- Ogłoszenie nr: 172737
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 września 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Dąbrowie Górniczej
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny księgowy
- do spraw księgowo-kadrowych
- Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Dąbrowie Górniczej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Dąbrowie Górniczej
ul. Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza
Miejsce wykonywania pracy:
- Dąbrowa Górnicza
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- pełna obsługa księgowa jednostki,
- sporządzanie sprawozdań obowiązujących jednostkę,
- obsługa kadrowo - płacowa jednostki,
- opracowywanie i nadzór nad planem finansowym jednostki
- elektroniczna obsługa systemu bankowego,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie inspektoratu.
Praca przy monitorze ekranowym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- ukończenie jednolitych ekonomicznych studiów mgr, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów mgr lub podyplomowych i posiadanie 3-letniej praktyki w księgowości
- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie 6-letniej praktyki w księgowości
- znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości oraz sprawozdawczości budżetowej,
- znajomość systemu F-K firmy Rekord Sp zoo z siedzibą w Bielsku-Białej,
- znajomość programu Kadry - Płace firmy Reset2 Sp zoo z siedzibą we Wrocławiu oraz programu Płatnik
- znajomość zasad księgowania rozliczeń budżetowych jednostek sektora finansów publicznych ,
- obsługa urządzeń biurowych,
- odporność na stres,
- komunikatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów