Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Inżynier Wsparcia Technicznego/ Inżynier Automatyk
Miejsce pracy: home office
Nr Ref.: IWT/121/KAZ
Zadania:
- Dokonywanie doborów urządzeń, sporządzanie ofert przetargowych i sprzedażowych w zakresie urządzeń uzdatniania wody i oczyszczania ścieków opartych na nowoczesnych metodach przesyłania i transmisji danych
- Przygotowanie kompletnych ofert w zakresie doboru wszystkich urządzeń oferowanych przez firmę
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne w zakresie doboru urządzeń, parametrów technicznych i niestandardowych zastosowań
- Konsultacje techniczne przy opracowaniu instrukcji obsługi, katalogów i folderów dotyczących sterowania i monitoringuDoradztwo w zakresie monitoringu i sterowania
- Prowadzenie szkoleń z zakresu monitoringu i sterowania
- Wykonywanie audytów technicznych i jakościowych oraz sporządzanie raportów z tych czynności w zakresie produkcji lokalnej rozwiązań elektronicznych
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane: mechatronika, robotyka, informatyka lub automatyka
- Specjalizacja zawodowa związana z ochroną środowiska
- Minimum 5-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisko
- Doświadczenie i wiedza branżowa na temat: telemetrii, systemów monitoringu, programowania PLC, wizualizacji SCADA
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- Gotowość do odbywania podróży służbowych
- Zatrudnienie w rozwijającej się, wysoce specjalistycznej i renomowanej organizacji
- Dostęp do najnowszej wiedzy branżowej, praca z ekspertami
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- Samochód służbowy
- Możliwość pracy w trybie home office (+ podróże służbowe)
