specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKatowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKraków, ul. Willowe 28
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
2 dni
Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
Avenga is a global IT and digital transformation champion. We deliver strategy, customer experience, solution engineering, managed services, software products and outsourcing services like: staff augmentation, team leasing and permanent employment.
Together, we are more than 2500 professionals with over 20 years of experience. We are present in Europe, Asia and the USA.
IT Helpdesk Specialist
Miejsce pracy: woj.
zachodniopomorskie
Nr ref.: KSO/05/HD/2021
Primary Role will be to take hypercare calls. Hypercare calls will focus on responding to customer issues related to the Data Protection control rollouts. While taking calls the expectation is you will use the knowledge base to both answer user questions about the new data controls as well as troubleshoot possible issues and escalate accordingly as necessary.
Also needs the ability to adapt to taking other types of troubleshooting calls using knowledge base for support.
Chat support. Available for chat support if deemed necessary by the regional lead.
Report possible issues related to D.P. controls to your team lead so they can be taken back to the project leaders
As experience is gained taking the calls coming in watch for common issues. The knowledge gained by working the real world scenarios can be used to help improve existing knowledge
Must be proficient in tools commonly used in service desk role such as remoting tools, AD tools, ticketing systems, MS Office applications ect
Must have soft skills such that they can troubleshoot and resolve user issues while providing a high level of customer satisfaction and do so in an efficient manner
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKatowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKraków, ul. Willowe 28
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
2 dni
Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...