Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

    CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów; zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty; ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej; obsługa procesu reklamacji; raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań;...
  • Referent ds. Usług Dystrybucyjnych

    PGE Dystrybucja S.A.   Janów Lubelski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie technicznej obsługi odbiorców poprzez: Prowadzenie zagadnień związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, Obsługę i rozliczanie klientów w dedykowanych systemach, Prowadzenie dokumentacji technicznej- prawnej...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    8 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    12 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubelskie
Junior Customer Service Specialist - Automotive - Polish & English

Junior Customer Service Specialist - Automotive - Polish & English

DRILL B.S. SP. Z O. O.
lubelskie
praca stacjonarna
2220 dni temu

We are looking for technically oriented candidates with Polish and English, for small team of Assistance service (this is not Shared service centre), for well-known car brand. Position is suitable for native Polish speakers without Slovak/Czech language.

Junior Customer Service Specialist - Automotive - Polish & English

Location: Słowacja / Senec

 

RESPONSIBILITIES:
  • Independently and simultaneously coordinate vehicle related cases reported to Assistance service
  • Administrate all cases from first customer call to closing of a case according to procedures, guidelines and manuals and to a positive and accepted solution for the customer
  • Analyse and direct new customer requests to the most appropriate company workshop for intervention
  • On behalf of the customer home dealer provide a guarantee of payment to the repairing workshop
  • Continuously inform and keep all parties updated on the progress of a case
BENEFITS:
  • Stabile international company
  • Friendly environment
  • Relocation package
  • Trainings for professional development
REQUIREMENTS:
  • Language skills: Polish – advanced/ native (C1) and English(B2) - advanced
  • Personality requirements and skills
  • Secondary school or university degree - preferably with a technical orientation
  • Technical knowledge, and ability to learn technical details
  • Advantage: Customer service/Call centre experience
  • Very good verbal and written knowledge of English and Polish (Slovak language is not necessary)
  • Good IT knowledge and experience (working with databases)
COMPETENCIES:
  • Quality oriented
  • Customer orientation
  • Communicating
  • Problem solving
By providing your personal data you give us your consent to process these personal data in accordance with Regulation EU 2016/679 (General Data Protection Regulation). For detailed information on the scope and purpose of processing your personal data and about your rights to protect them, please visit www.drillbs.pl.

Podając swoje dane osobowe, wyrażasz także zgodę na przetwarzanie ich zgodnie z rozporządzeniem UE 2016/679 (RODO). Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zakresu i celu przetwarzania Twoich danych osobowych oraz Twoich praw do ich ochrony, odwiedź stronę www.drillbs.pl
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

    CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów; zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty; ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej; obsługa procesu reklamacji; raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań;...
  • Referent ds. Usług Dystrybucyjnych

    PGE Dystrybucja S.A.   Janów Lubelski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie technicznej obsługi odbiorców poprzez: Prowadzenie zagadnień związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, Obsługę i rozliczanie klientów w dedykowanych systemach, Prowadzenie dokumentacji technicznej- prawnej...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    8 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    12 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...