Fault Coordinator [rekrutacja online]

NOKIA

Dolnośląskie

15 dni temu

Fault Coordinator [rekrutacja online]

Localization: Wrocław

 

 

Daily activities:


We are looking for a Fault Coordinator to join our 5G R&D team to support gNB SW development for Control Plane and User Plane components. 

 

Your daily duties will include:
  • Coordinating developers / pre-screeners work,
  • Tracing investigation progress and reporting it during daily meetings with fault managers,
  • Organizing and participating in task force meetings for a complex and high-priority issues,
  • Checking fix/solution availability and updating verification status,
  • Cooperating with developers, testers and other fault analyst teams,
  • Verifying fault reports correctness and checking delivered content against Nokia’s internal standard.
We work with:
  • JIRA
  • Microsoft Office suite
  • C/C++11/14/17
Our expectations:
  • Understanding of mobile networks basis and basics of testing/programming,
  • Very good interpersonal and teamwork skills and capability to work in international multi-site environment,
  • Results oriented,
  • Creativity in problem solving,
  • Excellent communication skills,
  • Very good English, both written and spoken.

Poznaj

Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Nokia to globalny lider, oferujący technologie łączące miliardy ludzi i urządzeń na całym świecie. Firma, wspierana innowacjami opracowywanymi przez cenione ośrodki badawczo-rozwojowe Nokia Bell Labs oraz Nokia Technologies, jest wiodącym dostawcą rozwiązań, będących fundamentem współczesnego, połączonego świata.

Proces rekrutacji

KrokRozmowa telefoniczna
KrokTest dla programistów
KrokRozmowa kwalifikacyjna
KrokTelekonferencja

Opinie pracowników

Edyta Górecka

Dyrektor Działu Wytwarzania Systemów do Zarządzania Sieciami

„Praca w Nokii to nie tylko wkład w rozwój najnowszych technologii, ale i możliwość ciągłego rozwoju oraz realizowania własnych celów i ambicji.”

Maciej Dziedzic

Dyrektor Działu R&D Technologii LTE

„W mojej pracy najbardziej motywuje mnie możliwość realnego wpływu na przyszłość.”

Więcej

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych