Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. HR – płatny staż w dziale HR

    PO Lighting Poland Sp. z o. o.   Niemce, k. Lublina    praca hybrydowa / stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; Wsparcie w procesach onboardingu i offboardingu pracowników; Pomoc w obsłudze benefitów pracowniczych; Bieżący kontakt z pracownikami w zakresie obsługi kadrowej; Wsparcie w zakresie działań employer brandingu i...
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia administracyjnego produkcji

    WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.   Warszawa, Wola, (bezpłatny transport spod Fort Wola, ul. Połczyńska 4)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia administracyjnego produkcji

    WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.   Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia administracyjnego produkcji

    WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.   Warszawa, Ursus, (bezpłatny transport z ul. Keniga)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
  • Doradca Pracownika ds. HR / Associate partner

    Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obowiązki Wspieranie Centrum Logistycznego w kwestiach zarządzania czasem pracy pracowników, zarządzania danymi, zarządzania nieobecnościami; Wspieranie pracowników w tematach związanych z HR (dokumentacja pracownicza, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na zapytania) Zapewnienie...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie relacjami i wsparcie dla pracowników magazynowych Amazon. Administrowanie procesami HR, w tym zarządzaniem czasem pracy, danymi i nieobecnościami. Wsparcie w operacjach HR, takich jak rekrutacja i onboarding. Przetwarzanie zapytań i zarządzanie dokumentacją...
  • Młodszy Specjalista ds. Personalno-Administracyjnych

    STRABAG BMTI   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych; wspieranie realizacji procesów kadrowych (proces rekrutacji, inne); sporządzanie umów, aneksów; kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP (centrala); sporządzanie raportów, zestawień, analiz personalnych; stały kontakt z...
  • Pracownik biurowy - Wsparcie Zespołu HR w Łańcuchu Dostaw

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    6 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT; Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady; Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji; Bieżące wsparcie zespołu staffingowego w codziennej pracy;...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Administrator

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
lubelskie
praca stacjonarna
1761 dni temu
HR Administrator

At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, master data, IT and HR processes.

 

An opportunity has arisen to join the HR SSC Gdansk team. By supporting business processes and providing high level service you’ll enable Arla to achieve its real market potential.

 

We have embarked on a global HR transformation journey, aimed at enabling service excellence across the entire organization. We are shaping the future of HR in Arla, and we need you to help us making this happen!

 

Bringing value to the Business is in our heart, and we do so by delivering top quality services, constantly trying to improve and optimize them.

 

We are responsible for a seamless, high quality and timely response to various queries related to the HR processes to our internal customers, employees, line managers
and HR Business Partners, globally.

 

As an HR Administrator, you will:
  • Provide professional assistance for Arla people with global HR processes by responding to internal requests
  • Play a key role in administrative part of such HR processes as People Development & Performance, Compensation and Learning
  • Provide day to day support to Arla people with self-service processes (call and case management)
  • Keep the Documentation of global HR processes up to date in changing environment
  • Act as a change agent regarding operational work, new tasks and implement improvements.
Qualifications needed
  • Positive attitude and open mind
  • Internal Customer Service experience, preferably within HR area
  • Global HR processes understanding and willingness to develop in HR area (professional experience in HR SSC would be an asset)
  • Fluency in English – written and verbal
  • Ability to work in fast changing environment of HR processes and HR tools to support business in performing their daily tasks
  • Capable of building positive relationships and manage stakeholders
  • Working knowledge of MS Office

All in all, you’ll have a chance to give a real boost to your career by working in a truly international environment while cooperating with Business Stakeholders, Process Owners and Solution Owners.


At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, master data, IT and HR processes.

 

An opportunity has arisen to join the HR SSC Gdansk team. By supporting business processes and providing high level service you’ll enable Arla to achieve its real market potential.

 

We have embarked on a global HR transformation journey, aimed at enabling service excellence across the entire organization. We are shaping the future of HR in Arla, and we need you to help us making this happen!

 

Bringing value to the Business is in our heart, and we do so by delivering top quality services, constantly trying to improve and optimize them.

 

We are responsible for a seamless, high quality and timely response to various queries related to the HR processes to our internal customers, employees, line managers
and HR Business Partners, globally.

 

As an HR Administrator, you will:
  • Provide professional assistance for Arla people with global HR processes by responding to internal requests
  • Play a key role in administrative part of such HR processes as People Development & Performance, Compensation and Learning
  • Provide day to day support to Arla people with self-service processes (call and case management)
  • Keep the Documentation of global HR processes up to date in changing environment
  • Act as a change agent regarding operational work, new tasks and implement improvements.
Qualifications needed
  • Positive attitude and open mind
  • Internal Customer Service experience, preferably within HR area
  • Global HR processes understanding and willingness to develop in HR area (professional experience in HR SSC would be an asset)
  • Fluency in English – written and verbal
  • Ability to work in fast changing environment of HR processes and HR tools to support business in performing their daily tasks
  • Capable of building positive relationships and manage stakeholders
  • Working knowledge of MS Office

All in all, you’ll have a chance to give a real boost to your career by working in a truly international environment while cooperating with Business Stakeholders, Process Owners and Solution Owners.

What you can expect from us
  • Relocation package
  • Work in an international team in a matrix structure
  • Friendly atmosphere & comfortable work place (Neptun office in Gdańsk Wrzeszcz)
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Development possibilities while taking part in internal projects
  • Chill out rooms with Xbox and the best coffee in the office
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach przez Arla Global Shared Services spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A, w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przeprowadzonego przez Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 RODO, informuje się, iż Administratorem państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji jest Arla Global Shared Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A. Dane kontaktowe do Administratora w sprawie ochrony danych osobowych: onehr@arlafoods.com. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji projektu rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa (art. 22(1) k.p.) oraz zgoda (Art. 6 ust. 1 a RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane (ujawniane) organom publicznym wyłącznie na mocy obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe mogą być ujawniane procesorom, czyli podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora danych w toku procesu rekrutacji ze względu na wykorzystywane metody i narzędzia. Dane przechowywane będą w przypadku osób, z którymi zostanie zawarta umowa o pracę przez czas trwania umowy, a następnie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, natomiast dane osób, z którymi nie zostanie zawarta umowa o pracę przez okres 1 roku kalendarzowego, następnie dane zostaną zanonimizowane. Informuje się o następujących przysługujących prawach:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
  2. prawo dostępu do danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo do przenoszenia danych osobowych danych przetwarzanych na podstawie umowy lub na podstawie zgody (Kontakt do administratora: dataprivacy@arlafoods.com).
  7. prawo wycofania zgody co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, przed jej wycofaniem,
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich będą zebrane. Informuje się, iż w procesie realizacji postanowień umowy nie występuje i nie są podejmowane decyzje w oparciu o zautomatyzowane profilowanie. Administrator danych nie przewiduje zmiany celu przetwarzania danych osobowych.
Find out your future workplace
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.


You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment.

We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. HR – płatny staż w dziale HR

    PO Lighting Poland Sp. z o. o.   Niemce, k. Lublina    praca hybrydowa / stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; Wsparcie w procesach onboardingu i offboardingu pracowników; Pomoc w obsłudze benefitów pracowniczych; Bieżący kontakt z pracownikami w zakresie obsługi kadrowej; Wsparcie w zakresie działań employer brandingu i...
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia administracyjnego produkcji

    WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.   Warszawa, Wola, (bezpłatny transport spod Fort Wola, ul. Połczyńska 4)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia administracyjnego produkcji

    WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.   Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia administracyjnego produkcji

    WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.   Warszawa, Ursus, (bezpłatny transport z ul. Keniga)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
  • Doradca Pracownika ds. HR / Associate partner

    Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obowiązki Wspieranie Centrum Logistycznego w kwestiach zarządzania czasem pracy pracowników, zarządzania danymi, zarządzania nieobecnościami; Wspieranie pracowników w tematach związanych z HR (dokumentacja pracownicza, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na zapytania) Zapewnienie...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie relacjami i wsparcie dla pracowników magazynowych Amazon. Administrowanie procesami HR, w tym zarządzaniem czasem pracy, danymi i nieobecnościami. Wsparcie w operacjach HR, takich jak rekrutacja i onboarding. Przetwarzanie zapytań i zarządzanie dokumentacją...
  • Młodszy Specjalista ds. Personalno-Administracyjnych

    STRABAG BMTI   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych; wspieranie realizacji procesów kadrowych (proces rekrutacji, inne); sporządzanie umów, aneksów; kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP (centrala); sporządzanie raportów, zestawień, analiz personalnych; stały kontakt z...
  • Pracownik biurowy - Wsparcie Zespołu HR w Łańcuchu Dostaw

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    6 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT; Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady; Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji; Bieżące wsparcie zespołu staffingowego w codziennej pracy;...