Najnowsze oferty pracy

  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pracownik help desk Mazowieckie
Junior It Helpdesk [rekrutacja online]

Junior It Helpdesk [rekrutacja online]

QLOC S.A.
mazowieckie, Warszawa - ul. Krakowiaków 36.
praca stacjonarna
rekrutacja online
1941 dni temu

W QLOC od lat pomagamy twórcom i wydawcom gier. Dbamy o to, żeby powierzone nam zadania były wykonane jak najlepiej i na czas. Dzięki temu nasi partnerzy mogą skupić się na dostarczaniu graczom wyjątkowych przeżyć.

 

Jesteśmy znani na świecie z wysokiej klasy portów gier wideo, ale specjalizujemy się nie tylko w tej dziedzinie. QLOC to więcej niż zespół wybitnych programistów. Nasza ekipa składa się z ponad 350 osób, które świetnie znają się na developmencie, testowaniu i lokalizowaniu gier. Zapewniamy naszym klientom również testy funkcjonalne, lokalizacyjne, testy kompatybilności i certyfikacyjne. Tłumaczymy gry na ponad 30 języków. Oferujemy usługi z zakresu co-developmentu oraz remasteringu. Hall of fame? Dragon's Dogma: Dark Arisen (port PC, PS4, XB1, Switch), seria Devil May Cry (port XB1 i PS4), Resident Evil 4 i 6 (port PC), RiME (port PC i XB1), Dark Souls Remastered (PC, XB1, PS4), Hitman (co-dev), Tales of Vesperia: Definitive Edition (remaster PC, PS4, XB1, Switch), Hellblade: Senua's Sacrifice (port Switch), Mortal Kombat 11 (port PC) – i wiele, wiele innych.

 

Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:

Junior It Helpdesk [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa - ul. Krakowiaków 36.

 

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Instalację, reinstalację, aktualizację oraz naprawę sprzętu i oprogramowania.
  • Diagnozowanie i naprawę usterek systemów komputerowych oraz aplikacji podczas testów oprogramowania.
  • Świadczenie usług wsparcia technicznego dla pracowników firmy, poprzez pomoc osobistą, telefoniczną lub e-mail dla dynamicznie zmieniającego się środowiska testowanego oprogramowania.
  • Opiekę techniczną nad sprzętem IT.
  • Zakup oraz ewidencję sprzętu IT.
  • Przygotowywanie stanowisk pracy dla nowych pracowników firmy.
  • Sporządzanie raportów dla przełożonych.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość systemów Microsoft Windows 7/8/10 oraz pakietu MS Office na poziomie konfiguracji i rozwiązywania problemów.
  • Znajomość pracy w środowisku domenowym.
  • Bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego.
  • Samodzielność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i systematyczność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Otwartość i gotowość do ciągłej nauki oraz podnoszenia kwalifikacji.
Dodatkowymi atutami będą:
  • Umiejętność rozwiązywania problemów z grami video (PC, konsole).
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (lub w trakcie studiów).
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2B.
  • Pracę zmianową w godzinach 7-23 (do uzgodnienia).
  • Codzienny kontakt z najnowszymi technologiami i najwyższej klasy sprzętem komputerowym.
  • Możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji poprzez zdobycie oficjalnych certyfikatów firmy Microsoft.
  • Współfinansowanie pakietu Multisport z dostępem do najlepszych obiektów sportowych, po okresie próbnym.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Enel-Med, po okresie próbnym.
  • Miejsce pracy w nowoczesnym biurowcu.
  • Pracę w młodym, sympatycznym zespole.
  • Smaczną kawę, świeże soki i owoce w biurze.
  • Lekcje języka angielskiego lub japońskiego.
 

Poznaj

QLOC S.A.

W QLOC współpracujemy z największymi studiami i wydawcami w branży gier wideo, m.in. EA, Capcom, Warner Bros., CD PROJEKT RED, Activision czy BANDAI NAMCO Entertainment. Nasz szeroki zakres najwyższej jakości usług obejmuje development, testowanie i lokalizację. Pracujemy na wszystkich największych platformach, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii oraz silników takich jak Unreal Engine, Frostbite czy REDengine. Pomagaliśmy ulepszać i adaptować takie marki jak Devil May Cry, Dark Souls Remastered, Mortal Kombat, Cyberpunk 2077 (i wiele innych) na nowe platformy, czerpiąc z tego ogromną radość i dzieląc pasję z graczami na całym świecie.

Podobne oferty

  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...