Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 68952
Warunki pracy
Praca w terenieNietypowe godziny pracy
Częste reprezentowanie Urzędu na zewnątrz
Stres związany z typem klienta: rodziny zagrożone lub wykluczone społecznie, w tym bezdomni, niepełnosprawni, osoby z zaburzeniami psychicznymi, opuszczające zakład karny itp.
Zakres zadań
- Kontrola jakości realizowanych zadań w ośrodkach pomocy społecznej, powiatowych centrach pomocy rodzinie
- Kontrola jakości realizowanych zadań w placówkach tymczasowego schronienia (zapewniających miejsca noclegowe)
- Kontrola realizacji zadań samorządu województwa, w zakresie jakości działalności regionalnego ośrodka polityki społecznej
- Kontrola jakości usług realizowanych z obszaru pomocy społecznej, przez jednostki samorządu terytorialnego, na podstawie umowy z wojewodą
- Kontrola jakości usług wykonywanych z obszaru pomocy społecznej, przez podmioty niepubliczne, na podstawie umowy z organami administracji rządowej i samorządowej
- Prowadzenie postępowań administracyjnych, związanych ze stosowaniem ustawowych sankcji, w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami w realizacji zadań, świadczonych w kontrolowanych jednostkach
- Stwierdzanie zgodność programów naprawczych, realizowanych w placówkach udzielających tymczasowego schronienia
- Egzekwowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych i informowanie organów prowadzących o wynikach przeprowadzonych kontroli
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ukończone studia wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalnadoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej
- specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej
- znajomość przepisów z obszaru pomocy społecznej, postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
- umiejętność pracy w zespole, w stresie, efektywna komunikacja, empatia, asertywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów prawa z zakresu: ochrony zdrowia psychicznego, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem”