Specjalista ds. obsługi Klienta serwisowego w dziale Business Development Center
Miejsce pracy: Gdańsk - ul. Lubowidzka 46
Dział Business Development Center jest centralnym działem firmy umożliwiającym sprawny przepływ informacji. Pracownicy tego działu mają narzędzia do kompleksowej obsługi Klientów oszczędzając ich czas i pieniądze.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Obsługa połączeń telefonicznych 4 serwisów Skody
- Wstępna weryfikacja potrzeb klientów
- Uzupełniania kalendarza serwisowego
- Wprowadzanie danych do systemu CRM
- Aktualizacja baz danych
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami
- Współpraca z innymi działami firmy
Oczekujemy:
- Miłego głosu i bardzo dobrej dykcji
- Dobrej organizacji pracy
- Komunikatywności
- Prawa jazdy kat. B (dobrze widziane)
- Znajomości podstawowych formuł w Excel
Oferujemy:
- Pracę w dziale BDC marki Skoda
- Wdrożenie i system szkoleń
- Podstawa i system premiowy
- Współpraca o umowę B2B
- Korzystne rabaty na zakup auta
- Szansę rozwoju zawodowego