specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa dokumentów sprzedażowych i zakupowych oraz ich prawidłowe wprowadzanie do systemu; kontrola poprawności danych w przekazywanych dokumentach finansowych; bieżąca współpraca z działem księgowości i podmiotami zewnętrznymi; dbałość o właściwe...
Do Twoich zadań będzie należało: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedażowych dla kierowców. Kontrola przygotowania środków transportu do wyjazdu – temperatura. Przygotowanie, wydawanie, ewidencja i cykliczna inwentaryzacja środków potrzebnych do obsługi trasy (DA, terminal,...
specjalista junior / mid / pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoje główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta włącznie z doradztwem. Fakturowanie oraz zarządzanie dokumentacją sprzedażową i magazynową. Praca z kasą fiskalną i terminalami płatniczymi. Zarządzanie systemem sprzedażowym i utrzymanie porządku w asortymencie produktowym.
specjalista junior / mid / pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Twoje główne zadania: doradztwo i obsługa Klienta; wystawianie faktur i dokumentów sprzedaży oraz dokumentów magazynowych (WZ, PZ) praca przy kasie fiskalnej i terminalu płatniczym; obsługa systemu sprzedażowego w zakresie ewidencji sprzedaży; uzupełnianie asortymentu na półkach oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentacji towarzyszącej wystawionej fakturze, kontrola dokumentacji sprzedaży, współpraca z handlowcami i z magazynem.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka ds. Rozliczeń i Wsparcia Księgowości, która będzie aktywnie wspierać dział finansowo-księgowy. Zadania: Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego SAP Business One. Pomoc w rozliczaniu dokumentów kosztowych i...
Opis stanowiska przygotowywanie i wystawianie faktur dla kontrahentów w kraju i za granicą; weryfikowanie kompletności dokumentów związanych z procesem sprzedaży; zbieranie danych potrzebnych do zestawień Intrastat; sprawdzanie potwierdzeń dostaw towarów; nadzorowanie należności i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
23 godz.
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i zakupu, Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych, Wprowadzanie danych do systemu, Współpraca z działem księgowości oraz dostawcami, Archiwizacja dokumentów.
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
Profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa zapytań pracowników dotyczących funkcjonowania elektronicznego obieg dokumentów. Bieżące wsparcie merytoryczne i informowanie o statusie spraw w systemie. Rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i rozliczaniem...
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy zajmującej się sprzedażą choinek na terenie Europy, do pracy stałej poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:
Fakturzystka / Fakturzysta z j. angielskim
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Obowiązki:
wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych
analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy
wprowadzanie danych do systemu
archiwizacja dokumentów
wspomaganie Office Managera w różnych pracach biurowych
Wymagania:
doświadczenie w pracy w księgowości
dobra znajomość języka angielskiego
znajomość programów Microsoft Word i Excel
mile widziana znajomość obsługi programu Microsoft Navision
umiejętność zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetów
Oferujemy:
umowę o pracę w międzynarodowej firmie
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
możliwość finansowanie kursów i szkoleń
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa dokumentów sprzedażowych i zakupowych oraz ich prawidłowe wprowadzanie do systemu; kontrola poprawności danych w przekazywanych dokumentach finansowych; bieżąca współpraca z działem księgowości i podmiotami zewnętrznymi; dbałość o właściwe...
Do Twoich zadań będzie należało: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedażowych dla kierowców. Kontrola przygotowania środków transportu do wyjazdu – temperatura. Przygotowanie, wydawanie, ewidencja i cykliczna inwentaryzacja środków potrzebnych do obsługi trasy (DA, terminal,...
specjalista junior / mid / pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoje główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta włącznie z doradztwem. Fakturowanie oraz zarządzanie dokumentacją sprzedażową i magazynową. Praca z kasą fiskalną i terminalami płatniczymi. Zarządzanie systemem sprzedażowym i utrzymanie porządku w asortymencie produktowym.
specjalista junior / mid / pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Twoje główne zadania: doradztwo i obsługa Klienta; wystawianie faktur i dokumentów sprzedaży oraz dokumentów magazynowych (WZ, PZ) praca przy kasie fiskalnej i terminalu płatniczym; obsługa systemu sprzedażowego w zakresie ewidencji sprzedaży; uzupełnianie asortymentu na półkach oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentacji towarzyszącej wystawionej fakturze, kontrola dokumentacji sprzedaży, współpraca z handlowcami i z magazynem.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka ds. Rozliczeń i Wsparcia Księgowości, która będzie aktywnie wspierać dział finansowo-księgowy. Zadania: Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego SAP Business One. Pomoc w rozliczaniu dokumentów kosztowych i...
Opis stanowiska przygotowywanie i wystawianie faktur dla kontrahentów w kraju i za granicą; weryfikowanie kompletności dokumentów związanych z procesem sprzedaży; zbieranie danych potrzebnych do zestawień Intrastat; sprawdzanie potwierdzeń dostaw towarów; nadzorowanie należności i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
23 godz.
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i zakupu, Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych, Wprowadzanie danych do systemu, Współpraca z działem księgowości oraz dostawcami, Archiwizacja dokumentów.
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
Profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa zapytań pracowników dotyczących funkcjonowania elektronicznego obieg dokumentów. Bieżące wsparcie merytoryczne i informowanie o statusie spraw w systemie. Rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i rozliczaniem...