Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie (wyjazd do jednostek kontrolowanych po dokumentację finansowo-księgową i jej zwrot, same czynności kontrolne prowadzone są najczęściej w siedzibie K-P UW w Bydgoszczy), zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym w budynku A (wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta odpowiednio dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Zakres zadań
- Prowadzi kontrole finansowe w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego w celu ustalenia stanu faktycznego i prawnego oraz oceny działalności jednostki kontrolowanej, a w efekcie wskazania na właściwy sposób postępowania w prowadzeniu gospodarki finansowej kontrolowanej jednostki
- Dokumentuje czynności kontrolne poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej celem przedstawienia stanu faktycznego i prawnego, oceny kontrolowanej działalności oraz wykazania przyczyn, zakresu i skutków wykazanych nieprawidłowości, a także osób za nie odpowiedzialnych
- Wykonuje dodatkowe czynności w formie sporządzania dokumentacji wewnętrznej np. notatki służbowe, spisy akt kontroli
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość przepisów: ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętności niezbędne: obsługi komputera i urządzeń biurowych, obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, redagowania pism urzędowych, stosowania prawa w praktyce
- Kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, myślenie analityczne, asertywność, odporność na stres
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe