Najnowsze oferty pracy

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds.Technicznych w Dziale Wsparcia Technicznego i Przetargów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Konsultant ds. wsparcia klientów i produktów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska wsparcie klientów krajowych i zagranicznych w zakresie obsługi technicznej i licencyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych we współpracy z działem R&D i działem produktu; przygotowywanie materiałów edukacyjnych i promocyjnych, w tym instrukcji i prezentacji; prowadzenie...
  • Specjalista ds. obsługi technicznej klientów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych; współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego; opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji,...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
Zobacz więcej ofert pracy

Inżynier ds. Wsparcia Systemu

Hunter Douglas Fabrication Sp. z o.o.
wielkopolskie, Chludowo k. Poznania
praca stacjonarna
2283 dni temu
132 spółek
100 państw
22 000 zatrudnionych

Hunter Douglas Fabrication Sp. z o.o jest przedsiębiorstwem specjalizującym się w produkcji dekoracji okiennych, zlokalizowanym w Chludowie koło Poznania. Firma należy do Grupy Hunter Douglas prowadzącej działalność w zakresie badań i rozwoju, sprzedaży oraz produkcji dekoracji okiennych i produktów architektonicznych na całym świecie, włączając Europę, Amerykę Północną, Amerykę Łacińską, Azję i Australię.

 

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:

Inżynier ds. Wsparcia Systemu
Miejsce pracy: Chludowo k. Poznania

W skład działu BMS (Blind Maker Systems) wchodzą konsultanci, deweloperzy, testerzy i zespół wsparcia. Głównym naszym celem jest zaspokojenie potrzeb klientów. Zajmujemy się rozwojem, wsparciem, wdrożeniem systemu Plato -naszego wewnętrznego systemu klasy ERP, który działa u boku Axapta (Microsoft Dynamics).

Zespół jest odpowiedzialny za kontakt z klientem w przypadku incydentów, projektów oraz wymaganych zmian w systemie.

 

Główne zadania:
  • zdalny kontakt z klientem, realizacja zadań jako I linia wsparcia
  • klasyfikacja, rejestracja i monitorowanie zgłoszeń, rozwiązywanie problemów, udzielanie informacji zwrotnych
  • zarządzanie systemem Ontime do obsługi zgłoszeń klientów
  • opracowywanie raportów Microsoft SQL
  • bliska współpraca z zespołem w Rotterdamie
  • udział w projektach rozwojowych i wdrożeniowych systemu
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • podstawowa znajomość języka SQL
  • wykształcenie wyższe, preferowane studia techniczne
  • wiedza o systemach informatycznych
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • orientacja na klienta i jego potrzeby
  • umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
  • zdolności analityczne
Oferujemy:
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • okazjonalnie wyjazdy do Holandii
  • częściowy zwrot kosztów dojazdu do pracy
  • karta Multisport
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z zamieszczoną klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Przyjmuję do wiadomości, że administratorem danych osobowych jest Hunter Douglas Fabrication Sp. z o.o. z siedzibą w Chludowie. Oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Jednocześnie mam prawo dostępu do treści tych danych i możliwości ich zmiany i usunięcia, a także wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie.”
 

Podobne oferty

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds.Technicznych w Dziale Wsparcia Technicznego i Przetargów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Konsultant ds. wsparcia klientów i produktów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska wsparcie klientów krajowych i zagranicznych w zakresie obsługi technicznej i licencyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych we współpracy z działem R&D i działem produktu; przygotowywanie materiałów edukacyjnych i promocyjnych, w tym instrukcji i prezentacji; prowadzenie...
  • Specjalista ds. obsługi technicznej klientów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych; współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego; opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji,...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...