuteczni opiekunowie klienta z dużym stażem zwykle awansują na stanowiska managerskie. Ponadto praca ta rozwija umiejętności komunikacyjne i pozwala zdobyć doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem, co może przydać się w wielu dziedzinach zawodowych.