Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Purchaser będzie odpowiedzialny za zakupy oraz organizację dostaw produktów na statki. Praca pod presją czasu, wymagana znajomość procedur spedycyjnych, porównywanie cen od dostawców, kosztów transportu, przepisów celnych. Współpraca z agentami, dostawcami, kapitanami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wymagania wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w obszarze zakupów (branża budowlana- drogi) znajomość zagadnień kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych; biegła obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel, Ms Word, Power Point; znajomość technik negocjacyjnych, umiejętność...
Zakres obowiązków / zadania do realizacji: Negocjowanie warunków handlowych; Analiza danych i trendów rynkowych; Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym pozyskiwanie informacji o nowych źródłach dostaw; Wspieranie działów merytorycznych w szacowaniu kosztów; Prowadzenie dokumentacji...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Purchaser będzie odpowiedzialny za zakupy oraz organizację dostaw produktów na statki. Praca pod presją czasu, wymagana znajomość procedur spedycyjnych, porównywanie cen od dostawców, kosztów transportu, przepisów celnych. Współpraca z agentami, dostawcami, kapitanami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wymagania wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w obszarze zakupów (branża budowlana- drogi) znajomość zagadnień kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych; biegła obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel, Ms Word, Power Point; znajomość technik negocjacyjnych, umiejętność...
Zakres obowiązków / zadania do realizacji: Negocjowanie warunków handlowych; Analiza danych i trendów rynkowych; Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym pozyskiwanie informacji o nowych źródłach dostaw; Wspieranie działów merytorycznych w szacowaniu kosztów; Prowadzenie dokumentacji...