Komenda Powiatowa Policji w Radzyniu Podlaskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Radzyń Podlaski
Ogłoszenie o naborze Nr 16651
Warunki pracy
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanych z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, przy monitorze ekranowym powyżej połowy wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych (np. telefon, faks, drukarka, niszczarka), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Występują sporadyczne wyjazdy służbowe. Lokalizacja stanowiska pracy – budynek KPP w Radzyniu Podlaskim przy ul. Warszawskiej 100a, w pomieszczeniu biurowym na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – brak przystosowanych sanitariatów. W budynku jest winda. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.Zakres zadań
- prowadzenie podręcznej kasy w celu przyjmowania wpłat z różnych tytułów
- prowadzenie książki kasowej z przyjętych wpłat z tytułu zajęć mienia w celu ewidencjonowania w kasie oraz dokonywanie wpłaty na właściwe konta wierzycieli
- zaopatrywanie, rozdział, ewidencja oraz ostateczne rozliczenie pobranych formularzy mandatów karnych
- przyjmowanie od policjantów odcinków mandatów karnych i sporządzanie zestawień w celu przekazania do Izby Skarbowej w Lublinie
- przygotowywanie dokumentów dotyczących dodatkowych należności z tytułu poniesionych kosztów dojazdu do służby oraz sporządzanie wykazu dodatkowych należności dla policjantów w systemie komputerowym SWOP Płace z tytułu: dojazdów do służby, delegacji, gospodarki mieszkaniowej, równoważnika za wyżywienie itp.
- opisywanie wykazów należności i innych dokumentów (wnioski o dopłatę do wypoczynku równoważnika za przejazd PKP) pod kątem budżetu zadaniowego
- dokonywanie sprawdzeń wniosków o dopłatę do wypoczynku i przejazdu raz w roku oraz sporządzanie wykazów należności
- opisywanie wykazów należności i innych dokumentów (wnioski o dopłatę do wypoczynku, równoważnika za przejazd PKP) pod kątem budżetu zadaniowego
- przygotowywanie wstępnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeń indywidualnych OC policjantów i pracowników Policji, a następnie przekazywanie jej do odpowiednich towarzystw ubezpieczeniowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok doświadczenia w danym obszarze
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgodny na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- znajomość podstawowych przepisów z zakresu finansów i rachunkowości
- komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych