Ogłoszenie numer: 1024286, z dnia 2016-03-31
Jesteśmy nowoczesną firmą informatyczną o zasięgu regionalnym z 24 letnim doświadczeniem w branży technologii informatycznych. Naszą główną dziedziną działalności jest kompleksowa obsługa informatyczna.
Od samego początku swój rozwój wiążemy z segmentem małych i średnich przedsiębiorstw. Szeroki profil działalności umożliwia nam wykonywanie optymalnych ekonomicznie rozwiązań, które w pełni odpowiadają oczekiwaniom naszych klientów. Firma zatrudnia doświadczonych specjalistów i dba o ciągłe podnoszenie ich kwalifikacji. Ścisła współpraca z największymi dostawcami rozwiązań i producentami sprzętu pozwala nam dysponować unikalnymi możliwościami realizacyjnymi.
Informatyk – Serwisant wsparcia technicznego (helpdesk)
Miejsce pracy: śląskie, Dąbrowa Górnicza, Katowice
Nr Ref.: INF_216
Opis stanowiska
- ogólną obsługę systemów informatycznych naszych klientów - wsparcie bezpośrednie (zdalne lub lokalne) użytkowników w tym diagnostykę oraz rozwiązywanie problemów systemowych, aplikacyjnych oraz sieciowych
- wdrożenia oraz aktualizację obejmujące sprzęt komputerowy, oprogramowanie, urządzenia sieciowe, drukarki
- obsługa systemu zgłoszeń serwisowych
- obsługa systemów monitoringu
- prowadzenie dokumentacji technicznej
- nowe wdrożenia
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Wymagania
Wymagania merytoryczne:
- Umiejętność konfiguracji oraz diagnostyki systemów operacyjnych Windows
- Umiejętność konfiguracji oraz diagnostyki aplikacji użytkownika końcowego (Office, Chrome, Firefox, etc)
- Umiejętność konfiguracji oraz diagnostyki urządzeń sieciowych (routery, switche, accesspointy)
- Umiejętność konfiguracji oraz diagnostyki urządzeń skanujących oraz drukujących
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych (porty, adresacje, routing etc)
- Podstawowa znajomość lub chęć poznania aplikacji biznesowych (Insert, CDN, Symfonia, Płatnik)
- Podstawowa znajomość administracji usługami ActiveDirectory (zarządzanie kontami, uprawnieniami)
- Znajomość narzędzi oraz aplikacji diagnostycznych sieciowych, systemowych
- Doświadczenie lub chęć zdobycia doświadczenia w pracy w systemach help deskowych oraz w wsparciu zdalnym
Pozostałe wymagania:
- Zdolność logicznego myślenia
- Komunikatywność przy kontaktach z klientami
- Skuteczność oraz wytrwałość w realizowaniu zadań
- Pomysł na siebie oraz rozwój personalny, ciągłe dokształcanie się
- Odporność na stres
- Doświadczenie w pracy zadaniowej
- Dobra organizacja pracy
- Prawo jazdy kat. B z praktyką
Oferujemy
- Stałą, stabilną, interesującą i pełną wyzwań pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (telefon, laptop,oprogramowanie)
- Dostęp do zaawansowanych systemów oraz narzędzi IT
- Atrakcyjną płacę w ramach umowy o pracę wraz z dodatkami
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dostęp do szkoleń