Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Instruktor symulacji medycznej

UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera

Bydgoszcz

71 dni temu


UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU

COLLEGIUM MEDICUM IM. L. RYDYGIERA W BYDGOSZCZY

 

 

Poszukuje pracownika/-czki na stanowisko

INSTRUKTOR SYMULACJI MEDYCZNEJ

w ramach projektu „Nauczanie symulacyjne drogą rozwoju dydaktyki medycznej w CM UMK”

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 


 

I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
  • prowadzenie zajęć symulacyjnych i wsparcie dla nauczycieli akademickich w zakresie prowadzenia zajęć metodami symulacji,
  • zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w prowadzeniu zajęć symulacyjnych,
  • nadzór nad maksymalnym wykorzystaniem potencjału sprzętu dostępnego w salach symulacji,
  • nadzór nad utrzymaniem prawidłowego obciążenia sal symulacji i pozostałych sal dydaktycznych oraz współpraca w tym zakresie z prowadzącymi zajęcia i władzami Wydziału Lekarskiego i Wydziału Nauk o Zdrowiu,
  • dokumentowanie realizowanych zajęć w salach Centrum Symulacji Medycznych (listy obecności, nagrania z zajęć, dokumentacja fotograficzna) oraz archiwizowanie zgromadzonych materiałów na potrzeby rozliczenia i kontroli projektu,
  • przygotowanie adekwatnego do zaplanowanych zajęć sprzętu w salach symulacyjnych, pomoc w przygotowaniu zajęć opartych o scenariusze kliniczne (zgodnie z charakterystyką stanu klinicznego dobór symulatora i akcesoriów do pozoracji stanu),
  • kontrola i analizowanie stanu zapasów sprzętu i materiałów zużywalnych oraz dokonywanie niezbędnych zamówień za zgodą przełożonego,
  • pomoc w zakresie technicznej obsługi sprzętu komputerowego, audio-wideo oraz symulatorów,
  • uczestniczenie w zajęciach klinicznych z udziałem symulacji, ich monitorowanie oraz analiza prowadzenia scenariuszy i debriefingu.
II. Kandydat/-ka powinien/-inna spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
w zakresie umiejętności zawodowych:
  • wykształcenie wyższe medyczne (min. licencjat) na kierunku: lekarski, pielęgniarstwo, położnictwo lub ratownictwo medyczne,
  • minimum roczne udokumentowane zatrudnienie w jednostce ochrony zdrowia,
  • dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point), Internetu, baz danych oraz urządzeń biurowych i mediów społecznościowych,
  • znajomość języka angielskiego – poziom komunikatywny,
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej lub kursów medycznych,
  • mile widziane odbyte szkolenia medyczne z zakresu ALS, BLS, EPLS, ITLS.
w zakresie predyspozycji osobowościowych:
  • komunikatywność
  • kreatywność,
  • otwartość na nowe rozwiązania technologiczne i dydaktyczne,
  • umiejętność przekazywania wiedzy,
  • entuzjazm,
  • rzetelność,
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
III. Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu (40 h/tyg.), na czas trwania projektu tj. do dnia 31.12.2021 r., praca w systemie równoważnego czasu pracy,
  • pakiet świadczeń socjalnych, w tym karta multisport,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, w tym szkolenia z prowadzenia zajęć
    z wykorzystaniem metod symulacji medycznej,
  • pracę w budynku dostosowanym do osób niepełnosprawnych.

Pisemne oferty należy w terminie do dnia 05 lutego 2021 r. przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@cm.umk.pl

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy

 

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

 

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK).

2. Pana/Pani uzyskane w związku z zawarciem umowy oraz w trakcie jej realizacji będą przetwarzane w następujących celach:

1) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny:

a) Wynikających z Kodeksu Pracy – przez okres prowadzonej rekrutacji.

2) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes ADO:

a) Na potrzeby wewnętrzne tworzenia zestawień, analiz i statystyk – przez okres obowiązywania umowy,

b) Na potrzeby prowadzenia ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej – wieczyście.

c) W zakresie umożliwiającym szybki kontakt poprzez wykorzystanie do tego nr telefonu lub poczty e-mail – przez okres trwania rekrutacji.

3) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą:

a) W zakresie podania wszelkich innych danych osobowych niż te, do których ADO uprawniony jest na innych podstawach.

3. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:

1) żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,

2) żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

3) sprzeciw wobec przetwarzania, przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.

4. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie.

5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wykonania celu wymienionego w pkt 2 lit. a, a brak ich podania spowoduje niemożliwość przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w przypadku lit. c jest dobrowolne.

6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądy, komornicy w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych.

8. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.

9. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.

10. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: abi@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem „IOD”.

Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko instruktora symulacji medycznej.

 

 

________________________
(data i podpis)

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922)